Fitness Seller

De Rode Duivels

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
Ik vind het tijd om een grote verandering in de Belgische nationale ploeg.

Ten eerste waarom komen er altijd bondscoachen die er niks van kennen?
Neem een keer een buitenlander zoals bij austalië of korea. Maar geen belg.

Om over de laatste wedstrijd te hebben. Finland - België (2-0). We komen om te winnen met 1 spits en 4 verdedigers (4-5-1) Flanken aanval tegen dubbele meter finnen ??? en een klein empenzake.

Jelle vandamme slechte wedstrijd, waarom komt deschacht niet? Timmy simmons eruit (of middenveld mss). Clement bedraven, oude zak, de man eruit. Dus kortom hele andere defensieve lijn als vandaag.

Kompleet andere opstelling. Als je voor een overwinning gaat, meer dan 1 (liefst +2)spitsen.
4-3-3 / 4-3-1-2 / 3-4-3
Op corners pas komen met de lange mannen.

Wat zien de andere belgen (en nederlaners) graag veranderd aan de belgische ploeg?

het uithoudingsvermogen van de belgen is gewoon veel te klein ,in de competitie is juist van hetzelfde, nog maar te zwijgen van hun techniek....heb je al s n training van kortbij gezien van de belgen,hahhahaahaha,lachwekkend tov de brazillianen ofzo....En zoals je zegt ,de opstelling is telkens lachwekkend.....
wat ik veranderd zou willen zien: Eric Gerets als bondscoach ,

ze zouden ten eerste al meer karakter moeten hebben.
Meer trainen.
Onze ploeg is zijn gewoon een stelletje mietjes bij elkaar, die meer begaan zijn met de laatste nieuwe schoenen en kledij in plaats van met de bal.
Schaamtelijk!

Jaja zal allemaal wel. Bij de Brazilianen zitten ook van die wijfies met oorbellen, haarband etc. maar spelen kunnen ze hoor...
Belgie heeft gewoon geen kwaliteit, harde werkelijkheid. Hoop dat het snel is veranderd en ze er op een wk weer zijn.

haha opnieuw verloren?

Voor een half jaar terug heb ik al eens gegroepen dat het bij jullie helemaal anders moet, iedere keer dezelfde namen in de selectie...die dan ook constant weer verliezen:o. Schijnbaar snappen ze er niets van bij de Belgische bond want ze maken iedere keer dezelfde fouten....als ik dan bij jullie bekerfinale zo'n oude man met hoedje, die hier zo in de show van Andre van Duin mee kan...en absoluut niet te verstaan is, onzin hoor uitkramen en later ook nog blijkt dat hij een hoge functie heeft bij de bond heeft:D..dan weet je toch genoeg:eek: :hahaha:.

Het moet echt zo !
Marc Wilmots (bondscoach), Luc Nillis (ass), Jean-Marie Pfaff (Keeperstrainer)

Brian VanderBusche

Timothy Derijck-Timmy Simons-Thomas Vermaelen-Vincent Lachambre

Laurant Delorge-Jan Vertonghen-Maarten Martens-Stafan Tanghe

Luigi Pieroni-Mousa Dembele

Reserves:
Stijn Stijnen, Anthonny vandenBorre, Wim Raymaekers, Kristof Imschoot, Tom Caluwe, Jamaique vanDamme, Tom de Mul en Koen Dearden.
Bij Luik loopt trouwens ook nog een top talent rond, Fallaini of zo..over een jaartje zeker goed genoeg voor de selectie...zou naar Ajax moeten;).

Als er niets verandert in de gehele cultuur van de bond etc...pakken jullie nooit meer de aansluiting.

Het probleem ligt bij het ontbreken aan een leidersfiguur. Het zijn allemaal goede voetballers maar het zijn watjes, allemaal. Ze zijn veel te braaf en te soft. Marc Wilmots in zijn tijd liep op iedereen te schelden als ze hun werk niet deden. Een goeie nummer 10 trekt het niveau van de hele ploeg naar boven.

Ook de trainer is de soft, heb je Vandereycken ooit al zien roepen op een speler? Vandereycken is een zachtgekookt eitje, en maar zeggen dat portugal meer kwaliteit heeft dit en dat, en dat ze 'met een goed gevoel verloren hebben', Jezus wat een BULLSHIT. In voetbal speel je 11 tegen 11 dus je moet ALTIJD voor winst gaan!

De oplossing is: Eric Gerets. Hij MOET gewoon bondscoach worden, en Marc Wilmots hulpcoach. We hebben terug karakter nodig, dáár ligt het probleem, niet bij de kwaliteit van de voetballers.

