AndroidHealthClinic

De 2e race naar de 500 totaal!

Vandaag gedeadlift, tien dagen geleden op wedstrijd 200, nu 210 gelukt bij 74 kg!

bruut ! grafiek geupdate, ik ga morgen pinbenches doen en ofwel squat ofwel deadlift, alsk men magnesium heb ga ik gelijk voor een deadlift PR, ofwel 200 ofwel 210kg

wou gisteren een pr met bench zetten, maar mijn spotter had zich verslapen :splat:
Maar goed ging toch erg brak. Hoger dan 4x70kg kwam ik niet eens wtf. Vandaag eens even rusten en morgen kan ik hopelijk met squat en deadlift pr's komen aanzetten als die joker op tijd komt.

Yoo Tripax, ik heb mijn pr op de bank verbeterd: 120 kg:D

Op de squat bleef ik verdomme net steken boven par bij 160, maar volgende week gaat ie eraan:fire::)

• Topic Starter Topic Starter
Yoo Tripax, ik heb mijn pr op de bank verbeterd: 120 kg:D

Op de squat bleef ik verdomme net steken boven par bij 160, maar volgende week gaat ie eraan:fire::)

Mooie pr hoor van 108 naar 120! Gaat lekker blijkbaar!
Stats zijn aangepast.

Benchpress: 95kg -> 100kg

Hee snoob gefeliciteerd:thumb: met je pr

• Topic Starter Topic Starter
Daarnet sumo deadlift: 160 raw
Daarna ook nog 170 met straps (telt hier niet ik weet het)!

'k heb ook filmjes van allebei, 'k zal ze morgen in mijn log zetten

170kg op de conventionele deadlift:D

Maar mijn techniek zuigt!! Ik had een ontzettend bolle rug volgens mijn maatje, dus das niet goed

Ik heb nog eens wat video's op youtube bekeken en ik heb het idee dat ik meer een soort van stiff- legged deadlift doe. Ik hang ook helemaal over de baar heen. Heb ik op de video's nu goed gezien dat je eigenlijk op je hakken staat en dus een beetje naar achteren hangt en dat je onderbenen zo goed als verticaal staan?? Dit is voor de beginfase van de lift he;)

Als iemand mij verder kan helpen graag, ik heb geen zin om straks met een versleten rug te zitten. En volgens mij kan ik ook veel meer aan als mijn techniek goed is. Dat moet eigenlijk ook wel ik kan verdomme 120 kg op de BOR pakken

Toch nice, grafiek is 100% up-to-date. Hopelijk hebbek morgen men magnesium dan trek ik maandag gvd 200kg raw, geeft me dan weer een beetje voorsprong :D

Toch nice, grafiek is 100% up-to-date. Hopelijk hebbek morgen men magnesium dan trek ik maandag gvd 200kg raw, geeft me dan weer een beetje voorsprong :D

Ja snoob, pas maar op;). Als ik dadelijk de techniek goed heb, moet 200(+) er toch wel inzitten:cool:

jaja, 1x150 kg op de full squat. :D

Terug
Naar boven