XXL Nutrition

Stelling De moskee nabij Ground Zero mag gewoon bebouwd worden

  • Topic starter Japio
  • Startdatum
  • Reacties 192
  • Weergaven 10K
  • Volgers 15

Vind jij dat de moskee nabij Ground Zero gebouwd mag worden?

  • Ja

    Stemmen: 36 32,7%
  • nee

    Stemmen: 70 63,6%
  • Geen mening / anders

    Stemmen: 4 3,6%

  • Totaal stemmers
    110
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Waarom nou precies daar? Het is gewoon vragen om gezeik.

Dat gebouw komt twee straten verderop te staan, en dat zijn forse straten kan ik je vertellen. Daarbij is het ook zo dat het geen moskee is. Het is een cultureel centrum voor moslims met onder meer een enorm sportcentrum. Inderdaad zit er ook een gebedsruimte in. Verder kan ik me helemaal vinden in een aantal New Yorkers die gisteren voor de RTL (dacht ik) camera's zich afvroegen wat één of andere malloot van de andere kant van de oceaan te maken heeft met het wel en wee in New York, de stad dat groot is geworden door etnische en culturele diversiteit.

En gelukkig bemoeien de Amerikanen zich niet met andermans zaken? Die willen juist alles bepalen in de wereld.
 
Laatst bewerkt:
Een hoop BS allemaal. De Islam heeft helemaal niets te maken met het zogenaamde "moslimterrorisme".
en daar ga je toch diep de fout in. de koran zet aan tot haat en geweld, en er lopen natuurlijk van die malloten rond die daar net een stapje verder in gaan.
 
En gelukkig bemoeien de Amerikanen zich niet met andermans zaken? Die willen juist alles bepalen in de wereld.


Volgens mij is dat appelen met peren vergelijken. De Amerikanen bemoeien zich niet met lokale aangelegenheden in onze steden en zeker geen onbeduidende congresleden. Ik zie het al voor me..
 
Had ik ook, maar het stond wel in de quote van je post :)

Is dat niet omdat je, als je op de quote-knop drukt, je de huidige versie van de post kopieert, die niet noodzakelijk overeenkomt met diegene die ik in mijn browser had staan?
 
Volgens mij is dat appelen met peren vergelijken. De Amerikanen bemoeien zich niet met lokale aangelegenheden in onze steden en zeker geen onbeduidende congresleden. Ik zie het al voor me..

Ja daar heb je wel gelijk in. En van mij hoeft Wilders er ook niet heen hoor. Alleen vind dit echt gezeik om niks. Zet dat Moslim gebouw lekker een paar straten verder en ga het niet op deze gevoelige plek plaatsen.
 
en daar ga je toch diep de fout in. de koran zet aan tot haat en geweld, en er lopen natuurlijk van die malloten rond die daar net een stapje verder in gaan.

jij hebt de koran zeker helemaal gelezen?
Dit soort uitspraken zijn eigenlijk erg vervelend, het is gewoon totaal niet waar.
Ben dan zelf niet eens gelovig...


Ik vind het een raar idee omdat de link met 9.11 altijd gelegd zal blijven worden hoewel deze mensen er niks mee te maken hebben.
Onnodige "provocatie", maar ja tot in hoeverre is dit opzettelijke provocatie?
 
Is dat niet omdat je, als je op de quote-knop drukt, je de huidige versie van de post kopieert, die niet noodzakelijk overeenkomt met diegene die ik in mijn browser had staan?
Klopt, ik lees zelf wel altijd de quote in de editor nog eens na, maar je kan dat niet van iedereen verwachten.
 
jij hebt de koran zeker helemaal gelezen?
Dit soort uitspraken zijn eigenlijk erg vervelend, het is gewoon totaal niet waar.
*kuch* Er zijn stukken vertaald en er staat gewoon letterlijk dat alle ongelovige moeten worden gedood... zodra ik een boek zou schrijven waarin staat dat alle niet-christelijke mensen moeten worden afgemaakt, dan heb ik de volgende dag een kogel in mijn kop van een moslim. je kan het een absurd voorbeeld vinden, maar het is de harde realiteit. Face it.
 
