Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

Ik heb inmiddels een halve fles rum op, dus ik weet niet of ik het goed lees..?
De lettertjes dansen een beetje over het scherm...
Maar wil jij nou een halter penetreren in de kat van de buren?! :eek:

heb je nog wat over voor me of is ie op ??? anders moet ik nu weer naar de slijterij :(

Als enkele alcoholische consumpties per dag goed zijn voor je testosteron gehalte, dan moet de test bij mij zo langzamerhand wel uit m'n oren lopen!
"Kzal eens sjekken....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.265
Ik heb inmiddels een halve fles rum op, dus ik weet niet of ik het goed lees..?
De lettertjes dansen een beetje over het scherm...
Maar wil jij nou een halter penetreren in de kat van de buren?! :eek:

heb je nog wat over voor me of is ie op ??? anders moet ik nu weer naar de slijterij :(

Nee, nog een halve over.
Ik ben er aan begonnen nadat m'n fles "Southern Comfort" gekuist was...
Hardcore zuipen gaat me nog steeds beter af dan trainen! :D

Als enkele alcoholische consumpties per dag goed zijn voor je testosteron gehalte, dan moet de test bij mij zo langzamerhand wel uit m'n oren lopen!
"Kzal eens sjekken....

Prachtig.. een BB en powerlift site.. en lekker lopen opscheppen over hoeveel je zuipt:D

Ik hou van jullie:trio:

Prachtig.. een BB en powerlift site.. en lekker lopen opscheppen over hoeveel je zuipt:D

Ik hou van jullie:trio:
Ik vindt het een gewaagde combi, die "emoticon", en de referentie naar "ons"...

gewoon een prachtige hobbycombi, squatten terwijl je staat te kotsen van de kater van de avond ervoor :)
En dan zeggen die mokkels nog dat "wij mannen" niet kunnen multitasken! :D

Net als Dressed een tijdje geleden.
Een spiergroep afwerken, even aan de bar een Trappist drinken, en weer verder! :cool:

Waar is de tijd naartoe dat ik in een zaaltje achter een kroeg ging trainen... :rolleyes:
Voor de training een liter ongeklopte slagroom, en na het trainen een biertje ofwa... ;)

Ik vindt het een gewaagde combi, die "emoticon", en de referentie naar "ons"...

En dan zeggen die mokkels nog dat "wij mannen" niet kunnen multitasken! :D

Net als Dressed een tijdje geleden.
Een spiergroep afwerken, even aan de bar een Trappist drinken, en weer verder! :cool:

Waar is de tijd naartoe dat ik in een zaaltje achter een kroeg ging trainen... :rolleyes:
Voor de training een liter ongeklopte slagroom, en na het trainen een biertje ofwa... ;)

vroegah had je hier in gouda een sportschool zitten met aan de ene kant een coffeshop en aan de andere kant een kroeg dus eerst ff blowen of zuipen, dan trainen, en daarna weer ,....

vroegah had je hier in gouda een sportschool zitten met aan de ene kant een coffeshop en aan de andere kant een kroeg dus eerst ff blowen of zuipen, dan trainen, en daarna weer ,....
Blowen is te veel van deze tijd, dat deden wij niet...
Voor de rest eigenlijk alles wat God verboden heeft!
Doordeweeks trainen, in het weekend aan de deur staan bij discotheken.
Kwamen er van die mokkeltjes naar je toe met de vraag: "mag ik eens aan je borst voelen?"
Wij/ik aanspannen met alles wat je had, en het ijs was gebroken!
Zulke shit kostte me wel m'n eerste huwelijk, maar allez... :D
Nu ben ik verstandiger gelukkig...
En ik heb wat meer rotzooi op m'n borst zitten als toen...
Trouwens ik train niet eens meer, dus wat wil ik nou..? :o

Die bench gaat je super af. Zo zie je dat wanneer je een oefening graag doet daardoor goede progressie boekt.

7x100kg, mij ben je voorbij. :thumbs:

• #1.274
Die bench gaat je super af. Zo zie je dat wanneer je een oefening graag doet daardoor goede progressie boekt.

7x100kg, mij ben je voorbij. :thumbs:

He he.. eindelijk.. :D

Ik moet alleen ff een manier zien te vinden om het onderste uit de kan zien te halen bij het squaten en deadliften! Ain't nothing to it, but to do it yeaaaaah buddy!

zo is dat ronnie! ;)

Whoeeeewieeeeee buddieeeee!
Ain't nothing but a peanut! :roflol:
Marrkos has seen God, and his name was Ronnie! :bow:

Sterk hoor, je eigen lichaamsgewicht 7x drukken. :bow:

valt toch wel mee, je BW voor reps pressen is een decent begin ofzo..

@ marrkoS: hoe komt het dat je squat zo uit verhouding is met je bench? (waarschijnlijk wel ergens te vinden, maar je hebt een log van 64 paginas..)

@ marrkoS: hoe komt het dat je squat zo uit verhouding is met je bench? (waarschijnlijk wel ergens te vinden, maar je hebt een log van 64 paginas..)
Het is natuurlijk geen wereldniveau, maar ik vind het "netjes"

• #1.280

Ow, dit is ook pas het begin hoor:D

Train al een paar jaar.. elke keer paar maandjes serieus, en dan weer paar maanden niet.. en toen trainde k nooit benen, nooit deadliften.. alleen beetje beach-muscles zeg maar.. Squaten vond k k*t, en k had wel 100 smoesjes om het niet te doen:D

Train nu vanaf december echt serieus, met squaten, deadliften er ook in verwerkt. K heb ook nog 's heel lang met de techniek lopen k*tten, en nog steeds op de deadlift.

Ik wil wel m'n squat zo snel mogelijk richting 150 zien te krijgen, want dit is gewoon bagger.

Maar ik merk ook dat ik mezelf niet helemaal geef als ik squat, ik ga niet tot het naadje.. in ieder geval niet zoals op de bench. Daarmee wil ik niet wijs doen, dat er nog veel meer in zit, maar dat ik gewoon harder zal moeten trainen:D

Terug
Naar boven