Fitness Seller

De Tour de France 2011

ik verwacht zeer veel van jurgen van broeck die belg, die koerst als een baas en geeft geen krimp gaat zelfs in de aanval

harde woorden van danny nelesen op tour de jour op rlt 7

Gilbert gaat voor groen, en het zal hem nog lukken ook ;)

Gesink moet het een bergrit (vandaag wellicht) aankijken en anders op achterstand laten zetten en dan kan je misschien een rit winnen met een vroege vlucht in de 'echte bergen'. Wel vet die Vinokurow, niet wagen is niet winnen dus ervoor gaan ! Goede mentaliteit jammer van paar jaar terug...

Vandaag:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gesink gaat dit etappe niet uitrijden is mijn voorspelling

ik mis toch wel de contador van 1 a 2 jaar terug, waar die oppermachtig is op de bergen maar ik denk dat het nog gaat komen hij speelt toneel en straks komt de spaanse motor op gang

Nu gaat het er gewoon om dat hij niet teveel seconden verliest. Heb al een paar uitbarstingen gezien en hij is echt nog altijd in topvorm. Maar dat zal hij in de bergen wel demonstreren :D.

• Topic Starter Topic Starter
hoogerland gaat vandaag punten pakken denk ik voor de bergtrui

ik verwacht zeer veel van jurgen van broeck die belg, die koerst als een baas en geeft geen krimp gaat zelfs in de aanval

evans en vdb rijden heel atttent - armstrong zag je de 1e week bijna niet en dan sloeg hij toe - daarom verwacht ik veel van basso

zou idd jammer zijn als neerlands hoop moet opgeven
hij valt teveel vind ik - echte kampioenen vallen zelden of nooit

zou idd jammer zijn als neerlands hoop moet opgeven
hij valt teveel vind ik - echte kampioenen vallen zelden of nooit

Sorry man, maar das echt onzin. Je kan voorin het peloton zitten, achterin, in t midden, met of zonder ploeggenoten, maar als ze vóór je gaan liggen, dan ga je ook gewoon, kampioen of niet. Dat hebben we de afgelopen week wel gezien. Natuurlijk zijn er mannen die niet zijn gevallen (Evans bijvoorbeeld), maar dat heeft veel meer met geluk te maken dan met wijsheid.
Nervositeit was zo enorm hoog in het peloton de afgelopen dagen, oa door de wind, colletjes, etc, dat iedereen voorin wilde zitten, iedereen ging lopen dringen en douwen, en dan met 60-70 km/u. Dan is het logisch dat je gaat vallen. Als je ziet hoe Gesink op zn smoel ging... dat was echt hard, en hij kon er helemaal niks aan doen, hij zat niet op een verkeerde plek ofzo. Neemt niet weg dat ie gewoon niet in vorm is.

idd, een fan die te dicht staat, een motor die passeert en in een fractie van een seconde is het gebeurd
veiligste wat ze kunnen doen is voorin het peloton te rijden, alhoewel het ook geen garantie is dat je dan niet valt
kijk naar contador, net voor de 2e keer gevallen, is toch ook een kampioen ;)

k*t fockler , verpest de trui voor johnny

fockler?
Bedoel je Voeckler?

rotte valpartij :s

Shit man, dit ziet er niet goed uit. Vino en Van den Brouck eruit, die lagen er echt niet lekker bij...

• Topic Starter Topic Starter
johnny is goed gek bam

ernstige valpartij ja what the **** man vino ging echt een eind naar beneden

Hoogerland op weg naar de bergtrui. Hoogerland moet de Tour dan maar redden voor Nederland.

VDB2 en Vino exit, wat een bende. Wordt een verrassende top 10 zo.

Terug
Naar boven