MuscleMeat

De trainingslog van Marrkos

O ja joh? Ik ben ze de afgelopen 2 jaar niet tegengekomen in ieder geval. Ook op de C wedstrijden kon iedereen die getallen wel. Maar ja jij zult wel met al die deelnemers gesproken hebben:rolleyes:

Ik wil op een forum niemand openlijk voor schut zetten of bekritiseren, maar als je het op prijs stelt wil ik in een persoonlijk bericht eventueel wel meer details kwijt.
En nee, ik heb niet met iedereen persoonlijk gesproken!
By the way...als je op Real Dutch Power bij bepaalde uitslagen kijkt, zal je wellicht al e.e.a. opvallen.

die was onder de gordel :D

westside met een kleine verandering voor mij ga elke oefening max effort doen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.465
Nou, na lang overleg heb ik lucas over kunnen halen om ook gewoon 5/3/1 te gaan doen.. met wat kleine aanpassingen.

Ben vorige keer geeindigd met 1e training van cycle 3. Vandaag herhaald. We testen het ff 2 weekjes uit, dan ga ik op vakantie, en daarna gaan we er waarschijnlijk mee door!

Vandaag alleen getraint.

Cycle 3, Week 1:

Squats:
5xlege stang
5x40

5x65
5x75
11x85 PR (vorige keren deed ik 6x85, en 9x85.)
Techniek lijkt stuk verbeterd. Kan de hipdrive steeds beter gebruiken, goede diepte, net onder de haak, beetje bouncen uit the hole, pens gevuld met lucht, spanning er goed op. Beviel me prima. Laatste set was breathing style

BoxSquats:
Goed naar achterzitten, spanning d'r op, explosief van de box af. Focus op techniek en explosie. Box was op parallel hoogte.

5x70
5x70
5x70
5x70
5x70

Leg Curl:
8x25
8x30
7x35
5x40

Pullthroughs:
Eerste keer dat ik deze deed, wel ff wennen. was met een low pulley met teveel katrollen. Focus op de glutes en de hips.

8x40
8x50
8x60
8x70

Straight Leg Raises:
15 reps
12 reps
10 reps

Zalige training, onderrug is echt gesloopt, kuiten ook. Misschien toch maar 's assistance gaan doen voor m'n kuiten, aangezien ik elke keer als ik squat of deadlift m'n kuiten voel. Was vanochtend nog half in slaap.. goed ontbeten, blikje red bull pre workout deed wonderen.

Postworkout: whey+brinta+creatine+dextrose+kaneel+water. En nu een pak vissticks.

I love it when a plan comes together! :D
Squats op blote voeten..?
Ik weet niet of extra kuiten training veel gaat helpen hoor.
Je pakt ze nu schijnbaar ook al goed aan.
Maar kwaad kan het natuurlijk nooit éh!
Lekker bezig man! :thumb:

• #1.467
I love it when a plan comes together! :D
Squats op blote voeten..?
Ik weet niet of extra kuiten training veel gaat helpen hoor.
Je pakt ze nu schijnbaar ook al goed aan.
Maar kwaad kan het natuurlijk nooit éh!
Lekker bezig man! :thumb:

Ja we zijn er eindelijk uit hahaha:D Lucas heeft het niet zo op met high reps, dus dat wordt nog gezellig:D

Squats doe ik nu op hele platte schoenen.. platter dan Allstars durf ik wel te stellen! Ach ik probeer wel wat:)

Dank u Dank u.. straks jouw log ook maar weer 's ff doorspitten!

je hebt de lat nu wel hoog gelegd voor me ouwe. moet nu dus 127.5x11 doen met alleen belt. of 162.5x11 met belt en wraps. beide doelen worden gruwelijk weet nog niet welke max ik ga aanhouden (alleen belt of belt en wraps). ivm wedstrijd in september van powerlifting holland. maar toch bedankt heb een doel om naar toe te werken hoe dan ook 12 reps haha

• #1.471
je hebt de lat nu wel hoog gelegd voor me ouwe. moet nu dus 127.5x11 doen met alleen belt. of 162.5x11 met belt en wraps. beide doelen worden gruwelijk weet nog niet welke max ik ga aanhouden (alleen belt of belt en wraps). ivm wedstrijd in september van powerlifting holland. maar toch bedankt heb een doel om naar toe te werken hoe dan ook 12 reps haha

Ik zou je raw max nemen:D

Trouwens.. wou je beweren dat het voor jou 35kg scheelt als je met wraps gaat?

Waar is die wedstrijd btw?

Damn Lucas en Kwark, jullie lijken wel bodybuilders met al die reps :rolleyes: Maar lekkere training gast! Volgende keer dat we weer samen trainen wil ik 140 voor een 5je squattten, RAW, zonder riem :D Morgen 3*115 of 120, ff kijken :p Ik ga iig niet reppen, ga je ook nog met lucas trainen deze week?

• #1.473
Laat maar ff weten hoe de training ging kerel! Ik ga douchen en naar m'n werk.

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Damn Lucas en Kwark, jullie lijken wel bodybuilders met al die reps :rolleyes: Maar lekkere training gast! Volgende keer dat we weer samen trainen wil ik 140 voor een 5je squattten, RAW, zonder riem :D Morgen 3*115 of 120, ff kijken :p Ik ga iig niet reppen, ga je ook nog met lucas trainen deze week?

Continue maxen werkt niet voor mij.. dan ben ik heel rap uitgebrand! Ik train sowieso morgen en donderdag en vrijdag met lucas.. Moet je maar ff kijken of je langs komt!

Applausje voor je schema:roflol:

ja ben er al uit of het word 127.5 voor de max reps (max genomen alleen met belt 150) of het word 152.5 voor max reps met belt en wraps max 180. die wedstrijd is in den haag en als ik 250 wil squatten moet ik er ook voor trainen

• #1.475
ja ben er al uit of het word 127.5 voor de max reps (max genomen alleen met belt 150) of het word 152.5 voor max reps met belt en wraps max 180. die wedstrijd is in den haag en als ik 250 wil squatten moet ik er ook voor trainen

70kg meer squaten binnen 2 maanden?:D

Of trek je een 15ply suit aan?:D

Succes met de max reps! Morgen bench!

haha grapjas. ik heb m,n max expres laag gezet 180 is een gewicht wat ik altijd kan op diepte ongeacht omstandigheden. vergeet niet dat m,n best squat 240 is met belt en wraps maar dat was toen nu is nu haha

• #1.477
Komt wel goed dus!

Vandaag nog getraind kwarrkos?

check mn log :p Squat + deadlift weer :D 10*95 zou ik doen, **** die 2 extra reps :P

Terug
Naar boven