XXL Nutrition

DBB Uitspraken Topic?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste tot nu toe : je hoeft maar 3 keer per dag te eten om te groeien, 6 keer is overrated.

was dat niet serieus van onze sterkste man van NL Jarno hams oftewel Unlimited die ook teveel eiwit maar niks vind.
 
Thorian: ik zal wat beter mn log bijhouden. Ik copy paste het van de week daarvoor..en weer de weekdaarvoor. Dus vandaar. Uiteraard lieg ik niet
 
Ik heb Sterkste Man gedaan en heb in Landsmeer 2006 afscheid genomen op een hele bijzondere manier; het laatste onderdeel Stones of Strength (een onderdeel waar ik verschrikkelijk slecht in ben) Ik had 1 of 2 ballen er op gedaan; ben op de volgende steen gaan zitten, maakte 4 buigingen naar het publiek en die gaven me toen een heerlijke ovatie.
Later kwamen een stuk of 30 mensen uit dat publiek naar me toe en die zeiden dat ik nog te jong, te leuk ben om te stoppen.
Ik maak altijd tijdens wedstrijden heel veel contact met het publiek door ze om steun te vragen door ze te laten meeklappen en ik help waar mogelijk de andere sporters door ze aan te moedigen. (heeft me een hele grote sportiviteitsbeker opgeleverd)
Ik denk aan een comeback???:D;)

:)
 
Ik zie dat een paar van mn fantastische uitspraken dit topic hebben bereikt.
 
:roflol:


DEZE topic zit vol met informatie voor jongeren van 13 tot 16 jaar.

ik zeg dat het zo overkwam toen ik de titel las, zeg ik ergens dat jij een pedofiel bent ?
nu we toch bezig zijn, ben je bekend met de term "interpunctie" ?



Heeft iemand een helm?

Is jouw vader toevallig MarcW?

Ja hoe weet jij da?

Dit topic is baas.

ik zat er al op te wachten, @ MacB hoe kom je toch altijd aan die plaatjes.

Als iemand nog rare opmerkingen plaatst zoals die maf over zun pik dan sluit ik deze topic

Dan ga je toch ook een probleem stuiten denk ik


het gebrek aan moderatorschap bijvoorbeeld.

Misschien is hij ook baas.
 
Laatst bewerkt:
mijn uitspraak:
blijkbaar laat ik me in allerlei soorten (religie) topics teveel meetrekken in mijn geloof, vandaar dat ik discussies hierin ga vermijden.
;)
 
Haha, mensen die zichzelf echt de shit vinden in dit topic... :roflol:
 
''Jij hebt het verstand van 2 kontharen''

Wie het was???
 
Ik ben hier niet voor de V'jes wat staat voor Vagina's. Maar voor de S'jes dat staat voor Spieren!

Maar begrijp me niet verkeerd. De vrouwtjes zijn net Anabolen ze vragen om genomen te worden.

En neem ik?

O gij jah IK NEEM. Ik neem en neem. **** emancipatie dit is NEEMANCEPATIE!
Wat een figuur die Sanchez, beste poster ooit on dbb.
[Link niet meer beschikbaar]
:roflol:
 
was dat niet serieus van onze sterkste man van NL Jarno hams oftewel Unlimited die ook teveel eiwit maar niks vind.
vast bang voor concurrentie
 
alleen de gewichten zelf. Als je er een schijf van bijvoorbeeld 20kg aan doet, zal deze het gewicht van de stang opzuigen, waardoor je dat niet meer mee neemt.

lol
 
over bulken/

jesaja: Een hamburger bevat ook goede voegings- en bouwstoffen.


Jvr90: Klopt, maar een broodje hamburger met alles er op en er aan niet imao.

Verzadigde vetten zijn goed voor je testosteron aanmaak. Alleen eet ik er zelf 0,0 van omdat ik dan altijd flink last krijg van acne

strongman: Acne is ook een vorm van massa
 
mijn kwaliteits uitspraken zijn hier gelukkig nog niet aanbod gekomen, ik Turo geef me zelf een schouderklop.
 
Ik Turo geef me zelf een schouderklop.


Weet alleen niet meer wanneer is deze had gelezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven