Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kom trainen en eten. Ofja dat zou ik 't liefste doen. Ben afhankelijk van @ak qua vervoer@ak
@Japio
@Col_inc
@PartyMarty
@Sjimpiej1986
@Nootmuskaatje
@Vonk
@Shadow Project
@Wengstertje
@MetalNDeadlifts
Kunnen jullie even aangeven of jullie alleen komen trainen of trainen en eten?
of alleen eten

eten en trainen word het dus 🤝Ik kom trainen en eten. Ofja dat zou ik 't liefste doen. Ben afhankelijk van @ak qua vervoer![]()
Kan helaas 19de niet, misschien volgende keer..@ak
@Japio
@Col_inc
@PartyMarty
@Sjimpiej1986
@Nootmuskaatje
@Vonk
@Shadow Project
@Wengstertje
@MetalNDeadlifts
of alleen eten

@ak
@Japio
@Col_inc
@PartyMarty
@Sjimpiej1986
@Nootmuskaatje
@Vonk
@Shadow Project
@Wengstertje
@MetalNDeadlifts
of alleen eten
Dit wel een legit reden om niet mee naar een all you can eat restaurant te gaan. ✌️
Ik ga all in. Beide dus.@ak
@Japio
@Col_inc
@PartyMarty
@Sjimpiej1986
@Nootmuskaatje
@Vonk
@Shadow Project
@Wengstertje
@MetalNDeadlifts
of alleen eten

Word leuk!19 maart. The day I'll be forever small.
Leuk zo'n meet, kijk er eigenlijk best wel naar uit![]()
@ak
@Japio
@Col_inc
@PartyMarty
@Sjimpiej1986
@Nootmuskaatje
@Vonk
@Shadow Project
@Wengstertje
@MetalNDeadlifts
of alleen eten

Dan ben je aardig ongevoelig gewordenVind ik dus juist helemaal niet, helpt me goed met fasted training of cardio. Maar vind t effect niet veel meer dan caffeine.
Hartslag gaat wel zo'n 20 slagen/min omhoog maar ben denk ik ook gewoon wat sterkers gewend![]()

Tot afgelopen december nooit eerder gebruikt, 10 mg vond ik direct al helemaal weinig doen dus snel al opgehoogd naar 20 mg.Dan ben je aardig ongevoelig geworden
Edit: Helaas is het 19 maart geworden. Dan zit ik met mijn dikke reet in Curacau. Have fun iedereen!
KruistollerantieTot afgelopen december nooit eerder gebruikt, 10 mg vond ik direct al helemaal weinig doen dus snel al opgehoogd naar 20 mg.
Misschien kruistollerantie?
Heb je nog plek in je koffer? Curaçao is beter

Nee, ik vind zelf Gold's voor PL gericht trainen echt compleet ruk. Plates zijn kut, meeste bars zijn kut. Hebben wel 2 powercages en 2 squatracks. Maar zeker geen competitie rek of iets dergelijks.@Col_inc / @Shadow Project
zijn er oko powerlift mogelijkheden? officieel wedstrijd rack/bankje is voldoende om het thuis te overleggen.
@rippedmeeuw als je naar Zwolle gaat kun je meerijdenAls iemand wil meerijden vanuit Zwolle of Flevoland, dan hoor ik het wel