Jullie Belgen hebben geluk, wij Nederlanders zijn jullie talenten aan het trainen en klaarstomen voor het grote werk. Martens, Dembele, Vermaelen, De Mul, Vertongen, Pocognoli gaan wij ook voor jullie trainen als hij naar AZ komt. Tja, dan hebben jullie nog een 3tal talenten loslopen in europa geloof ik. Bij HSV loopt dat donkere jongetje in de verdediging, en van den borre gaat meen ik naar Florence-Fiorentina. En ik hoor dat bij Luik een zekere Fellaini rondloopt die blukt van het talent. Met andere woorden nog een paar jaartjes geduld en dan hebben jullie bij pak em beet het WK 2010 al een aardig team staan daar in Zuid-Afrika. Met dank aan Louis van gaal en Henk ten cate. Natuurlijk zullen jullie nooit zo goed worden als wij Nederlanders(arrogantie is ons niet vreemd) maar daar moeten jullie je nou eenmaal bij neerleggen.

Ik vond die uil op het doel wel gaaf.

waarom geen Ajaxsysteem?

------------------Proto------------------------
VDborre-----Kompany---Simons--------Pocognolli
-----------------Fellaini-------------------------
-----------Defour------Martens-----------------
De Mul----------------------------------Soetaers
-----------------Dembele-----------------------

Lekker 4-3-3 met een driehoek centraal met punt naar achter, 2 goede flankspelers die naar binnen kunnen snijden en een goede voorzet trappen. Dembele die een topspits in wording is en 2 aanvallende middenvelders die technisch heel begaafd zijn maar ook hun defensieve taken niet verwaarlozen (2 echte kuitenbijters die 2). Achteraan 2 backs die kunnen oprukken en 2 centrale verdedigers met een goede inspeelpas ...
Het systeem onaangeroerd laten en spelers selecteren die in het systeem passen ipv een hoopje te selecteren en dan effe te kijken hoe je ze op het veld gaat zetten ...

• Topic Starter Topic Starter
ja ik gaf het al aan qua opstelling

Ik denk idd ook dat er iets niet klopt op het hoogste niveau.

Die uil was nog beter dan de Belgen.

Zo'n scheldendewilmots missen we wel. Er is geen tank meer op het veld. Ja dembele en mudingaiye eventueel.

Maar hoe begin je aan een radicale ommekeer...

ja ik gaf het al aan qua opstelling

Ik denk idd ook dat er iets niet klopt op het hoogste niveau.

Die uil was nog beter dan de Belgen.

Zo'n scheldendewilmots missen we wel. Er is geen tank meer op het veld. Ja dembele en mudingaiye eventueel.

Maar hoe begin je aan een radicale ommekeer...

Neem Hiddink als coach

lol in alle opstellingen vergeten ze den beste belg

gaby mudingayi !

lol in alle opstellingen vergeten ze den beste belg

gaby mudingayi !
Mudingayi is een speciaal geval ... qua balrecuperatie zit hij bij de beste spelers ter wereld, daarom dat bv nu Milan veel interesse toont voor hem, Milan heeft dan natuurlijk wel een seedorf, kaka, ... waar gabytje mooi de bal kan bij inleveren, de andere middenvelders zullen wel offensief denken dan want opbouwend is Mudingayi dus een dikke nul, heeft geen goede pas, geen goede balcontrole, geen goede vrije trap, ...
Aangezien in de belgische nationale ploeg onze andere middenvelders ook maar van middelmatig niveau zijn heb je met mudingayi in de ploeg gewoon te weinig opbouw vanuit het middenveld of je moet met een 5mans middenveld spelen om dit op te vangen ...

• Topic Starter Topic Starter
lees net in de krant dat De Mul naar Sevilla gaat en emile mpenza stopt als rode duivel

Het probleem ligt bij het ontbreken aan een leidersfiguur. Het zijn allemaal goede voetballers maar het zijn watjes, allemaal. Ze zijn veel te braaf en te soft. Marc Wilmots in zijn tijd liep op iedereen te schelden als ze hun werk niet deden. Een goeie nummer 10 trekt het niveau van de hele ploeg naar boven.

Ook de trainer is de soft, heb je Vandereycken ooit al zien roepen op een speler? Vandereycken is een zachtgekookt eitje, en maar zeggen dat portugal meer kwaliteit heeft dit en dat, en dat ze 'met een goed gevoel verloren hebben', Jezus wat een BULLSHIT. In voetbal speel je 11 tegen 11 dus je moet ALTIJD voor winst gaan!

De oplossing is: Eric Gerets. Hij MOET gewoon bondscoach worden, en Marc Wilmots hulpcoach. We hebben terug karakter nodig, dáár ligt het probleem, niet bij de kwaliteit van de voetballers.

ja,idd, altijd voor winst gaan en niet zo'n bescheiden praat slaan als: we zijn content met een gelijkspel....dat is gewoon bullshit

:( ik mis lucske Nilis , dan deed ik nog de moeite om te kijken naar de belgen. Nu kijk ik bbc2 naar de engelsen als terzelfdertijd de belgen spelen. Ik snap niet hoe het uitverkocht kon zijn tegen Portugal. Grappig hoe bijna geen enkele tv zender een deftige prijs wou geven om de tv rechten :D.

De beloften naar de halve finale en naar de olympische spelen in peking :banana: :doggy::clap::thumbs::rocknana:

Respect dit kan niet gezegd worden van ons nationaal elftal, maar zij hebben dan toch één voordeel slechter kunnen ze niet meer spelen.

Terug
Naar boven