Fitness Seller

DBC's volgende project: Betaatje 1.1

Hehehe,Klaassie.....wat zijn we weer bij de tijd!!:D

Ratteslin of niet....ik vind hem lekka!!;)

Laat die t3 nou weg,DBC....voegt helemaal niet zoveel toe,als je zou cutten snap ik het nog maar in de bulk heb je er echt geen reet aan.

Testo zei:
Heb em ook al 2x te pakken gehad van igf.....vage shit is dat,bro.

jij had toch ook nutral testemans?

ik heb er helemaal geen last van gehad, typisch..iedereen is anders he!

@ diebiesee.. jij traint toch meestal 's middags? dan hoef je er helemaal niet bang voor te zijn, als je je structureel aan je voedingsschema houd heb je "nergens" last van.

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:

@ diebiesee.. jij traint toch meestal 's middags? dan hoef je er helemaal niet bang voor te zijn, als je je structureel aan je voedingsschema houd heb je "nergens" last van.

Structureel kan ik dat niet. Ik leef van opdrachten en die zijn elke week anders, op andere tijden.

Ryu zei:
Ik ben meso ik hoef niet te trainen alleen maar te kijken :D

K*t pinda's. :mad:

Een vriend van me is ook pinda & een shredded beast zonder dat ie er echt keihard voor hoeft te werken, van voeding heeft ie nog nooit gehoord. :( En hij is groter dan 90% van de mensen hier.

Ben blij dat je binnenkort oprot naar het buitenland snotaap. :D

klaas zei:
komt omdat het ratteslin was:D...sorry kon het niet late...

IK zou zo'n soort opmerking es moeten maken. Dan zijn meteen de popjes aan het MrJansen.

flex170578 zei:
Hey man, geen nood om boos te worden. Just trying to help...

Grtz

Flex

Weet ik ook wel! :D Bennie boos, is niet echt hoor. :)
Ik vind alleen zaken die je schildklier opjagen niet nodig tenzij je een pre-contest missie hebt. Dus idd wat Testo zegt, tenzij je zwáár gaat cutten dan misschien wel.

G21 zei:

Waarschijnlijk nam jij niet zoveel als ik,bro.

Ik zat op 2x 60mcg per dag en doe nu als kickstartje even 2x 70mcg per dag....vandaag 2e dag en meteen megapomp van jewelste....lekka!!!:D

Testo zei:
Waarschijnlijk nam jij niet zoveel als ik,bro.

Ik zat op 2x 60mcg per dag en doe nu als kickstartje even 2x 70mcg per dag....vandaag 2e dag en meteen megapomp van jewelste....lekka!!!:D

ach n beetje in de buurt begon met 2x 40 mcg en ben toen naar de 2x 50mcg gegaan!:D

maar ja dat lijf van jouw heeft ook wel wat nodig om het allemaal in beweging te brengen...;)

klaas zei:
komt omdat het ratteslin was:D...sorry kon het niet late...

Klopt was Nutral.

Maar ik merkte het toch wel degelijk!

Behalve een extreme pomp waren de rest van de kenmerken wel aanwezig.

ee heel tijd gelede was ook keer thread ergens over t3 met hgh:

Here's the excerpt

Countering T3 induced muscle loss with AAS or prohormones makes sense from a physiological viewpoint as well. Thyroid hormone muscle protein breakdown is mainly mediated via the so-called ubiquitin-proteasome pathway. (12). (There are several independent metabolic pathways of protein breakdown in the body. For instance, another pathway, the lysosomal pathway, is responsible for the accelerated rate of muscle protein breakdown during and after exercise.) Testosterone administration has been shown to decrease ubiquitin-proteasome activity. (13) So AAS specifically target the muscle protein breakdown process stimulated by T3.

What may not be an effective strategy to maintain muscle mass during a T3 cycle is the use of exogenous growth hormone (GH). Studies have shown that when GH and T3 are administered concurrently, the increased nitrogen retention normally associated with GH use is abolished. This has been attributed to the observation that T3 increases levels of insulin like growth factor binding protein, reducing the bioavailability of igf-1 (14). Nevertheless, GH has fat burning properties independent of igf-1, so using GH with T3 would act additively to speed fat burning, but with little if any preservation of lean body mass. So again, if GH is used in conjunction with T3, anabolic steroid/prohormone use would be indicated.

