MuscleMeat

De Rode Duivels

De beloften naar de halve finale en naar de olympische spelen in peking :banana: :doggy::clap::thumbs::rocknana:

Respect dit kan niet gezegd worden van ons nationaal elftal, maar zij hebben dan toch één voordeel slechter kunnen ze niet meer spelen.

Die portugezen gaan wel koken van woede als ze zien hoe er het laatste kwartier gewoon nog wat werd rondgetikt. Ik ben persoonlijk toch wel vrij opgetogen dat die rotzakken naar huis moeten, na de 2 duels van de A-ploeg met Portugal viel het me ook vooral op hoe sportief het Nederlandse publiek is ivm het Portugese.

beigium sucks @ voetbal , is altijd zo geweest , zal altijd zo blijven

Het moet echt zo !
Marc Wilmots (bondscoach), Luc Nillis (ass), Jean-Marie Pfaff(Keeperstrainer)

Brian VanderBusche

Timothy Derijck-Timmy Simons-Thomas Vermaelen-Vincent Lachambre

Laurant Delorge-Jan Vertonghen-Maarten Martens-Stafan Tanghe

Luigi Pieroni-Mousa Dembele

Respect voor de Jean-Marie, als doelman was hij in zijn tijd absolute wereldtop, maar volgens mij ken je als Nederlander zijn trainersverleden niet (heeft het maar enkele seizoentjes gedaan ook, waaronder 10 weken 1e klasse, was wel lachen!!:D)

lees net in de krant dat De Mul naar Sevilla gaat en emile mpenza stopt als rode duivel

Niks speciaals hoor, Emile is eerder ook al 3X gestopt, maar verandert nogal snel van mening. Wel een goede voetballer, maar is over zijn top en is mentaal gewoon te zwak voor topvoetbal, technisch zeker niet hoor. Als ze aan een ploeg voor WK 2010 wil bouwen moet je verder met Dembelé en Mirallas lijkt me...

Respect voor de Jean-Marie, als doelman was hij in zijn tijd absolute wereldtop, maar volgens mij ken je als Nederlander zijn trainersverleden niet (heeft het maar enkele seizoentjes gedaan ook, waaronder 10 weken 1e klasse, was wel lachen!!:D)

Ondanks dat ik Nederlander ben:D....ben ik aardig op de hoogte wat er zoal rond loopt ;). Zie Jean-Marie in de staf ook alleen als keeperstrainer, zoals b.v. Stanley Menzo dat enige jaren deed bij het Nederlands elftal (nu Ruud Hesp). Jean-Marie zorgt daarbij ook nog eens voor uitstraling en flair, dat heeft jullie voetbal juist nodig.

Zie ook wel wat in Eric Gerets als bondscoach in combi met Marc Wilmots.

Maar gigantisch matswerk van Nederland natuurlijk richting Belgie, het accoordje was wel erg goed zichtbaar de hele wedstrijd:D maar liever Belgie
op de OS en in de halve finale dat die portugezen:D.

Gewoon belachelijk het 1e elftal van BELGIE,zo geld verdienen en nog nie op nen bal kunnen shotten ze verliezen al tegen f.c. de POTTESTAMPERS dus dat zegt genoeg!
Dikke proficiat aan de -21 jarigen,die denken meer aan de eer en het plezier die ze er aan hebben!
Toch jammer dat die mannen van het 1e elftal zo verdienen he en dan nog niet kunnen shotten geef die jonge gasten eens de kans die zullen wel hun kans grijpen om te bewijzen dat BELGIE toch nog kan voetballen!:thumbs:
De nieuwe mode zal nu zijn,kijken naar de -21jarigen toch veel leuker en aangenamer om te kijken!Zij kunnen nog wat laten zien!:cool:

Die portugezen gaan wel koken van woede als ze zien hoe er het laatste kwartier gewoon nog wat werd rondgetikt. Ik ben persoonlijk toch wel vrij opgetogen dat die rotzakken naar huis moeten, na de 2 duels van de A-ploeg met Portugal viel het me ook vooral op hoe sportief het Nederlandse publiek is ivm het Portugese.

