MikeDiesel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel dagen (rust?) houden jullie tussen twee zware sessies idealiter aan dan?
Meestal een week. nu waren het er 3 dagen.
Maandag middelzwaare training Kniebuigen en Deadlift
Dinsdag zwaar banken
vrijdag zwaar Kniebuigen en Deadlift
Heb jij mijn reachtie op jou mail nog gehad?

Training @ Atlas vrijdag
Buigen: 2x70, 100x3, 125x3,150x3,175x3, 200x3
Banken: 2x70, 100x3, 120x3,140x3
Rinaldo was niet lekker ( van oud&nieuw denk ik,dus was er niet )
!!!
Volgen jullie een bepaald schema (vast aantal reps, sets, intensiteit) en kan je dat eens posten of PM'en?

Hier een paar vraagjes over het schema:
Eerst de woordenschat:
- waarvoor staat "wl" in kniebuigen wl?
- wat is kniebuigen "voor"? split squats?
- wat is "Kr uitdr a smal"
- wat is "rompen" ? goodmornings?
- Op dinsdag en vrijdag van week 1->5 staan er boven de oefeningen een aantal cijfers.. dit zijn wss singles die je maakt, maar met welke oefening?
- jullie trainen nooit met bands? Of box squat?
- Wat ik zo vreemd vind is dat jullie maar 1x per week squatten en 2x per week deadliften, terwijl hier ergens staat dat je soms 4-5 weken niet deadlift maar squatten veel belangrijker vindt?
- En de belangrijkste vraag: Hoe bepaal je wat je startgewicht is bij elk van de repreeksen? Aan de hand van een % of op gevoel? En in de laatste week van elke reprange (bvb week 5 voor de 2x8) dan ga je voor een nieuw rep record oid?
Sorry voor de vele vragen, maar ik leer graag bij en dan moet je het aan de juiste mensen vragen hé![]()
Ik ben er van overtuigd dat als je 300 kunt kniebuigen, bouw je ook een goede basis om een sterke deadlift te zetten. Soms deadlift ik 3 of 4 weken niet. Kniebuigen is 2x in de week. op maandag en zwaar op vrijdag. als je de goede kilo's er op gooit heb je die rust echt wel nodig.