- Waardering
- 29
komt omdat het ratteslin wasTesto zei:Heb em ook al 2x te pakken gehad van igf.....vage shit is dat,bro.
...sorry kon het niet late...Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt omdat het ratteslin wasTesto zei:Heb em ook al 2x te pakken gehad van igf.....vage shit is dat,bro.
...sorry kon het niet late...Testo zei:Heb em ook al 2x te pakken gehad van igf.....vage shit is dat,bro.
G21 zei:jij had toch ook nutral testemans?
ik heb er helemaal geen last van gehad, typisch..iedereen is anders he!
@ diebiesee.. jij traint toch meestal 's middags? dan hoef je er helemaal niet bang voor te zijn, als je je structureel aan je voedingsschema houd heb je "nergens" last van.
Ryu zei:Ik ben meso ik hoef niet te trainen alleen maar te kijken![]()

En hij is groter dan 90% van de mensen hier. 
klaas zei:komt omdat het ratteslin was...sorry kon het niet late...
flex170578 zei:Hey man, geen nood om boos te worden. Just trying to help...
Grtz
Flex
Bennie boos, is niet echt hoor. 
G21 zei:jij had toch ook nutral testemans?
ik heb er helemaal geen last van gehad, typisch..iedereen is anders he!

Testo zei:Waarschijnlijk nam jij niet zoveel als ik,bro.
Ik zat op 2x 60mcg per dag en doe nu als kickstartje even 2x 70mcg per dag....vandaag 2e dag en meteen megapomp van jewelste....lekka!!!![]()

DBC01 zei:Structureel kan ik dat niet. Ik leef van opdrachten en die zijn elke week anders, op andere tijden.
klaas zei:komt omdat het ratteslin was...sorry kon het niet late...
G21 zei:ach n beetje in de buurt begon met 2x 40 mcg en ben toen naar de 2x 50mcg gegaan!![]()
maar ja dat lijf van jouw heeft ook wel wat nodig om het allemaal in beweging te brengen...![]()
DBC01 zei:IK zou zo'n soort opmerking es moeten maken. Dan zijn meteen de popjes aan het MrJansen.

Testo zei:Das ook al niet verkeerd,bro...
Was je er wel tevreden over?

MrJ zei:Troll.
Post eens normaal. Begin er wel erg moe van te worden zeg.
Stel je kan niet normaal posten (begint er steeds meer op te lijken) is het misschien beter dat je gewoon niet op het 'Reply' knopje klikt, ok?![]()