Die portugezen moeten gewoon hun bek houden ivm oneerlijkheid (zie vorig WK tegen Nl) :)
Trouwens, Nederland was reeds geplaatst. In die situatie krijg je op een WK vaak de situatie dat zo'n ploeg dan in de laatste poulewedstrijd niet meer alles geeft, logisch ook. Die portugezen hadden maar van Nl en de Belgen moeten winnen dan, eigen schuld.

Zie Jean-Marie in de staf ook alleen als keeperstrainer, zoals b.v. Stanley Menzo dat enige jaren deed bij het Nederlands elftal (nu Ruud Hesp). Jean-Marie zorgt daarbij ook nog eens voor uitstraling en flair, dat heeft jullie voetbal juist nodig.

Ach, Jean-Marie verdient veel meer met zijn reclamestunts en zijn realitysoapserie dan hij als keeperstrainer ooit zou kunnen verdienen. Denk dat hij die stress ook wel kan missen.:D

Ach, Jean-Marie verdient veel meer met zijn reclamestunts en zijn realitysoapserie dan hij als keeperstrainer ooit zou kunnen verdienen. Denk dat hij die stress ook wel kan missen.:D

Moet ook een goodwill actie van Jean-Marie zijn...kost hem hoogstens een dagen p.m....voor het geld hoeft hij het toch al niet meer te doen;).
Ben trouwens wel geschrokken van het feit dat de Sart bij jullie part time op de loonlijst staat...ongelooflijk:eek:..bij ons staat Foppe er strak voor een paar ton op, paar jaartjes Jong Oranje en hij kan tot aan zijn 125e op een cruise naar Hawai:D.

beigium sucks @ voetbal , is altijd zo geweest , zal altijd zo blijven

jezes man, jij lag vast nog in de pampers ten tijde dat Anderlecht ver jaarlijks de Europabeker voor bekerwinnaars won (noemt nu championsleague). En nog maar gezwegen over de nationale ploeg met Gerets, Van Moer, Pfaff, Ceulemans, Scifo, Vercoutern enz. Deze waren echt grote heren in het europees en wereldvoetbal man.

jezes man, jij lag vast nog in de pampers ten tijde dat Anderlecht ver jaarlijks de Europabeker voor bekerwinnaars won (noemt nu championsleague). En nog maar gezwegen over de nationale ploeg met Gerets, Van Moer, Pfaff, Ceulemans, Scifo, Vercoutern enz. Deze waren echt grote heren in het europees en wereldvoetbal man.

nee dat is de "beker voor landskampioenen", beker voor bekerwinnaars bestaat nu niet meer.

Wat een cutnaam ook, cup winners cup

ach komop je kan het echt vergelijken met de hedendaagse championsleague

niet liggen muggenziften

Je haalt gewoon alles door elkaar... Bekerwinnaars komen nu uit in de Eufa-bekker

Als je zegt dat Anderlecht een met de cl-vergelijkbare competitie heeft gewonnen zeg ik gewoon, nee. Niks muggeziften.

niet k*tten man, in die tijd was Anderlecht 1 van de beste ploegen van Europa... In dezelfde jaren dat Anderlecht Europacup II won, speelde Standard en Brugge vaak de finale van de Europacup I.
In jaren 80 heeft Holland trouwens niet eens aan WK deelgenomen want ze moesten in de voorrondes tegen de Belgen. Zelfs aan het WK '74 had Nederland normaal niet mogen meedoen, want in de barrage werd een zuiver doelpunt van Jan Verheyen onterecht afgekeurd voor buitenspel. Dat weet men daar niet meer, maar hier praat men er nog altijd over, omdat Holland het WK bijna won en de Belgen eigenlijk daar moesten staan en Holland thuisblijven.

Ok, dat was voor een groot deel ook te danken aan Rob Rensenbrink, Jan Mulder, Arie Haan enz..., maar toch, ook de Belgen die erin stonden waren wereldtop...

Laatst bewerkt:
Ok, dat was voor een groot deel ook te danken aan Rob Rensenbrink, Jan Mulder, Arie Haan enz..., maar toch, ook de Belgen die erin stonden waren wereldtop...

