Fitness Seller

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281

Whoeeeewieeeeee buddieeeee!
Ain't nothing but a peanut! :roflol:
Marrkos has seen God, and his name was Ronnie! :bow:

Imbecielen:D

Het is natuurlijk geen wereldniveau, maar ik vind het "netjes"

Tis ook pas het begin;)

Maar ik merk ook dat ik mezelf niet helemaal geef als ik squat, ik ga niet tot het naadje.. in ieder geval niet zoals op de bench. Daarmee wil ik niet wijs doen, dat er nog veel meer in zit, maar dat ik gewoon harder zal moeten trainen:D

funny, dat heb ik juist met de bench.

maare opzich is het niet zo erg dat je niet te dicht tegen je grenzen aan gaat zitten hangen als je de techniek nog niet naar wens beheerst

• #1.283
  • #1.284
Voeding van gisteren:

Even bij wijze van steekproef de voeding van gisteren.

Ontbijt 10.00
- 1 bak griesmeel pap van Campina.. heerlijk spul, 500kcal, hoop carbs en eiwitten, en makkelijk weg te schuiven.
- 1 liter chocomel. zelfde verhaal.
Beiden toch goed voor 50gr eiwitten, 1000kcal en heleboel kcal en suikers.

12.00 maaltijd:
- 4 bruine boterhammen, 2 met kaas, 2 met ham.
- Halve liter melk
- 200gr. schouderham.

Lunch:
1 diepvriesmaaltijd van Iglo. pasta, spinazie, Boursin-sausje, kipfilet.
2 glazen water

Tussendoor:
1 liter melk, 1 mona pudding van 500gr.

Avondeten:
2 bamiblokken met saté-saus
2 glazen karnemelk
1 bord patat

22.00
1 bak griesmeel pap 500gr.

24.00
1 bak kwark 500gr.

Tijdens film kijken:
200gr. noten-mix

02.00
1 whey-shake

Even ruwe schatting: 4000kcal??? voldoende eiwitten in ieder geval.

• #1.288
ik weet het heb er ook last van :D

Ja maar ik was een maand geleden nog aan het 'cutten' en dat lukte voor geen meter.. Wilde m'n pensje weg hebben:D

Nu zorg ik dat ik gewoon zoveel mogelijk vreet, en ik word alleen maar buffer:D

Nieuwe tactiek: gewoon zorgen dat m'n borst zo groot wordt, dat m'n buik niet meer opvalt:D

Ja maar ik was een maand geleden nog aan het 'cutten' en dat lukte voor geen meter.. Wilde m'n pensje weg hebben:D

Nu zorg ik dat ik gewoon zoveel mogelijk vreet, en ik word alleen maar buffer:D

Nieuwe tactiek: gewoon zorgen dat m'n borst zo groot wordt, dat m'n buik niet meer opvalt:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiets ?

Wat zul jij sexy worden. :D

• #1.296
Cycle 2, week 3:

Squats:
8xlege stang
6x40
4x60
2x80

1x100
1x110 PR
Fx120 ik zakte iets te langzaam, en was beneden m'n spanning kwijt, heb 'm in de vangers gegooid.

22x50 Dood.

Leg Curl:
8x25
8x30
8x35
6x40
5x45

45 degree hypers into Glute Ham Raises:
Focus op glutes en hams.
3x10xBW

Situps:
3x20

Nieuw PR. Ik had beloofd niet meer te maxen, maar goed. Schijt aan. Volgende week 1x120, want dit was een fail puur op techniek, niet op kracht. 22x50 breathing style d'r achteraan heeft me trillende beentjes bezorgt:D

45 degree hypers zijn zalig. Ik eindig in een partial Glute ham raise, en probeer m'n glutes en hams zo hard mogelijk aan te spannen--->> hipdrive.

Morgen Pushpress.

Nu eten.

Die lange series squats zijn moordend éh?!
Kon je de set wel in één keer doen, of heb je (net als ik, en velen met mij/ons!) soms tussen de reps even "lucht" moeten paken om de volgende rep te kunnen doen..?
Goed dat je die er bij doet!

I.p.v. (incline) sit ups, kun je ook eens "Janda sit ups" proberen.
Bij "Janda sit ups" zet je niet je voeten onder iets, maar haak je de hielen onder iets.
Op deze manier ze je de hamstrings onder spanning.
Hierdoor zijn je heupflexors niet meer in staat de meeste kracht te leveren voor de beweging, en pak je de rectus abdomus :D veel beter aan.
Tenminste als je een wasbord wilt...
Als je de oefening alleen doet om moe te worden en de beweging te doen, dan kun je vergeten wat ik net geschreven heb. :rolleyes:

Goed bezig jongen! :thumb:

• #1.298
Die lange series squats zijn moordend éh?!
Kon je de set wel in één keer doen, of heb je (net als ik, en velen met mij/ons!) soms tussen de reps even "lucht" moeten paken om de volgende rep te kunnen doen..?
Goed dat je die er bij doet!

I.p.v. (incline) sit ups, kun je ook eens "Janda sit ups" proberen.
Bij "Janda sit ups" zet je niet je voeten onder iets, maar haak je de hielen onder iets.
Op deze manier ze je de hamstrings onder spanning.
Hierdoor zijn je heupflexors niet meer in staat de meeste kracht te leveren voor de beweging, en pak je de rectus abdomus :D veel beter aan.
Tenminste als je een wasbord wilt...
Als je de oefening alleen doet om moe te worden en de beweging te doen, dan kun je vergeten wat ik net geschreven heb. :rolleyes:

Goed bezig jongen! :thumb:

De eerste 9 reps gingen zonder pauze, en daarna moest ik wel tussendoor ff naar adem happen. Had me voorgenomen om niet meer dan 3 teugen te pakken tussendoor, en daar heb ik me netjes aan gehouden:D

Ik had iedereen en mezelf beloofd niet meer te maxen, maar goed, kon het niet laten;) En ik vond dat ik voor straf dan wel ff wat extra's mocht doen! vandaar 20x50. Hele fijne variant.

Ja ik doe ze nu op een soort vaag ding, je kan je benen in ieder geval over zo'n rol haken.. Ik voel me pens-spieren in ieder geval flink;) Ik ga eens ff kijken in de gym waar ik die kan doen:)

Volg nu toch gewoon het schema, je zal er veel verder mee komen.

• #1.300
Volg nu toch gewoon het schema, je zal er veel verder mee komen.

Je hebt volkomen gelijk, maarja.. ben wispelturig he:D

Morgen gewoon weer schema aanhouden.

Je vroeg laatst trouwens ook waarom ik die 5x10x50% op de deadlift deed.. Das ook het schema;)

Terug
Naar boven