Fitness Seller

DBC's volgende project: Betaatje 1.1

DBC01 zei:
IGF in de nakuur zou kunnen, T3 en slin ga ik er niet inzetten.

T3 niet omdat de verhoogde vetverbranding bij HGH genoeg moet zijn, slin niet omdat ik weet wat hypo's zijn en ik krijg al halve hypo's als ik een bepaalde tijd zonder voedsel zit dus ik hoef het risico op een enorme hypo niet te nemen, daar zit ik niet op te wachten.

Ik ga even aan de slag met het hoog-androgene verhaal, ik ben niet onbekend met hoog-androgene kuren want m'n laatste kuur was aardig androgeen.

Igf-1+hgh=da bomb.

DBC:

Hoeveel denk je hiermee te kunnen gaan winnen en over te houden?

DBC01 zei:
IGF in de nakuur zou kunnen, T3 en slin ga ik er niet inzetten.

T3 niet omdat de verhoogde vetverbranding bij HGH genoeg moet zijn, slin niet omdat ik weet wat hypo's zijn en ik krijg al halve hypo's als ik een bepaalde tijd zonder voedsel zit dus ik hoef het risico op een enorme hypo niet te nemen, daar zit ik niet op te wachten.

Ik ga even aan de slag met het hoog-androgene verhaal, ik ben niet onbekend met hoog-androgene kuren want m'n laatste kuur was aardig androgeen.

Het belangrijkste doel van T3 bij een HGH-kuur is toch een verlaagde werking van de schildklier en niet een bijdrage van vetverbranding? Verder begrijp ik wel dat je het risico van insuline niet wil nemen maar als je maandelijks honderden euros aan HGH uitgeeft is die meerwaarde van zowel slin als T3 toch mooi meegenomen?

Verder lijkt het me... een knaller ;)

Succes!

Ik bedoelde oxy(anapholan).heb gehoort dat dit beter reageert dan dboll.
Snap wel waarom je er geen slin en t3 bij zet.Het gaat je niet om extreem te groeien maar om de positieve bijwerking.verjongent vetverbranding en een betere spierkwaliteit.

• Topic Starter Topic Starter
Oxy is veel kracht en enórm veel waterretentie die je erna weer allemaal af moet krijgen. Leuk voor powerlifters en Michelin-fans maar niet voor mij.

DBC01 zei:
Oxy is veel kracht en enórm veel waterretentie die je erna weer allemaal af moet krijgen. Leuk voor powerlifters en Michelin-fans maar niet voor mij.
van hgh zelf kan je ook erg veel water van vasthoude als je er last van hebt...verhoging van adh kan wel 10x over normale waarde heen gaan...uww volgens de theorie dat ik erover gelezen heb..

flex170578 zei:
Het belangrijkste doel van T3 bij een HGH-kuur is toch een verlaagde werking van de schildklier en niet een bijdrage van vetverbranding? Verder begrijp ik wel dat je het risico van insuline niet wil nemen maar als je maandelijks honderden euros aan HGH uitgeeft is die meerwaarde van zowel slin als T3 toch mooi meegenomen?

Verder lijkt het me... een knaller ;)

Succes!

Je leest niet goed genoeg.
Het gaat niet om geld, het gaat om principes.

T3 is highly overrated imo.

Slin moet je pas doen als je echt weet waar je mee bezig bent en je leven netjes op orde is.

Das dus de reden dat ik ook nog geen slin durf te gebruiken....doe mij nog maar een igfje.

Testo zei:

Slin moet je pas doen als je echt weet waar je mee bezig bent en je leven netjes op orde is.

Das dus de reden dat ik ook nog geen slin durf te gebruiken....doe mij nog maar een igfje.

En een baco :D

Voorlopig ff niet,gab.

Wat moet jij trouwens met 5 begeleiders,man?

Team Ryu gaat naar de Olympics ofzo?:D

Testo zei:
Voorlopig ff niet,gab.

Wat moet jij trouwens met 5 begeleiders,man?

Team Ryu gaat naar de Olympics ofzo?:D

Pindalympics ja :D

Dbc01- training buddy
Joe Meeko - Poseren
Cor Scheerder - Poseren
Rinus - Voeding

En dan heb ik nog 2 sponsoren :D

Tussen al dat begeleiden train je ook nog wel es,gab?:D

Hehehe,succes,ouwe pikketrekker.

Ik hoor het wel als je het podium opgaat,kom wel ff kijken dan.

Testo zei:

Met IGF heb ik n keer een hypo te pakken gehad. Dat is me met slin gelukkig nog niet gelukt......

DBC01 zei:
Je leest niet goed genoeg.
Het gaat niet om geld, het gaat om principes.

Heb heel goed begrepen wat je neerschreef, maar meningen verschillen blijkbaar... Hier een post dat ik gevonden heb van Jerry ;)

"GH zonder combi van t3 en as is vrij nutteloos. GH zet de lever aan tot extra afgifte van met insuline vergelijkbare stoffen. (GH zelf doet dus niets anders dan de lever aansturen). Om de overuren van de lever te kunnen draaien is een extra toevoeging van T3 dus een must. Dus GH altijd in combi nemen met T3"

Wat de slin betreft dat maakt iedereen natuurlijk zelf voor zich uit of hij het risico wil nemen.

Mvg

Heb em ook al 2x te pakken gehad van igf.....vage shit is dat,bro.

Ok ok godver dan stop ik er toch T3 bij. Nu blij? :mad:

Ik ga vanavond een update doen van de beta, kunnen jullie je weer helemaal loslaten op de nieuwe opzet. GH, T3 erin, AS zat er al bij, nu de mate nog en ik ben klaar. Heb trouwens m'n uitslag van het bloedonderzoek binnen, moet em effe ophalen morgen.

DBC01 zei:
Ok ok godver dan stop ik er toch T3 bij. Nu blij? :mad:

Ik ga vanavond een update doen van de beta, kunnen jullie je weer helemaal loslaten op de nieuwe opzet. GH, T3 erin, AS zat er al bij, nu de mate nog en ik ben klaar. Heb trouwens m'n uitslag van het bloedonderzoek binnen, moet em effe ophalen morgen.

Hey man, geen nood om boos te worden. Just trying to help...

Grtz

Flex

Terug
Naar boven