- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ie zo blijft doorgaan eindigt Voeckler nog in geel in Parijs
contador wint gewoon de tour , hij speelt toneel en kon makkelijk mee vandaag, beetje nog die knie herstellen en toeslaan in de alpen
ik heb gewoon een traantje gelaten vandaag, een belg die nog eens wint in een bergrit
contador wint gewoon de tour , hij speelt toneel en kon makkelijk mee vandaag, beetje nog die knie herstellen en toeslaan in de alpen
Ik heb ook een traantje gelaten, het wielrennen volledig verkracht door een pak laffe honden. Nu gaan ze al wachten tot de laatste 400 meter in een bergrit.
Ik heb ook een traantje gelaten, het wielrennen volledig verkracht door een pak laffe honden. Nu gaan ze al wachten tot de laatste 400 meter in een bergrit.

ik heb gewoon een traantje gelaten vandaag, een belg die nog eens wint in een bergrit

Ik ook mattieik heb gewoon een traantje gelaten vandaag, een belg die nog eens wint in een bergrit

En al die pogingen halverwege die berg ... heb je die niet gezien dan ?
pogingen , jij zegt het goed , er zat geeneen demarrage bij waarvan je dacht - hee dit is hem - met alle respect , maar een voekler hadden ze er toch allang af moeten rijden
leopard rijdt niet voor niets zo lang op kop lijkt me ?
En vergeet niet dat hij ook Voeckler nog moet pakken! Die kerel is ook niet er af te rijden de laatste ritten.'t Zal toch Evans worden denk ik (jammergenoeg). Ik zie Contador Evans wel losrijden in de bergen maar het lijkt me toch moeilijk om meer dan 2 minuten goed te maken.