Fitness Seller

De mannen uit Arnhem

[link niet meer beschikbaar]

Wim weet niet welke training dit is?:p

Vandaag training in Nijmegen

squat: 5x150,5x180,5x180
bankdr: 5x90.5x110,5x110
deadlift: 3x150,1x200,1x240

vandaag lichte dag gehad,voelde me ook niet geweldig.
Volgende keer beter!

• Topic Starter Topic Starter
Haha is dit :help Wim over de zeik dag?

Vandaag getraint in Nijmegen @ Atlas.
Squat: 90 x8, 120x5, 160x5,190x5,210x5
Banken, erg licht nog steeds spierpijn van Di.
Deadlift: 120x1,140x1,160x1,180x1, 200x1
Voor de rest nog een aantal filmpje gemaakt van Ylke,die weer liet zien hoe sterk hij wel niet is....:P

Ylke 285 KG een 5je
[Link niet meer beschikbaar]

Ylke 320 KG een 5je

Wim 210 KG een 5 je

Volgende week vrijdag gaan we naar Spaubeek ( limburg ) om te trainen bij Leon Smeets

supertraining!
:thumbs:

Mooie log mannen en leuk die video's :cool:

Ik ga zelf binnenkort weer beginnen met deadlift trainingen, misschien kan ik hier stiekum wat tips jatten...;)

Keep up the good work :thumbs:

Mooie log mannen en leuk die video's :cool:

Ik ga zelf binnenkort weer beginnen met deadlift trainingen, misschien kan ik hier stiekum wat tips jatten...;)

Keep up the good work :thumbs:

He bedankt

Doe je aan wedstrijden? in welke sport ben je actief?
Tips en adviezen kun je ten alletijden krijgen, vraag maar raak.

gr Ylke

He bedankt

Doe je aan wedstrijden? in welke sport ben je actief?
Tips en adviezen kun je ten alletijden krijgen, vraag maar raak.

gr Ylke

Mijn doel is om weer te beginnen met sterksteman wedstrijden. Maar ik ben eventjes uit de roulatie geweest.
Lijkt me interessant om te zien hoe jullie je trainingen indelen en welke elementen voor mij interessant zijn.
Bankdrukken doe ik eigenlijk niet (geen odd voor strongmen) wel weer zwaar kniebuigen en deadliften. Vooral in het deadliften wil ik de komende tijd sterker worden.

Mijn doel is om weer te beginnen met sterksteman wedstrijden. Maar ik ben eventjes uit de roulatie geweest.
Lijkt me interessant om te zien hoe jullie je trainingen indelen en welke elementen voor mij interessant zijn.
Bankdrukken doe ik eigenlijk niet (geen odd voor strongmen) wel weer zwaar kniebuigen en deadliften. Vooral in het deadliften wil ik de komende tijd sterker worden.

Stuur me maar een mail. Dan kunnen we samen kijken of we een schema samen kunnen stellen.

gr

Hey Mike,
Je zou natuurlijk ook een keer mee kunnen trainen,
je bent van harte welkom. ( Als ik naar je stats kijk, bedoel ik dan ook met Ylke mee trainen :D)
Gr. Wim

Vandaag getraint in Nijmegen @ Atlas.
Squat: 90 x8, 120x5, 160x5,190x5,210x5
Banken, erg licht nog steeds spierpijn van Di.
Deadlift: 120x1,140x1,160x1,180x1, 200x1
Voor de rest nog een aantal filmpje gemaakt van Ylke,die weer liet zien hoe sterk hij wel niet is....:P

Ylke 285 KG een 5je

Ylke 320 KG een 5je

Wim 210 KG een 5 je

Volgende week vrijdag gaan we naar Spaubeek ( limburg ) om te trainen bij Leon Smeets

Deze squats lijken me allemaal wat hoog. Is dat bewust gedaan? Als ik de squats van de laatste wedstrijd zie dan zijn die wel mooi op diepte.