Misschien is het net ook omdat er kwalitatief hoogstaande buitenlanders in de competitie voetbalden dat de Belgische spelers zich konden verheffen naar een hoger niveau. Vandaag zitten we opgescheept met heler elftallen vol 2derangs buitenlanders à la Lokeren of Beveren (:cool:volgend jaar 2de 't had niemand beter kunnen overkomen), waarvan de meerwaarde voor ons voetbal nihil is maar die hier gewoon mogen voetballen omdat ze veel goedkoper zijn. Buitenlanders kunnen nuttig zijn en een meerwaarde bieden; mensen zoals Olufade, Onyewu of Concesau verhogen weldegelijk het niveau van onze competitie. Maar de basis voor onze hogere afdelingen moet volgens mij wel gevormd worden door jongens uit onze jeugdwerking.

Misschien is het net ook omdat er kwalitatief hoogstaande buitenlanders in de competitie voetbalden dat de Belgische spelers zich konden verheffen naar een hoger niveau. Vandaag zitten we opgescheept met heler elftallen vol 2derangs buitenlanders à la Lokeren of Beveren (:cool:volgend jaar 2de 't had niemand beter kunnen overkomen), waarvan de meerwaarde voor ons voetbal nihil is maar die hier gewoon mogen voetballen omdat ze veel goedkoper zijn. Buitenlanders kunnen nuttig zijn en een meerwaarde bieden; mensen zoals Olufade, Onyewu of Concesau verhogen weldegelijk het niveau van onze competitie. Maar de basis voor onze hogere afdelingen moet volgens mij wel gevormd worden door jongens uit onze jeugdwerking.

Precies hier is het ook mee verkeert gegaan bij jullie;).
In Nederland zijn alleen spelers buiten de EU welkom als ze minimaal E 350.000p.j. verdienen, automatisch krijg je dan alleen spelers die wat toevoegen anders haal je ze niet voor zo'n salaris...tevens hebben ze hier de jeugdopleiding naar een ongelooflijk hoog niveau weten te tillen zodat er constant een toevoer is aan talent:cool:.
Ondanks dat Nederland maar een heel klein landje is kunnen ze zich aardig meten met o.a. Engeland, Spanje, Italie en Duitsland...die toch gauw allemaal 25 miljoen inwoners meer hebben en meer financiele mogelijkheden.

ach de beloften hadden gewoon pech man :(, wat een snert goals maken die Serven...

Wel aardig wat open doelkansen verpest door onze jongens :(

zwakke match de mul btw, te lang mogen spelen.

proficiat aan Nederland btw, eitje die Serven, kunnen nooit terug zown geluk goals make

De jonge duivels waren weer gewoon te zwak. Er waren goeie momenten, maar het échte karakter om te winnen ontbrak. De Serven waren zo enorm slecht, we hadden ze kunnen oppeuzelen, maar weer was er bij de belgen niemand die zich de leidersrol toediende en de ploeg op sleeptouw nam. Er is dringend een mentaliteitsverandering nodig bij België. Die Belgische bescheidenheid, ik walg ervan, zo bereik je nooit iets. Het had een vlotte 4-1 overwinning kunnen worden, maar ze hebben andermaal bewezen zachtgekookte eitjes te zijn.

proficiat aan Nederland btw, eitje die Serven, kunnen nooit terug zown geluk goals make

Idd die Serviers zijn een hapklare brok voor de Nederlanders in de finaler, hoewel het wel lepe mannekes zijn, ik zie ze best wel een hele match onderliggen in de finale en dan nog winnen.

In ieder geval veel succes gewenst aan NL in de finales, jullie hebben het wél verdient en ik zal voor jullie supporteren!

jep nederland kan ook rekenen op mijn steun en wat de jonge 2 posts hierboven zegt is idd de waarheid. Waar is die leider toch op het middenveld, dat ongeloofelijk stuk vreten die bal, gras, ploegmaat en tegenstander zou opeten, die schreeuwt en de medespelers aanspoort de kop ervoor te leggen. Die lombaerts toonde prachtige inzet en speelde prachtige match maar verbaal is hij een dikke 0.

Terug
Naar boven