MuscleMeat

De Rode Duivels

jep nederland kan ook rekenen op mijn steun en wat de jonge 2 posts hierboven zegt is idd de waarheid. Waar is die leider toch op het middenveld, dat ongeloofelijk stuk vreten die bal, gras, ploegmaat en tegenstander zou opeten, die schreeuwt en de medespelers aanspoort de kop ervoor te leggen. Die lombaerts toonde prachtige inzet en speelde prachtige match maar verbaal is hij een dikke 0.

Idd, waar is die Wilmots die iedereen (ook eigen ploegmaats) uitscheld voor het vuil van de straat maar wel met de Belgen één vd beste matchen uit onze geschiedenis speelden tegen Brazilië wk 2002. Waar is de tijd...

Ik heb alleen de 2e helft gezien ivm het uitlopen van de wedstrijd van Nederland. Maar ik vond Belgie toch bij vlagen wel aardig spelen. Paar opgelegde kansen, 2x vrij voor de keeper. Als je die maakt is er niks aan het handje. Helaas geen finale Nederland - Belgie, was mooi geweest.

Ik heb alleen de 2e helft gezien ivm het uitlopen van de wedstrijd van Nederland. Maar ik vond Belgie toch bij vlagen wel aardig spelen. Paar opgelegde kansen, 2x vrij voor de keeper. Als je die maakt is er niks aan het handje. Helaas geen finale Nederland - Belgie, was mooi geweest.

Aardig, het juiste woord. België speelt aardig, en verliest.
Nederland speelt heerlijk arrogant, en wint.

Idd, waar is die Wilmots die iedereen (ook eigen ploegmaats) uitscheld voor het vuil van de straat maar wel met de Belgen één vd beste matchen uit onze geschiedenis speelden tegen Brazilië wk 2002. Waar is de tijd...

hehe bij ons op het werk is markske wilmots ook zwaar de man :D, iedere belg die wat van voetbal kent merkt ook telkens hetzelfde op: We ontbreken een Wilmots.

Kompany, Defour, Legaer & Dembele hadden aardig van pas kunnen komen tegen Servië helaas alle 4 (licht) geblesseerd :(

Nog een jammerlijk feit is dat Tchité nog altijd zijn papieren niet heeft, die had immer ook kunnen meegaan met de beloften!

En waar waren Matondo & Maaroufi ?!

Timmy simmons eruit (of middenveld mss).

Simons eruit? :eek:

het uithoudingsvermogen van de belgen is gewoon veel te klein ,in de competitie is juist van hetzelfde, nog maar te zwijgen van hun techniek....heb je al s n training van kortbij gezien van de belgen,hahhahaahaha,lachwekkend tov de brazillianen ofzo....En zoals je zegt ,de opstelling is telkens lachwekkend.....
wat ik veranderd zou willen zien: Eric Gerets als bondscoach ,

uithoudingsvermogen :roflol:

En de belgen vergelijken met de Brazilianen is ook weer niet erg objectief.

Ik vergelijk ze (nieuwe generatie + wat "oudjes") liever met Griekenland in 2004 die europees kampioen werd.
Dat was nu ook niet bepaald de meest talentvolle selectie, mss hebben wij wel meer talent dan hen in die tijd, en wat te zeggen van Zuid korea 02' ?
We kunnen best iets verwezelijken met deze groep.

ze zouden ten eerste al meer karakter moeten hebben.
Meer trainen.
Onze ploeg is zijn gewoon een stelletje mietjes bij elkaar, die meer begaan zijn met de laatste nieuwe schoenen en kledij in plaats van met de bal.
Schaamtelijk!

True, maar als Vertonghen & Fellaini iedereen omver schoppen klaagen de mensen ook :duh:

Ik vind het goed :D

Het moet echt zo !
Marc Wilmots (bondscoach), Luc Nillis (ass), Jean-Marie Pfaff (Keeperstrainer)

Brian VanderBusche

Timothy Derijck-Timmy Simons-Thomas Vermaelen-Vincent Lachambre

Laurant Delorge-Jan Vertonghen-Maarten Martens-Stafan Tanghe

Luigi Pieroni-Mousa Dembele

Reserves:
Stijn Stijnen, Anthonny vandenBorre, Wim Raymaekers, Kristof Imschoot, Tom Caluwe, Jamaique vanDamme, Tom de Mul en Koen Dearden.
Bij Luik loopt trouwens ook nog een top talent rond, Fallaini of zo..over een jaartje zeker goed genoeg voor de selectie...zou naar Ajax moeten;).

Als er niets verandert in de gehele cultuur van de bond etc...pakken jullie nooit meer de aansluiting.