Deze squats lijken me allemaal wat hoog. Is dat bewust gedaan? Als ik de squats van de laatste wedstrijd zie dan zijn die wel mooi op diepte.

Ja dat klopt. als ik 5jes train, train ik niet echt op diepte, meer op kracht en explosieviteit. Mijn banden zitten nu ook wel heel strak. in de wedstrijd zitten ze niet zo strak en dan kom ik ook makkelijker op diepte. in het onderstedeel(op diepte) van de kniebuig heb je de meeste spanning en daar kom ik vrij makkelijk uit.
Als ik 1tjes draai in training(4 weken voor de wedstrijd) moet ik wel op diepte zitten.

Hey Mike,
Je zou natuurlijk ook een keer mee kunnen trainen,
je bent van harte welkom. ( Als ik naar je stats kijk, bedoel ik dan ook met Ylke mee trainen :D)
Gr. Wim

Ok, dank je voor je aanbod. Ik heb nu voor de eerste 21 weken van dit jaar een strak schema. Hierin zit ergens in feb/maart een x aantal weken echt zware deads en squats. Zeker interessant om es ergens anders met sterke mannen te trainen :D

Ik bedoel je kan altijd leren van elkaar.

Hoi Mike,

wij hebben onze zwaarste squat/deadlift trainingen ook halverwege februari.(15mrt wedstrijd)
Je bent welkom want wij zijn nooit uitgeleerd.

ps mooie stats!!

Hoi Mike,

wij hebben onze zwaarste squat/deadlift trainingen ook halverwege februari.(15mrt wedstrijd)
Je bent welkom want wij zijn nooit uitgeleerd.

ps mooie stats!!

:D Ok, dank je.
Nee klopt, je bent nooit uitgeleerd. Soms is iets wat je als vaststaand feit had aangenomen gewoon voor verbetering vatbaar of een ander invalshoek.
Of dat nu over techniek, training algemeen of voeding gaat.
Alles ontwikkeld zich verder en alleen diegenen die openstaan voor nieuwe ideëen ontwikkelen mee, toch.;)

Een paar foto's uit mijn ouen doos
1e Nk 2000 waar ik met 270kg begon en uitbomde. Dit was ook mijn 2e wedstrijd
2e foto in de telegraaf, in deze wedstrijd trok ik 335kg deadliften
3e training in 2000, 300kg
4e trainingsgroepje waar ik in 2004 mee trainde.

nk 2000.jpg

ylke_telegraaf_24-10-2004.jpg

ylke deadlift (training) 300kg 2002.gif

sterkste man groeps foto.jpg

Een paar foto's uit mijn ouen doos
1e Nk 2000 waar ik met 270kg begon en uitbomde. Dit was ook mijn 2e wedstrijd
2e foto in de telegraaf, in deze wedstrijd trok ik 335kg deadliften
3e training in 2000, 300kg
4e trainingsgroepje waar ik in 2004 mee trainde.

Ylke? Die eerste foto....ik zie dat dit 40 kilo geleden is....maar toen at je zeker nog geen bitterballen...of wel?:eek:

Ik heb ook nog een foto van jou Wim. in je eerste wedstrijd.
Weet nog steeds niet wat jullie hier uitspoken!!!!!!!!

wim in achtie met bump.jpg

:hornyna:.....

quote=Ylke;3385062]Ik heb ook nog een foto van jou Wim. in je eerste wedstrijd.
Weet nog steeds niet wat jullie hier uitspoken!!!!!!!![/quote]

hij wou kijken of die bitterbal ook door een ander gat naar binnen kon:D

Vandaag borst gedaan,
2x70x5,5x100,5x110,5x120, smaldr.90x5, 100x5, 110x5
rug 2x 50,1x70 x5+ bisceps.
triceps ( dippen,cabel ect )

Vrijdag bij Leon trainen, we nemen de cam mee

Terug
Naar boven