Fitness Seller

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Gold's ligt beter gelegen. Ik ben ook weer van de partij in dat geval.

Over een jaar of 2? Dan kan ik er ook nog buff bijlopen.

• Topic Starter Topic Starter
Gold's Gym lijkt me wel tof en redelijk centraal in Nederland.
Wel jammer dat het voor de Belgen vaak ver weg is; afgelopen meet was @chrash de enige Vlaming.

In Breda zou ook eens kunnen, de gym waar ik normaal train. Het is dan wel geen Fox of Gold's, wat kleiner, maar wel oké. Das echter wel weer erg ver weg voor de noorderlingen, maar vanuit Belgi"e beter te doen.

Of gewoon een meet in Nederland en een meet in Belgie en wie wil kan komen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had er bij bepaalde personen een d*ck pic met mijn telefoonnumer in gestopt, maar zit nu al 2 dagen te wachten tot m'n telefoon gaat. :sad:
Als ik jouw benen zo zie zou je d*ck een en al veins zijn. Zou hem niet eens herkennen als een d*ck

• Haha
Waarderingen: BB_
Das echter wel weer erg ver weg voor de noorderlingen.

Of gewoon een meet in Nederland en een meet in Belgie en wie wil kan komen.
Geen idee of d’r überhaupt nog een meet wordt georganiseerd, maar vanuit het noorden is alles al snel vrij lang qua reistijd, helemaal wanneer je in een file belandt of tijdens de spits is het al helemaal drama. :emo:
Can’t relate tho met de lange reistijden etc. want in principe kan ik alles met de fiets of ov oid doen :D Maar just putting that out there tho, niet dat ik ooit op een meet zal verschijnen waarschijnlijk maar reistijd sucks gewoon als je niet ergens centraal in Nederland woont i guess :dunno:

Terug
Naar boven