*kuch* Er zijn stukken vertaald en er staat gewoon letterlijk dat alle ongelovige moeten worden gedood... zodra ik een boek zou schrijven waarin staat dat alle niet-christelijke mensen moeten worden afgemaakt, dan heb ik de volgende dag een kogel in mijn kop van een moslim. je kan het een absurd voorbeeld vinden, maar het is de harde realiteit. Face it.

kom dan met bewijs ipv loze beweringen doen

beetje simpel weer dit, kan er beter niet op reageren
 
*kuch* Er zijn stukken vertaald en er staat gewoon letterlijk dat alle ongelovige moeten worden gedood... zodra ik een boek zou schrijven waarin staat dat alle niet-christelijke mensen moeten worden afgemaakt, dan heb ik de volgende dag een kogel in mijn kop van een moslim. je kan het een absurd voorbeeld vinden, maar het is de harde realiteit. Face it.

Lees de hele qu'ran eens door(good luck, het heeft mij veel moeite gekost), er staan ook genoeg stukken in dat je niet mag moorden tenzij echt gerechtvaardigt, en een ander geloof valt daar niet onder, en dat je christenen en joden als broeders moet aanzien, die dezelfde god aanbidden.

PS: De bijbel spreekt ook over haat en moorden naar niet-gelovigen. Het is ook niet allemaal koek en ei daar...

Religieuze boeken spreken zichzelf meerdere malen tegen op zoveel verschillende vlakken... het kan ook niet anders, als je beziet hoe een machtig wapen religie is geweest voor nationalistische doeleinden. Wil je vrede, laat je in het boekje, "peace beeth important" schrijven, wil je oorlog tegen x, laat je in het boekje "x beeth teh evileth en must die!" schrijven.
 
Laatst bewerkt:
*kuch* Er zijn stukken vertaald en er staat gewoon letterlijk dat alle ongelovige moeten worden gedood... zodra ik een boek zou schrijven waarin staat dat alle niet-christelijke mensen moeten worden afgemaakt, dan heb ik de volgende dag een kogel in mijn kop van een moslim. je kan het een absurd voorbeeld vinden, maar het is de harde realiteit. Face it.

Lees het oude testament van de bijbel eens door, daar staan dingen in die minstens zo erg zijn.
 
Lees de hele qu'ran eens door(good luck, het heeft mij veel moeite gekost), er staan ook genoeg stukken in dat je niet mag moorden tenzij echt gerechtvaardigt.
zoals ik al zei, er zijn een paar malloten die er te ver in gaan. lang niet alle moslims zo'n zo, maar er zijn er een paar die de koran iets te serieus opvatten.
 
zoals ik al zei, er zijn een paar malloten die er te ver in gaan. lang niet alle moslims zo'n zo, maar er zijn er een paar die de koran iets te serieus opvatten.

Generaliseer dan niet met de koran die (volgens mij?) meer dan een miljard mensen aanhangen?
 
Nee, dat mag niet.
 
zoals ik al zei, er zijn een paar malloten die er te ver in gaan. lang niet alle moslims zo'n zo, maar er zijn er een paar die de koran iets te serieus opvatten.

Maw, je spreekt over een selecte groep van extremisten en een foutieve generalisatie, waar al heel het topic over is aangestuurd.

En dus is dit weer een loos argument voor waarom er geen moskee in de buurt van GZ mag komen.
 
zoals ik al zei, er zijn een paar malloten die er te ver in gaan. lang niet alle moslims zo'n zo, maar er zijn er een paar die de koran iets te serieus opvatten.

:roflol:

Dat doen alle moslims.
 
En de V.S. is altijd al het slachtoffer geweest natuurlijk. Ook geen lieverdjes daar.
Religie moet gewoon afgeschaft worden. Nr.1 troublemaker.

Moslims kunnen wel lief zijn... :D
Tuurlijk speelde ik altijd met C&C Generals liever met de GLA. "Can i have some shoes?"
 
Maw, je spreekt over een selecte groep van extremisten en een foutieve generalisatie, waar al heel het topic over is aangestuurd.

En dus is dit weer een loos argument voor waarom er geen moskee in de buurt van GZ mag komen.
ik vind dat het niet mag. wij mogen helemaal géén kerken bouwen in turkije of marroko.
 
ik vind dat het niet mag. wij mogen helemaal géén kerken bouwen in turkije of marroko.

Denk ook niet dat het op prijs wordt gesteld als je in Vaticaanstad een moskee gaat bouwen.
Verkeerde vergelijking dus, hoewel er in Turkije zat kerken staan.
 
Back
Naar boven