Fitness Seller

De laatste loodjes willen niet

Bezoekers in dit topic

Minder suiker is inderdaad altijd goed. Vetten geven juist een vol gevoel zoals Pindakaas. Echter, als je wilt afvallen.. gewoon minder eten dan je nodig hebt en dat 6 dagen per week vas thouden en de 7e dag niet volvreten. Dan moet het zeker lukken. Eenneh succes ;)
 
Dat minder eten en je valt af gaat dus niet altijd op. Al 2 maanden eet ik veel minder dan ik nodig heb zonder af te vallen, en dat niet 6 maar 7 dagen per week. Hopelijk gaat het met het nieuwe voedingsschema weer lukken
 
Dat minder eten en je valt af gaat dus niet altijd op. Al 2 maanden eet ik veel minder dan ik nodig heb zonder af te vallen, en dat niet 6 maar 7 dagen per week. Hopelijk gaat het met het nieuwe voedingsschema weer lukken

Vertrouwen is de eerste stap naar succes van je schema.
Natuurlijk gaat het lukken.

succes!
 
Dat minder eten en je valt af gaat dus niet altijd op. Al 2 maanden eet ik veel minder dan ik nodig heb zonder af te vallen, en dat niet 6 maar 7 dagen per week. Hopelijk gaat het met het nieuwe voedingsschema weer lukken

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dénk je dat je minder eet dan je nodig hebt ;)
 
Ik at 4 eieren, 2 shakes, 500gr gehakt, pakje surimi sticks en een cup a soup per dag. Kan me niet voorstellen dat dat meer dan 2800 kcal was.
 
Ik at 4 eieren, 2 shakes, 500gr gehakt, pakje surimi sticks en een cup a soup per dag. Kan me niet voorstellen dat dat meer dan 2800 kcal was.

Maar misschien heb je gewoon een lagere behoefte dan je dacht. Die berekeningen om je calorie behoefte te berekenen zijn niet 100% accuraat bij iedereen. En bovendien zodra je al iets afgevallen bent dan wordt je calorie behoefte ook steeds lager.
 
Ik at 4 eieren, 2 shakes, 500gr gehakt, pakje surimi sticks en een cup a soup per dag. Kan me niet voorstellen dat dat meer dan 2800 kcal was.

Met 72 kg VVM is - in de regel - 2800 kcal te veel (met lichte arbeid en zonder marathons) zelfs om óp gewicht te blijven. Dus helemaal om af te vallen.

Probeer het eens een maand of twee op 2000 kcal en dan niet met gehakt e.d., maar met een gebalanceerde voeding. Complexe koolhydraten, mager vlees ( kipfilet, tonijn) en wat vet uit bv visolie, olijfolie, lijnzaadolie.

+/- 100 gram eiwit
+/- 70 gram vet
+/- 250 gram koolhydraten
 
Met 72 kg VVM is - in de regel - 2800 kcal te veel (met lichte arbeid en zonder marathons) zelfs om óp gewicht te blijven. Dus helemaal om af te vallen.

Probeer het eens een maand of twee op 2000 kcal en dan niet met gehakt e.d., maar met een gebalanceerde voeding. Complexe koolhydraten, mager vlees ( kipfilet, tonijn) en wat vet uit bv visolie, olijfolie, lijnzaadolie.

+/- 100 gram eiwit
+/- 70 gram vet
+/- 250 gram koolhydraten
Ik zat rond de 1500kcal per dag, nu rond de 1900 inmiddels. Voedingsschema staat op de vorige pagina. Ben benieuwd naar het resultaat.
 
Als je op een plateau zit moet je of minder eten of meer cardio:)
 
Minder eten dan ik al deed lijkt me ongezond, onder de 1500kcal. Ben juist meer gaan eten nu, maar wel anders. Ben benieuwd wat over een maand het resultaat is. Ik zwem veel en doe veel krachttraining. Zou toch iets moeten opleveren zou je denken! Maar het is wel balen als je 2 maanden weinig eet zonder te zondigen en keihard traint, zonder resultaat.
 
Ja zou prima kunnen ondersteunen maar ik zou eerst het nieuwe plan een tijdje laten lopen en laten werken. Dan als het eenmaal werkt eventueel nog eens bekijken of extra ondersteuning gewenst blijft.
 
Ik zou toch voorzichtig zijn om te veel hoop te leggen in fat burners. Het enige product waarvan tot nu toe bewezen is dat het een rechtstreekse invloed heeft op aanwending van de vetreserves (en dan nog matig) is yohimbine (ik heb het over producten die zonder voorschrift te verkrijgen zijn uiteraard). Dit bestanddeel is daarenboven sinds een paar jaar verboden in Europa. Op de Amerikaanse markt zijn er nog producten die het bevatten. Vergelijk bijvoorbeeld de inhoud van LIPO6 van NUTREX die je op de Amerikaanse markt kan krijgen en die je in Europa kan kopen.

