Fitness Seller

De 2e race naar de 500 totaal!

pfff, begonnen met regentaat Lo, heb heel de week sportexamens gehad, niet kunnen trainen en ik kan nu amper stappen van de blijnen en spierpijn. Voordeel is dat ik op prestatie al bena door al men vakken doorben behalve zwemmen en gymnastiek. Dus kan heel het jaar wel trainen icm zwemmen!

Zo iedereen is toegevoegd.

Peccie filmjes hoeven voor mij eigenlijk niet meteen. Ik reken erop dat iedereen eerlijk is, tenslotte doe je het voor jezelf..
Dus als je mij je stats geeft voeg ik je toe.

Komaan mensen, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

laat mij ook meedoen.
ben wel een ouwe maar nog wel in staat om wat PR,s te maken.;)
stats : SQ.125KG/DL.165KG/BP.100KG.
is 390KG.
BWT is 93KG. 1.91M.

in m,n LOG kun je alles checken.

• Topic Starter Topic Starter
Ken ik meedoen?

kheb pas 365 maar kreeg klachten (net als obikoe) dat ik te dicht bij de 400 al zat

bp= 85
sq= 130
dl = 150

Hee tripax, ik heb mijn squat pr nu alweer verbroken: 154 kg! :wl:

Mijn gewicht mag trouwens ook aangepast worden: 81.5 kg

Yo tripax, ik zie dat je mijn gewicht hebt verandert in 84.5. Alhoewel ik dat best leuk zou vinden, weeg ik er toch echt maar 81.5

**** de 180 kg op de dead niet gelukt:fire: Kreeg de stang van de grond maar daar was het dan ook mee gezegd. Met de "juiste" techniek ging het van de grond aftrekken wel een stuk gemakkelijker, maar helaas toch een fail

Dat van kempi 4life was ik, ik weeg dus ongeveer 80kg

1.90 en 80kg en die stats is niet slecht! maar je bw moet wel echt omhoog man!

ik ben ook 1.90 en weeg 90 (13%vet) en meesten vinden me sterker als ik eruit zie.
onze stats zijn ongeveer gelijk maar toch weeg jij 10kg minder!

als je zo lang bent moet je gewoon snel naar de 100+ bw toe want je ziet er gewoon niet snel impressive uit als je lang bent ;)

1.90 en 80kg en die stats is niet slecht! maar je bw moet wel echt omhoog man!

ik ben ook 1.90 en weeg 90 (13%vet) en meesten vinden me sterker als ik eruit zie.
onze stats zijn ongeveer gelijk maar toch weeg jij 10kg minder!

als je zo lang bent moet je gewoon snel naar de 100+ bw toe want je ziet er gewoon niet snel impressive uit als je lang bent ;)

Waar denk je dat mn naam op slaat?;)

Na februari (einde judoseizoen) ga ik bulken, nu vreet ik vrij schoon om ff -81 te blijven, mag wel 82/83 worden dat krijg ik er de dag vantevoren door minder vocht wel af maar niet zwaarder voorlopig...

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren 2x145 squat!

:D jheey nieuwe PR 145 kilo squat

lichaams gewicht: 80 kilo %15 vet ( :( moet na beneden vet%)

Laatst bewerkt:
Hey gasten schrijf mij ook maar in!
Squat: 132.5
Bench: 100
Deadlift: 180

Bw: 98

Vandaag PR's op squat en bench:
Squat 140
Bench 102.5

:)

@Judokadommie: Je kan wel merken dat het nu snel gaat met je nu je wat adviesen opgevolgd hebt. ;) Goede vooruitgang!

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven