chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha en gewoon weer maxen, hoe ken het ook anders !
waar train je eigelijk ?
ok k ben nu aant werk naast een gym in amersfoort (amsterdamsweg) vandaar![]()

Wat voor werk doe jij in godsnaam dan
Amsterdamseweg.. tis soort van health center toch? Trainen desondanks wel paar hele sterke kerels!

Marrkos is een beetje overtraind, hij moet "deloaden"!!!als ik thuis ben ja ik ben er nu niet aan het werk, alleen overdag snuchere![]()

als ik thuis ben ja ik ben er nu niet aan het werk, alleen overdag snuchere![]()
Je zei net.. ik ben vandaag aan het werk bla bla.. Goed.. 
Marrkos is een beetje overtraind, hij moet "deloaden"!!!
![]()
8 dagen turkije all in exclusive, strand, zon 40 graden, alcohol, vreten.. Deload op en top
Je hebt volkomen gelijk, maarja.. ben wispelturig he
Morgen gewoon weer schema aanhouden.
Je vroeg laatst trouwens ook waarom ik die 5x10x50% op de deadlift deed.. Das ook het schema![]()
. En ik zou die platform DL er weer in steken. Sommige oefeningen zijn niet leuk, maar als je beter wil worden zal je ze toch moeten incorporeren.OwJe zei net.. ik ben vandaag aan het werk bla bla.. Goed..
Sterker nog.. k heb net zitten rekenen, deload kan ik net zo goed overslaan, dan kom ik alleen maar beter uit met m'n vakantie!8 dagen turkije all in exclusive, strand, zon 40 graden, alcohol, vreten.. Deload op en top
![]()
Wat lees ik nu... deload en vakantie? Toe maar. Als je het niet erg vindt ga ik ondertussen door met groeien.![]()

Die dips kan ook je borstpees zijn. Die hecht zich bij de schouder aan.
Mooie pr op de press.
Whatever it was, het deed ****ing pijn, heb er nu helemaal geen last meer van, maar tijdens de oefening wel.Tijd voor een deload zker..?Dank jeWhatever it was, het deed ****ing pijn, heb er nu helemaal geen last meer van, maar tijdens de oefening wel.
Toch raar, ik deed die oefening voorheen altijd zonder problemen.

Ik heb het beste met je voor, jongen...