XXL Nutrition

De Tour de France 2011

Wat moet die Waterreus telkens Bij Mart aan tafel

Komkommertijd en geen voetbal. Op RTL7 zitten ook allerlei voetbalcommentatoren die zich vervelen.

Wat was die Gilbert gisteren trouwens aan het doen .. beetje je eigen ploegmaat terughalen vlak voor de finish ? Nee, van je ploegmaats moet je het hebben.

Wat was die Gilbert gisteren trouwens aan het doen .. beetje je eigen ploegmaat terughalen vlak voor de finish ? Nee, van je ploegmaats moet je het hebben.

ik wou net hetzelfde vragen... Snap er ook niks van.
Is en blijft een Waal. Die denken dat Vlamingen er enkel zijn voor hen te helpen, ze zijn zo opgegroeid.

Laatst bewerkt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

That's especially good when you consider bicycles that weighed about 40 kg (88 pounds)...!

Vind ik wat moeilijk te geloven. Volgens mij was het eerder iets van 40 Lbs, wat nog steeds aanzienlijk is natuurlijk. Maar rond de eeuwwisseling was de techniek om buizen te maken al redelijk vergevorderd. Wel alles van staal natuurlijk maar ze hadden nog geen derailleur o.a en dus geen extra gewicht qua onderdelen. Het was een stalen ros met een stuur,zadelpen, stuurpen, wielen,cranks+pedalen, trapas en remmen en dan was je er wel.

En na de vaste versnelling kwam het achterwiel met 2 tandwielen, een voor het vlak, en als je het wiel opdraait een bergverzet :D

DSC06616.jpg

Laatst bewerkt:
een goeie evans op dit ogenblik

een goeie evans op dit ogenblik

Dat was in de Giro van 2010 ook zo. Het is de vraag of het wijs is om nu al met krachten te smijten, duurt nog meer dan een week voordat ze het hooggebergte in gaan. 3 weken topvorm vasthouden is voor de meeste renners een hele opgave en alles wat je nu geeft krijg je later de rekening voor gepresenteerd.

Luz Ardiden volgende week donderdag gaat duidelijkheid geven, jammer dat het nog zo lang duurt. Had liever dit weekend al een bergrit gezien.

Ik kan nooit genieten van Evans vind het maar een kleuloze renner

Ik kan nooit genieten van Evans vind het maar een kleuloze renner
+1

Straffe renner dat alleszins wel. Al vind ik het toch wel wat gebeterd ten opzichte van een paar jaar geleden. Toen mocht ie nog goed zijn, een demarrage zat er toen niet in. Mja qua persoonlijkheid blijft het wel één van de meest gesloten renners van het peleton..

Gesink gevallen, Contador gevallen, Brajkovic er uit door een val.

Contador en Gesink moesten vol in de achtervolging op het peloton waar o.a. Leopard het tempo dicteerde. Gesink lijkt meer schade te hebben dan Contador in ieder geval, was ook betrokken bij een zwaardere klapper.

Damn! Serieus spannende finale vandaag. Voeckler die blijft doorgaan tot z'n tong bijna op de grond hangt. Daarna was het uiteraard ana de sprinters. Geen enkele ploeg die zijn favoriet fatsoenlijk naar de finish kon loodsen.. Man tegen man doen. Sterk van Cavendish, alweer jammer van Gilbert die erg sterk voor de dag kwam!

Gillipe philbert de klasbak

Ben benieuwd wat de schade bij Gesink is na die val. Ik hoop dat het bij wat schaafwonden is gebleven. Zou echt jammer zijn om hem weer zo te zien vertrekken.

boonen ging ook aardig onderuit zeg
maar de stomste actie was toch wel van hagen zeg - ben je een sprinter ga je zo aan
niet echt slim

boonen ging ook aardig onderuit zeg
maar de stomste actie was toch wel van hagen zeg - ben je een sprinter ga je zo aan
niet echt slim

Ik denk niet dat die morgen nog opstapt. Had wel erg last van zijn schouder/sleutel been. Aan de andere kant zou eht ook niet de eerste zijn die wel opstapt met een breuk in zijn sleutelbeen.

Terug
Naar boven