XXL Nutrition

De Tour de France 2011

boonen ging ook aardig onderuit zeg
maar de stomste actie was toch wel van hagen zeg - ben je een sprinter ga je zo aan
niet echt slim

Hagen is in dit veld geen echte sprinter natuurlijk en dankzij de setup van Goss en Martin werd Hagen ook verrast denk ik. Als je het gat niet dicht rijdt ben je natuurlijk ook gezien.

ik wou net hetzelfde vragen... Snap er ook niks van.
Is en blijft een Waal. Die denken dat Vlamingen er enkel zijn voor hen te helpen, ze zijn zo opgegroeid.
Toen hij die eerste rit won was hij een belg en nu hij een keertje niet wint is hij een waal zeker :rolleyes:
Jurgen zei trouwens zelf: alles voor gilbert.

EBH in een nog lastigere aankomst vandaag gewoon de sterkste, Mollema probeert het nog even maar ging te vroeg aan.

revanche van hagen

Dankzij een alweer ijzersterke Geraint Thomas weliswaar. Die is echt beresterk aan het koersen de laatste dagen.

Toen hij die eerste rit won was hij een belg en nu hij een keertje niet wint is hij een waal zeker :rolleyes:
Jurgen zei trouwens zelf: alles voor gilbert.

voor mij blijft het een Waal... Ms dat de rest van de vlamingen gelegenheidsbelg is, ik niet

Vandaag weer een etappe voor de sprinters. Kijk ondertussen echt uit naar 14 Juli :cool:

Begint een beetje de gewoonte te worden van Boonen. Die heeft volgens mij al meer opgegeven dan dat hij Tours heeft uitgereden.. Niet dat hij dit jaar veel prijzen ging pakken, net als heel die Quick Step ploeg eigenlijk.. Maar toch jammer.

Tja, met een hersenschudding en zoiezo de manier waarop hij reed had het weinig nut om nog verder te koersen.

• Topic Starter Topic Starter
Lights out game over voor gesink ,jammer dacht dat hij wel mee kon komen met de grote

Lights out game over voor gesink ,jammer dacht dat hij wel mee kon komen met de grote

Na die zware valpartij? Gesink had zelf al ingecalculeerd om hier tijd te verliezen. Morgen zal ook lastig worden en misschien nog wel een pak meer tijdsverlies. Klassement is in principe over.

Ja, die gaat die anderhalve minuut niet meer dicht krijgen! Jammer dat het zo moet lopen voor hem.

Na die zware valpartij? Gesink had zelf al ingecalculeerd om hier tijd te verliezen. Morgen zal ook lastig worden en misschien nog wel een pak meer tijdsverlies. Klassement is in principe over.

het was deze etappe nou ook niet zo dat alleen de echte beste overbleven, zelfs hushovd zat er nog bij dus ik had verwacht dat gesink na die valpartij ook wel kon overblijven ja, niet dus

misschien als die wat tijd verliest heeft hij kans dat ze hem een keer laten gaan in de bergen wanneer hij misschien weer herstelt is

ik mis toch wel de contador van 1 a 2 jaar terug, waar die oppermachtig is op de bergen maar ik denk dat het nog gaat komen hij speelt toneel en straks komt de spaanse motor op gang

ik mis toch wel de contador van 1 a 2 jaar terug, waar die oppermachtig is op de bergen maar ik denk dat het nog gaat komen hij speelt toneel en straks komt de spaanse motor op gang

dit baseer je op een aankomst van 3de categorie waar hij met iedereen in zijn wiel niet voluit aanvalt?

zag je trouwens hoe hard gilbert weg reed in het begin hahahahah mind was blown

hij viel aan maar kwam niet los klaar, en hoe weet ji nou dat die niet voluit aanviel, heb je een meter in je broekzak ofzo

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 17:56 ----------

zag je trouwens hoe hard gilbert weg reed in het begin hahahahah mind was blown

jup explosie dat had contadora ook altijd maar hij speelt toneel denk ik

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 17:58 ----------

robert na a floop etappe

http://nos.nl/video/254889-gesink-lichaam-wil-gewoon-niet.html

het was deze etappe nou ook niet zo dat alleen de echte beste overbleven, zelfs hushovd zat er nog bij dus ik had verwacht dat gesink na die valpartij ook wel kon overblijven ja, niet dus

misschien als die wat tijd verliest heeft hij kans dat ze hem een keer laten gaan in de bergen wanneer hij misschien weer herstelt is

Er zijn renners die zijn afgestapt met vergelijkbare schade als Gesink, dat zegt al genoeg.

Gesink denkt zelf ook aan afstappen.

Zou toch wel heel jammer zijn als Gesink af zou stappen. Mijn idee zou dus zijn, morgen nog proberen door te komen, en dan een rustdag, kan je misschien een klein beetje herstellen.
Overigens denk ik niet dat hij de absolute topper is die velen hem noemen. Hij kan aardig meedoen, maar komt gewoon echt tekort op mannen als Contador, Schleck, etc. Te weinig explosiviteit. Ben benieuwd of Mollema in de toekomst de verwachtingen wel waar kan maken.
Morgen verwacht ik Hoogerland wel weer aan kop, als ik m zo hoorde na de etappe van vandaag.

Terug
Naar boven