XXL Nutrition

DBB meet Golds gym 2 april 2022

Omgeving Helmond/Eindhoven kan meerijden met mij. Plek zat en anders in de kofferbak of in de maxicosi, is maar een stukje naar nieuwegein.

Trainen in ieder geval, eten is nog even de vraag.

Shizen Vianen! Zeer goed om sushi te eten. Heb echt letterlijk overal gegeten, Shizen blijft toch wel echt de beste als t op sushi aankomt

Laatst bewerkt:
Vind ik dus juist helemaal niet, helpt me goed met fasted training of cardio. Maar vind t effect niet veel meer dan caffeine.

Hartslag gaat wel zo'n 20 slagen/min omhoog maar ben denk ik ook gewoon wat sterkers gewend :o
Dan ben je aardig ongevoelig geworden:roflol:

Edit: Helaas is het 19 maart geworden. Dan zit ik met mijn dikke reet in Curacau. Have fun iedereen!

Dan ben je aardig ongevoelig geworden:roflol:

Edit: Helaas is het 19 maart geworden. Dan zit ik met mijn dikke reet in Curacau. Have fun iedereen!
Tot afgelopen december nooit eerder gebruikt, 10 mg vond ik direct al helemaal weinig doen dus snel al opgehoogd naar 20 mg.
Misschien kruistollerantie? :roflol:

Heb je nog plek in je koffer? Curaçao is beter

Als iemand wil meerijden vanuit Zwolle of Flevoland, dan hoor ik het wel

Tot afgelopen december nooit eerder gebruikt, 10 mg vond ik direct al helemaal weinig doen dus snel al opgehoogd naar 20 mg.
Misschien kruistollerantie? :roflol:

Heb je nog plek in je koffer? Curaçao is beter
Kruistollerantie:roflol:

Ehm, ik mag 25kg meenemen, dus je linker of rechterbeen zou denk wel mee kunnen. :roflol:

@Col_inc / @Shadow Project

zijn er oko powerlift mogelijkheden? officieel wedstrijd rack/bankje is voldoende om het thuis te overleggen.

Terug
Naar boven