The article is here, [Link niet meer beschikbaar]
it's called "Thyroid Hormone for Weight Loss: Physiologic and Metabolic Effects
by Nandi

en dan nog reactie van een hgh-guru-persoon:

I have seen the research on this topic and I have discussed it with nandi in the past. Nandi looks at this the way a research scientist would, cause, well......that's what he is. I tend to see it more as a bodybuilder or athlete.
The endocrine system is incredibly complex. It abounds in redundant feedback defense mechanisms to keep everything in balence according to the grand design. Researchers usually study the impact of introducing an exogenous hormone on one of the sub-system defense mechanisms......and often the results appear negative. Exotest shuts down endotest, exoGH may cause insulin resistance, and so on.
Intead, bodybuilders and athletes are interested in knowing how to overcome the defenses as a whole, in order to achieve maximum lean muscle mass, athletic endurance and strength. Show me a study of elite bodybuilders using BIG doses of steroids, GH, insulin and T3. Well, there are none, but I don't need a study to know that today's pro's are the biggest and most ripped men to ever walk the planet......using just such a stack.
So yes, I do believe that exoGH can cause mild hypothyroidism in some folks, and I do think that exoGH and T3 is catabolic.....but I don't really care, cause I would not use just those 2 hormones alone. I'm always going to recommend using test and an oral like anavar with GH, and moderate insulin doses if insulin resistance becomes an issue (or perhaps an insulin sensitising drug), and/or a thyroid med if hypothyroidism is present. Not everyone has problems that require all this. I have rarely felt the need to use T3, with or without GH, to stay lean.
I'm results oriented, and each individual needs to experiment a little with his/her own system to find out what works best for them. You will never make it to the gym if you try to put it all together from the research.

dus volgens mij kan je concluderen dat T3 in een lage dosis wel ok is...maar niet echt nodig

Dat concludeer jij heel goed,grote vriend.:D

lol...dus dan heb ik toch nog wat nuttigs gezegd in dit topic....

Het gebeurt niet vaak dat jij wat nuttigs zegt maar als je dan wat nuttigs zegt is het ook wel héél erg nuttig,gab.:D

G21 zei:
ach n beetje in de buurt begon met 2x 40 mcg en ben toen naar de 2x 50mcg gegaan!:D

maar ja dat lijf van jouw heeft ook wel wat nodig om het allemaal in beweging te brengen...;)

Das ook al niet verkeerd,bro...

Was je er wel tevreden over?

DBC01 zei:
IK zou zo'n soort opmerking es moeten maken. Dan zijn meteen de popjes aan het MrJansen.

Troll.

Post eens normaal. Begin er wel erg moe van te worden zeg.

Stel je kan niet normaal posten (begint er steeds meer op te lijken) is het misschien beter dat je gewoon niet op het 'Reply' knopje klikt, ok? :yawn:

Laatst bewerkt:
Testo zei:
Das ook al niet verkeerd,bro...

Was je er wel tevreden over?

ja, merkte zeker dat ik er strakker van in mn vel ging zitten!!
had een goeie pomp tijdens het trainen.

ik had alleen voor ogen dat het meer gains zou opleveren in combi met a.s
nu ik het gebruikt heb zou ik het nog wel eens gebruiken maar om te cutten of voor pct. niet echt om te bulken!

gaanderweg leert men! :D

MrJ zei:
Troll.

Post eens normaal. Begin er wel erg moe van te worden zeg.

Stel je kan niet normaal posten (begint er steeds meer op te lijken) is het misschien beter dat je gewoon niet op het 'Reply' knopje klikt, ok? :yawn:

Selectief heetgebakerd noemen ze dat. Maakt iemand anders een opmerking/grapje dan is het oké, doet DBC hetzelfde is het ineens 'troll', 'grammofoonplaat' en 'niet normaal'.

Stop het vergrootglas eens weg als je mijm posts leest.;)

Terug
Naar boven