Fitness Seller

De Tour de France 2011

ik heb gewoon een traantje gelaten vandaag, een belg die nog eens wint in een bergrit

ik heb gewoon een traantje gelaten vandaag, een belg die nog eens wint in een bergrit

Ik heb ook een traantje gelaten, het wielrennen volledig verkracht door een pak laffe honden. Nu gaan ze al wachten tot de laatste 400 meter in een bergrit.

weet je wat een mooie scenario zou zijn voor morgen, vockler gewoon in de ontsnapping zoals die altijd doet kijken wat de klassement renners gaan doen, dat lijkt me pas spektakel

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jul 2011 om 17:59 ----------

en erg mooi van die belg chapoo

contador wint gewoon de tour , hij speelt toneel en kon makkelijk mee vandaag, beetje nog die knie herstellen en toeslaan in de alpen

Idd, ik zie hem ook nog wel toeslaan in de Alpen, en hij heeft een betere tijdrit als de schleks...alhoewel die Evans ook nog redelijk kan tijdrijden.

Ik heb ook een traantje gelaten, het wielrennen volledig verkracht door een pak laffe honden. Nu gaan ze al wachten tot de laatste 400 meter in een bergrit.

andy schleck die nog effe 2 sec pakt op evans - triest - maar goed als ze zo blijven rijden dan word thomas een outsider want met 2 min voorsprong op evans
in de gele trui , daar krijg je vleugeltjes van ook in een tijdrit

Ik vond de etappe van vandaag en die van gister beide leuk om te kijken, niet doordat de favorieten nou zo goed rijden, maar gewoon omdat de 'mindere goden' nu eens de wedstrijd maken. Overigens, kijkend naar hoe Voeckler momenteel mee rijdt mogen ze wel uit gaan kijken dat ze het niet te veel laten liggen en in de tijdrit nog extreem veel goed moeten maken ( Voeckler kan tenslotte niet tijdrijden). Contador heeft helaas ook al de Giro in de benen, dus ik denk dat het tussen de Schlecks en Evans zal gaan.

de etappe met de galibier in gaat het ontploffen

Evans heeft de beste papieren als hij niet breekt in de Alpen. Denk dat Voeckler nog wel een tik krijgt. Schleck en Schleck gaan verder vooral op Contador letten en dan is Evans met zijn huidige klassering gewoon zwaar in het voordeel. Een Evans die met positief verschil aan de TT mag beginnen wint gewoon de TDF.

• Like
Waarderingen: TGA

En al die pogingen halverwege die berg ... heb je die niet gezien dan ?

Evans en Voeckler zijn gewoon te sterk voor Andy om langdurig bij ze weg te blijven, dus Andy mag blij zijn met zijn 2 seconden "winst". En Contador was blij dat hij bij kon blijven, daar is niets lafs aan, dat is gewoon zwakte :)

Maar GO Jelle ! (het scheelt dat je mee bent in de kopgroep en je niet voor het klassement gaat, dan kun je nog eens kansen creëren Rob Ruig ging ook niet slecht voor een rookie trouwens)

En dan nog wel een VLAMING :)

501_2535dc950a315811bde4a62e62a7cd43.jpg

Het is gewoon zoals te verwachten was... dat één van de "mindere goden" vandaag wint, komt enkel omdat de klassementsrenners hem láten winnen. Zelfde reden waarom ze Sanchez lieten gaan, omdat die gewoon te ver achter staat in het klassement. Mannen als Evans, de Schlecks, Contador en ook Voeckler nu bepalen eigenlijk wie er de etappe mag winnen. Dat is toch al jaren zo.
Verder is het ook niet verrassend dat er weinig gebeurt in een etappe als vandaag, ze zitten alleen maar naar elkaar te kijken. Allemaal hebben ze hun redenen om níet volle bak aan te vallen, allemaal zitten ze te rekenen. Allemaal hebben ze het idee dat ze ergens anders (in de Alpen of de tijdrit) moeten gaan toeslaan. Die zogenaamde aanvallen van de Schlecks van vandaag sloegen nergens op, elke keer een paar meter aanzetten en dan weer gaan zitten loeren, zodat Evans meteen aan kon sluiten. Evans volgt alleen maar, en hoeft ook niet meer te doen, want hij heeft gewoon de beste papieren als het zo zou blijven tot aan de tijdrit. Alleen zou hij dan nog wat tijd moeten pakken op Voeckler, die het allang mooi vindt dat ie er gewoon nog bij kan blijven.
Contador kan nog niet veel of doet net alsof. Ik denk dat ie nog wel gaat komen in de Alpen. En de Schlecks gokken ook op de Alpen.

En dan die vervelende Ducrot met zn "nieuwe wielrennen" heel de tijd, het is hetzelfde soort wielrennen wat het al jaren is, nl afwachten, naar elkaar kijken, laffe plaagstootjes uitdelen, en nog meer naar elkaar kijken. Ik vind voral Andy Schleck op een hele vervelende manier rijden wat dat betreft. Hij zit de hele beklimming lang alleen maar te loeren naar Contador, en gaat dan op de laatste honderd meter nog even aanzetten, voor die louzy twee secondjes.

Leuke etappe maar niet wat ik ervan verwacht had. moet wel zeggen dat Voeckler mij echt verbaasd!

En al die pogingen halverwege die berg ... heb je die niet gezien dan ?

pogingen , jij zegt het goed , er zat geeneen demarrage bij waarvan je dacht - hee dit is hem - met alle respect , maar een voekler hadden ze er toch allang af moeten rijden

leopard rijdt niet voor niets zo lang op kop lijkt me ?

Inderdaad het is vooral lafjes van de Schlecks maar ze willen elkaar er niet afrijden (tot nog toe) om zo in de bergen twee gevaarlijke renners te hebben, Frank was overigens duidelijk de mindere.

Evans hoeft gewoonweg niet aan te vallen en Contador was tot 2 maal toe gevallen en wellicht niet in staat tot.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag kleine bergrit, hele dag bergop maar slechts 1 officiele col. Lastige rit als je je ziek/slecht voelt zeg....

Dikke rit, Contador vol in de aanval alleen Evans en Sanchez konden mee. Uiteindelijk redelijke winst op alle overige favorieten geboekt vooral Andy Schleck komt er slecht vanaf.

Worden leuke dagen....straks lost Contador Evans op echte steile bergen. Op kracht kan Evans veel tijdrijden, muurtje op racen maar als het echt zwaar wordt gaat hij een keer falen.

Hm, lijkt er toch op dat het tussen Contador en Evans zal gaan, op deze manier. Ben benieuwd of Contador die twee minuten verschil er af kan rijden... Evans zat er toch weer sterk bij hoor vandaag.

't Zal toch Evans worden denk ik (jammergenoeg). Ik zie Contador Evans wel losrijden in de bergen maar het lijkt me toch moeilijk om meer dan 2 minuten goed te maken.

Laatst bewerkt:
't Zal toch Evans worden denk ik (jammergenoeg). Ik zie Contador Evans wel losrijden in de bergen maar het lijkt me toch moeilijk om meer dan 2 minuten goed te maken.
En vergeet niet dat hij ook Voeckler nog moet pakken! Die kerel is ook niet er af te rijden de laatste ritten.

Terug
Naar boven