AndroidHealthClinic

De mannen uit Arnhem

Aha, dacht dat er vaak pas met stop werd gedrukt richting een wedstrijd?

Leuke filmpjes!

training log van het dreamteam :p

Wij zijn een groep van 4 ( Ylke Vaassen, Rinaldo Visser, Kayan Turkan en Wim Simmers ) en komen uit voor Atlas nijmegen.

doe Rinaldo Visser de groeten van me, ik heb volgens mij nog met hem getraind bij MultiSports in Arnhem-Zuid!
:thumbs:

dankzij hem ben ik ooit de 200 gaan deadliften, terwijl ik eigenlijk nog bezig was met setjes bankdrukken.
:D

Het zou leuk zijn als de leden van dit forum eens een keer met ons mee komen trainen.
Dus wie het aandurft is welkom
ik zou best wel weer terug willen vanuit Curacao naar Arnhem-Zuid, maar ik houd jullie alleen maar op tijdens de training.........
:o

• Topic Starter Topic Starter
vind trouwens wel dat Wim een hele goede lader/vanger erbij heeft staan zeg!!

Piet? bedoel je?
Die andere is echt een dallevert!:p

Enuh Ylke, bedankt dat je homo op mn rug heb willen schrijven....ik zie de HO staan op mn rug in het fimpje erg grappig!

Laatst bewerkt:
vandaag alleen getraint(licht en kort)

squat: 5x100,5x130,5x130
cleanpull: 5x120,5x120
verhoogde deadlift: 5x150,5x150
overheadpress: 5x70,5x70

Kan iemand mij vertellen welke IPF wedstrijden er in 2009 gehouden worden in Belgie en Duistland?

Laatst bewerkt:
ja en als je ze via de side besteld kun je ook niet passen, he Wim!!:eek:

Ylke ik hoor wat je zegt ( nu lees)...maar waarschijnlijk is het een stuk
goedkoper en als hij zijn maat weet..zou dit waarschijnlijk ookeen optie kunnen zijn :p.
:flipoff:

Ylke ik hoor wat je zegt ( nu lees)...maar waarschijnlijk is het een stuk
goedkoper en als hij zijn maat weet..zou dit waarschijnlijk ookeen optie kunnen zijn :p.
:flipoff:

hat zou goedkoper kunnen zijn, maar zoals ik al zei de ene maat is de andere niet. En het is gewoon erg belangrijk om te passen. zeker als je een pak aanschaft van 150 euro. dus.....:D

Ja die kun je het beste bij Henk Kijzer bestellen. Kom je om powerliftwedstrijden kun je de shirts nog passen ook. de ene shirt is de ander niet.

i know!ik heb een nieuw inzer rage x maar daar gaat mijn dikke kadaver nooit weer inpassen!
mijn huidige suit zat zo strak,was heel moeilijk benchen. wil nu een wat ruimer zittend suit zodat ik met iets minder moeite kan touchen

i know!ik heb een nieuw inzer rage x maar daar gaat mijn dikke kadaver nooit weer inpassen!
mijn huidige suit zat zo strak,was heel moeilijk benchen. wil nu een wat ruimer zittend suit zodat ik met iets minder moeite kan touchen

mijn ervaring is dat je in een iets grotere shirt je meer bewegingsruimte hebt zo dat je beter je techniek kunt hanteren.

mijn ervaring is dat je in een iets grotere shirt je meer bewegingsruimte hebt zo dat je beter je techniek kunt hanteren.

daar ga ik ook van uit!in mijn huidige shirt kon ik 2 jaar geleden 170kg niet eens touchen terwijl ik een RAW max had van 125kg in die tijd!
ik kreeg toen 175kg net op me borst,maar die kon ik toen nog niet drukken!

korte training van gisteravond:

bankdrukken: 5x120.5x135,5x135
Smal bankdr: 5x100,5x110,5x110
T-bar: 8x50,8x65,8x75
roeien 8x55,8x75
daarna triceps helemaal gesloopt.

Training gister:
Ik had niet echt het idee dat ik moe was van de wedstrijd maar merkte het toch tijdens het warm drukken. Het was allemaal iets zwaarder. Ik zou eigenlijk 2x5 120 kg moeten drukken maar dat werd 100. Beetje rug getraind en toen de triceps. Viel allemaal vies tegen.....Maarja vrijdag weer goed maken in Nijmegen.

Vandaag getraint in Nijmegen @ Atlas.
Squat: 90 x8, 120x5, 160x5,190x5,210x5
Banken, erg licht nog steeds spierpijn van Di.
Deadlift: 120x1,140x1,160x1,180x1, 200x1
Voor de rest nog een aantal filmpje gemaakt van Ylke,die weer liet zien hoe sterk hij wel niet is....:P

Ylke 285 KG een 5je
[Link niet meer beschikbaar]

Ylke 320 KG een 5je

Wim 210 KG een 5 je

Volgende week vrijdag gaan we naar Spaubeek ( limburg ) om te trainen bij Leon Smeets

Terug
Naar boven