Als je dit zou zeggen in Belgie word je uitgelachen. :o

De oplossing is: Eric Gerets. Hij MOET gewoon bondscoach worden, en Marc Wilmots hulpcoach. We hebben terug karakter nodig, dáár ligt het probleem, niet bij de kwaliteit van de voetballers.

:thumb: , Wilmots zou ik niet speciaal als hulpcoach aanstellen maar laat die er gewoon bij zijn om de jongens te begeleiden.

waarom geen Ajaxsysteem?

------------------Proto------------------------
VDborre-----Kompany---Simons--------Pocognolli
-----------------Fellaini-------------------------
-----------Defour------Martens-----------------
De Mul----------------------------------Soetaers
-----------------Dembele-----------------------

Proficiat, je bent er in geslaagd nog een dommere opstelling te maken dan René.

Je wil in 4-3-3 spelen met de punt naar achter en er staat niet eens een nummer 6 op je middenveld :rolleyes:, doet me denken aan Van Basten :o
Voorzie de verdeding al maar van zwembandjes.

Graag

Mudingayi is een speciaal geval ... qua balrecuperatie zit hij bij de beste spelers ter wereld, daarom dat bv nu Milan veel interesse toont voor hem, Milan heeft dan natuurlijk wel een seedorf, kaka, ... waar gabytje mooi de bal kan bij inleveren, de andere middenvelders zullen wel offensief denken dan want opbouwend is Mudingayi dus een dikke nul, heeft geen goede pas, geen goede balcontrole, geen goede vrije trap, ...
Aangezien in de belgische nationale ploeg onze andere middenvelders ook maar van middelmatig niveau zijn heb je met mudingayi in de ploeg gewoon te weinig opbouw vanuit het middenveld of je moet met een 5mans middenveld spelen om dit op te vangen ...

:roflol:

Gaby is niet de eerste die het bij de duivels laat afweten en bij zijn eigen club "schitterd".

Nilis en de rode duivels is nooit een succes geweest, waar heb je het over?

Misschien is het net ook omdat er kwalitatief hoogstaande buitenlanders in de competitie voetbalden dat de Belgische spelers zich konden verheffen naar een hoger niveau. Vandaag zitten we opgescheept met heler elftallen vol 2derangs buitenlanders à la Lokeren of Beveren (:cool:volgend jaar 2de 't had niemand beter kunnen overkomen), waarvan de meerwaarde voor ons voetbal nihil is maar die hier gewoon mogen voetballen omdat ze veel goedkoper zijn. Buitenlanders kunnen nuttig zijn en een meerwaarde bieden; mensen zoals Olufade, Onyewu of Concesau verhogen weldegelijk het niveau van onze competitie. Maar de basis voor onze hogere afdelingen moet volgens mij wel gevormd worden door jongens uit onze jeugdwerking.

Wie? :roflol:

Kompany, Defour, Legaer & Dembele hadden aardig van pas kunnen komen tegen Servië helaas alle 4 (licht) geblesseerd :(

Nog een jammerlijk feit is dat Tchité nog altijd zijn papieren niet heeft, die had immer ook kunnen meegaan met de beloften!

En waar waren Matondo & Maaroufi ?!

Simons eruit? :eek:

uithoudingsvermogen :roflol:

En de belgen vergelijken met de Brazilianen is ook weer niet erg objectief.

Ik vergelijk ze (nieuwe generatie + wat "oudjes") liever met Griekenland in 2004 die europees kampioen werd.
Dat was nu ook niet bepaald de meest talentvolle selectie, mss hebben wij wel meer talent dan hen in die tijd, en wat te zeggen van Zuid korea 02' ?
We kunnen best iets verwezelijken met deze groep.

True, maar als Vertonghen & Fellaini iedereen omver schoppen klaagen de mensen ook :duh:

Ik vind het goed :D

Als je dit zou zeggen in Belgie word je uitgelachen. :o

:thumb: , Wilmots zou ik niet speciaal als hulpcoach aanstellen maar laat die er gewoon bij zijn om de jongens te begeleiden.

Proficiat, je bent er in geslaagd nog een dommere opstelling te maken dan René.

Je wil in 4-3-3 spelen met de punt naar achter en er staat niet eens een nummer 6 op je middenveld :rolleyes:, doet me denken aan Van Basten :o
Voorzie de verdeding al maar van zwembandjes.

Graag

:roflol:

Gaby is niet de eerste die het bij de duivels laat afweten en bij zijn eigen club "schitterd".

Nilis en de rode duivels is nooit een succes geweest, waar heb je het over?

hehe zwaar fan, luckske kan nooit niets misdoen in men ogen :), zwijg nou maar :)

Terug
Naar boven