- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat het aan de pre workout van @bramophyte lag 😜
zweette me letterlijk de pl**ris in en dan op bepaalde delen scheen de zon ook nog eens door.Buff in twee jaar? Zaten er gratis vials in de goodie bags?Gold's ligt beter gelegen. Ik ben ook weer van de partij in dat geval.
Over een jaar of 2? Dan kan ik er ook nog buff bijlopen.
Buff in twee jaar? Zaten er gratis vials in de goodie bags?
Oh shit.. dat verklaart een hoop vandaag hehe
Heb je nu borsthaar, een snor en is je clit 4 x zo groot?

Ja joh, was al bijna dickpicks aan het versturenHeb je nu borsthaar, een snor en is je clit 4 x zo groot?![]()
Ik had er bij bepaalde personen een d*ck pic met mijn telefoonnumer in gestopt, maar zit nu al 2 dagen te wachten tot m'n telefoon gaat.Buff in twee jaar? Zaten er gratis vials in de goodie bags?

Mijn vrouw was wel enorm opgewonden inderdaad toen ze het tasje opende.Ik had er bij bepaalde personen een d*ck pic met mijn telefoonnumer in gestopt, maar zit nu al 2 dagen te wachten tot m'n telefoon gaat.![]()
Ik heb helaas nog 10 andere taken voor school en stage.. Heb al wel een selectie gemaakt op goede foto's en de rest verwijderd, 73 stuks over

Als ik jouw benen zo zie zou je d*ck een en al veins zijn. Zou hem niet eens herkennen als een d*ckIk had er bij bepaalde personen een d*ck pic met mijn telefoonnumer in gestopt, maar zit nu al 2 dagen te wachten tot m'n telefoon gaat.![]()
Wat voor lekkere koek gaat ze nu voor mij bakken?Mijn vrouw was wel enorm opgewonden inderdaad toen ze het tasje opende.
Dacht eerst dat dat weer zon gekke Limbo was. Maar Is gewoon ekte Belg. Beter.
Geen idee of d’r überhaupt nog een meet wordt georganiseerd, maar vanuit het noorden is alles al snel vrij lang qua reistijd, helemaal wanneer je in een file belandt of tijdens de spits is het al helemaal drama.Das echter wel weer erg ver weg voor de noorderlingen.
Of gewoon een meet in Nederland en een meet in Belgie en wie wil kan komen.
Maar just putting that out there tho, niet dat ik ooit op een meet zal verschijnen waarschijnlijk maar reistijd sucks gewoon als je niet ergens centraal in Nederland woont i guess