MuscleMeat

De mannen uit Arnhem

• Topic Starter Topic Starter
lekker dan....normaal hou je je bek niet!

Hahaha,

mooi om te zien hoe belachelijk uit verhouding mijn bench is als ik jullie stats zo bekijk. Wist ik uiteraard al wel langer en heeft ook een redelijk pijnlijke (in de rug) oorzaak, maar ik moest er toch even om grijnzen :D

Supertof dat jullie zo als groepje gelijkgezinden aan het buffelen zijn. Ik wil zeker ook wel eens een keertje langs komen voor een traininkje, maar gezien de huidige drukte op het werk (ik zit nu op mijn werk, dus ik denk dat ik dat niet verder uit hoef te leggen :o) zal dat inderdaad ook pas ergens volgend jaar gebeuren.

Goed bezig in ieder geval!

Mannen uit Arnhem die liever in Nijmegen zouden wonen;)
Succes vandaag.
Doe vandaag zelf niet mee. Te lang al niet meer gebenched.
En kwam van de zomer ook niet boven de 150.
K*t PL regels:D

waar kopen jullie je gear?bij henk keizer of online?of zijn der nog meer mogelijkheden!?

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag Raw bankdruk wedstrijd
vroeg uit bed, Ylke ophalen. 10:00 uur bij Atlas. Wegen (130.4 kg ) en dan maar wachten en wachten en wachten. Eerste beurt, 135 kilo. Ik voelde irritatie in mn schouder. Verhoogt naar 150 kg maar dat was geen goed idee, 3e beurt ook mis. Jammer ik had toch wel een beetje verwacht dat ik die wel zou drukken. We haddne het op de terug weg nog over, ik vind het helemaal niks dat wachten en doe mij maar PL...
Wel een leuke ervaring maar ik kan melf niet goed motiveren hier voor. Jammer maar wel weer een les voor de volgende keer,
Groeten Wim

mijn bankdrukwedstrijd niet slecht,mijn (wedstrijd)pr staat op 145 raw.
Woog 91,7 en dus iets te zwaar(bewust) voor mijn eigen klasse en was dan ook de lichtste in de -100kg klasse.
Begon met 145,daarna 152,5 en in de 3e beurt miste ik 157,5(te zwaar!)

Ben uieindelijk 3e geworden.
Niet ontevreden,heb mijn pr met 7,5kg verbeterd en zag dit ook puur als een training.

gr

Laatst bewerkt:
:d

Laatst bewerkt:
vind trouwens wel dat Wim een hele goede lader/vanger erbij heeft staan zeg!!

mooie wedstijd gedraaid jongens.
Die van mij was een grote teleurstelling, trainen jullie ook op het stilleggen? Ik train er nooit op en het kost me gewoon 10kg op een wedstrijd. Het viel weer vies tegen.

trainen jullie ook op het stilleggen?

Ja we trainen altijd op stilleggen, dit is een 2e natuur. Wij trainen meederndeel met stop en zo af en toe zonder stop, omdat je veel meer snelheid ontwikkeld zonder stop. maar je word wel vele male sterker met stop in je training.

Terug
Naar boven