Verder is het eigenlijk de energiebalans die gaat bepalen of je gewicht verliest of niet. Val je niet af dan eet je meer dan je behoefte. Dit is de wet van de thermodynamica. Ik ken jouw geval natuurlijk niet goed genoeg maar klassieke berekeningen van je dagelijkse behoefte (TDEE) zijn slechts een schatting. Mensen die reeds lang op dieet staan en misschien te snel zijn gegaan hebben metabole adaptaties ondergaan. Hun lichaam heeft zich verzet tegen het gewichtsverlies en alles op een lager pitje gezet. Elke inspanning van je lichaam gaar minder energie kosten. Vergelijk het met het afzetten van je airco in de wagen als je bijna geen benzine meer hebt. Je doet er alles aan om energie te besparen.

Ik weet niet of dit jouw geval is maar als het zo is dan gaat de klassieke berekening van je TDEE volgens lengte, gewicht en leeftijd misschien niet volledig op.

Succes

Rebuild

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik wil liever niet met verboden middelen werken. Heb al Sibutramine, clenbuterol en T6 met ephedrine aangeboden gekregen, maar volgens mij zijn ook dat geen wondermiddelen en zal het weinig helpen. Bovendien zal het niet voor niets op de 'verboden lijst' staan.
 
Een aantal middelen zijn wel effectief hoor of kunnen het zijn maar staan op de lijst verboden middelen omdat er in het verleden mensen zijn geweest die er erg heftig op reageerden en in een paar gevallen dodelijk.

Ik heb ooit ook de fatburner stacker geproduceerd. De natuurlijke ECA stacker(als basis natuurlijke efedra-caffeïne-aspirine) en kreeg van een paar klanten de capsules of het potje terug. Sommigen kregen er langer dan een dag ernstige hartkloppingen van. Dat kan voor sommigen mensen dus ook erg gevaarlijk worden. Yohimbre had ik ook in een stack zitten en ook dat kan die ernstige bijwerkingen geven.
Clenbuterol is een sterk astma medicijn maar kan ook erg heftig werken op mensen die het niet nodig hebben.
 
Welke maken volgens jou echt een verschil dan? Dan heb ik het dus echt over ongeveer 1kg extra afvallen per week dan zonder die middelen. Uiteraard in combinatie met sporten en gezond eten. Ook na onderzoek op het internet ben ik dat middel nog niet tegengekomen.
 
Ik denk dat je dat middel nog niet bent tegengekomen omdat ze niet bestaan. Zoals martinnoppert zei (wil niet in jouw naam spreken) zei, efedrine en dergelijke werken maar hebben risico's. Nu, we moeten alles wel in perspectief plaatsen. Je kan geschorst worden op basis van de WADA voorschriften omdat je te veel tassen koffie hebt gedronken. Dus niet alle producten die op de verboden lijst staan zijn an sich gevaarlijk voor je. Als ik een stevige pre workout neem ben ik waarschijnlijk in overtreding met de WADA regels.

Het is best mogelijk om af te vallen zonder supplementen en/of drugs maar het neemt tijd in beslag en hoe verder je geraakt hoe moeilijker het wordt. Dat is met alles zo.
 
Dat is dus wat ik zei, ik ben het wondermiddel nog niet tegengekomen. Maar een fatburner kan misschien wel ondersteunend werken, een klein positief resultaat met zich meebrengen. Vandaag mijn vraag hier een paar posts boven of dat een geschikte was. Dat leidt tot mijn volgende vraag: wat is in jullie ogen de beste fatburner op de markt op dit moment?
 
Welke maken volgens jou echt een verschil dan? Dan heb ik het dus echt over ongeveer 1kg extra afvallen per week dan zonder die middelen. Uiteraard in combinatie met sporten en gezond eten. Ook na onderzoek op het internet ben ik dat middel nog niet tegengekomen.

Alleen de verboden middelen dus. De middelen die schadelijk kunnen zijn.

De meeste eenvoudige fatburners zijn slechts ter ondersteuning van een goed dieet en beweegpatroon en de effectieve werking is dan ook marginaal. Is procentenwerk.
Hoe beter jouw dieet en je beweegpatroon is hoe beter alles samen zal werken.
Daarvoor zal je daarom eerst je dieet goed op orde en effectief werkend moeten hebben. 5% extra verbranden van en naast niets is nog steeds niets of amper iets.
Waar je sowieso aan kan denken is dat de eenvoudige afslankmiddelen en fatburners vaak ingrediënten bevatten die in je dagelijkse gezonde voeding terug te vinden zijn (denk aan je vruchtensapje en de werkzame stoffen daar in).
Denk ook aan vitamine B complex, VitamineC, Calcium, carnitine, magnesium, jodium, enzovoorts, enzovoorts. Bij een afval dieet krijg je minder voeding binnen en dus vaak ook minder van die stofjes.
Dus als je goed afvalt en dan deze stofjes allemaal aanvult met een fatburner oid dan zal het een klein beetje extra ondersteunend werken.

Maak jezelf niet gek met al die middelen en burners. Eerst de voeding en daarna pas verder kijken.
 
Dat is dus wat ik zei, ik ben het wondermiddel nog niet tegengekomen. Maar een fatburner kan misschien wel ondersteunend werken, een klein positief resultaat met zich meebrengen. Vandaag mijn vraag hier een paar posts boven of dat een geschikte was. Dat leidt tot mijn volgende vraag: wat is in jullie ogen de beste fatburner op de markt op dit moment?
In de betere middelen zit bar weinig verschil. Gewoon een goedkope standaard eenvoudige burner ter ondersteuning voldoet al.
 
Back
Naar boven