Ik vind het tijd om een grote verandering in de Belgische nationale ploeg.
Ten eerste waarom komen er altijd bondscoachen die er niks van kennen?
Neem een keer een buitenlander zoals bij austalië of korea. Maar geen belg.
Om over de laatste wedstrijd te hebben. Finland - België (2-0). We komen om te winnen met 1 spits en 4 verdedigers (4-5-1) Flanken aanval tegen dubbele meter finnen
en een klein empenzake.
Jelle vandamme slechte wedstrijd, waarom komt deschacht niet? Timmy simmons eruit (of middenveld mss). Clement bedraven, oude zak, de man eruit. Dus kortom hele andere defensieve lijn als vandaag.
Kompleet andere opstelling. Als je voor een overwinning gaat, meer dan 1 (liefst +2)spitsen.
4-3-3 / 4-3-1-2 / 3-4-3
Op corners pas komen met de lange mannen.
Wat zien de andere belgen (en nederlaners) graag veranderd aan de belgische ploeg?
Ten eerste waarom komen er altijd bondscoachen die er niks van kennen?
Neem een keer een buitenlander zoals bij austalië of korea. Maar geen belg.
Om over de laatste wedstrijd te hebben. Finland - België (2-0). We komen om te winnen met 1 spits en 4 verdedigers (4-5-1) Flanken aanval tegen dubbele meter finnen
en een klein empenzake. Jelle vandamme slechte wedstrijd, waarom komt deschacht niet? Timmy simmons eruit (of middenveld mss). Clement bedraven, oude zak, de man eruit. Dus kortom hele andere defensieve lijn als vandaag.
Kompleet andere opstelling. Als je voor een overwinning gaat, meer dan 1 (liefst +2)spitsen.
4-3-3 / 4-3-1-2 / 3-4-3
Op corners pas komen met de lange mannen.
Wat zien de andere belgen (en nederlaners) graag veranderd aan de belgische ploeg?

. Schijnbaar snappen ze er niets van bij de Belgische bond want ze maken iedere keer dezelfde fouten....als ik dan bij jullie bekerfinale zo'n oude man met hoedje, die hier zo in de show van Andre van Duin mee kan...en absoluut niet te verstaan is, onzin hoor uitkramen en later ook nog blijkt dat hij een hoge functie heeft bij de bond heeft
..dan weet je toch genoeg
.
.
ik mis lucske Nilis , dan deed ik nog de moeite om te kijken naar de belgen. Nu kijk ik bbc2 naar de engelsen als terzelfdertijd de belgen spelen. Ik snap niet hoe het uitverkocht kon zijn tegen Portugal. Grappig hoe bijna geen enkele tv zender een deftige prijs wou geven om de tv rechten