AndroidHealthClinic

De trainingslog van Marrkos

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
  • #1.482
Cycle 3, Week 1:

Raw Benchpress:
10xlege stang
5x40

5x75
5x85
10x95 PRRR Kontje kwam wel van de bank de 9e en 10e rep. Fail op de 11e rep.

Wide Grip bench:
Wijsvingers op de ringen.

4x5x80

DB Row:
False grip, focus op de lats.

3x10x24

Tate Press:

8x14
6x16
6x18
5x20

Geen fijne oefening, wordt wat mij betreft vervangen voor rock N rolls.

Face Pulls:
12x15kg
2x15x10kg

Hammer Curlz:
8x18
6x20
6x22
4x24

Niet bepaald strict, had ook totaal geen nut deze oefening..

Rechterschouder zeurt al sinds vrijdag, nu nog meer dan eerst. Heb dit weekend een hoop rotatorraises enzo gedaan, mocht niet baten. Hopen dat het vrijdag over is.

Wel nieuw PR op de bench. Had vorige cycle 10x92.5, 2.5 progressie dus:lol:

Hammer curls geen nut?!!! :eek:
U schertst waerde heer..? ???

Doe ze zwaar, tik met de dumbbell in je rechterhand de linkerborst aan, en visa versa, en noem ze "Hummer curls"! :D
Kijken of ze geen nut hebben... :rolleyes:

Jij zit ook niet stil kerel. Iedere keer als ik denk dat ik bij ben met je bench verpest je het weer, 10x95kg pffff sterk man. Morgen proberen in de buurt te komen en daarna de deload in.

je deed 11x95 volgens mij kerel en ja kont kwam een paar herh los maar je bent bezig met een basis opbouwen dus respect. maar moet de deadlift op reps toch van je winnen donderse kwark haha. gefeliciteerd ouwe je mag de gele trui nog ff aanhouden

• #1.486
Hammer curls geen nut?!!! :eek:
U schertst waerde heer..? ???

Doe ze zwaar, tik met de dumbbell in je rechterhand de linkerborst aan, en visa versa, en noem ze "Hummer curls"! :D
Kijken of ze geen nut hebben... :rolleyes:

Hummer Curlz:roflol:

Ja ik deed andere variant.. gewoon twee dumbbells tegelijk zeg maar..

Naja, geen nut, geen nut.. Ik zie de carryover naar de bench, deadlift en squat niet echt..

Jij zit ook niet stil kerel. Iedere keer als ik denk dat ik bij ben met je bench verpest je het weer, 10x95kg pffff sterk man. Morgen proberen in de buurt te komen en daarna de deload in.

Ik zit niet stil nee;) 5/3/1 ftw!!

Jij gaat ook wel lekker toch? Wat weeg je nu? bf%?

je deed 11x95 volgens mij kerel en ja kont kwam een paar herh los maar je bent bezig met een basis opbouwen dus respect. maar moet de deadlift op reps toch van je winnen donderse kwark haha. gefeliciteerd ouwe je mag de gele trui nog ff aanhouden

Nee, was echt 10:D die 11e kon je rackpullen voor me..

Wordt nog leuk donderdag!:D Heb d'r zin in.. en Donderdag ga ik mijn geheime wapen inzetten!:cool:

haha ouwe we wedden om een bak koffie of chocomel. moet wat motivatie vinden om komende 2 dagen je op reps te verslaan vind het veel te vernederend dat je me iedere keer op reps verslaat haha

• #1.489
haha ouwe we wedden om een bak koffie of chocomel. moet wat motivatie vinden om komende 2 dagen je op reps te verslaan vind het veel te vernederend dat je me iedere keer op reps verslaat haha

Chocomel doe ik alles voor.. dat is ook m'n geheime wapen:D litertje of 2:cool:

Tuurlijk, maar op de bench wil ik je ownen. :D

Weeg nu 102kg, er is weer wat vanaf. BF weet ik niet, maar ik begin er steeds geiler uit te zien.

Wat is je deadlift nu? Hoeveel reps maak je op 120? dan weet ik wat ik voor pr ik moet breken donderdag:lol:

Wanneer komen de foto's?

Deadlifts doe ik momenteel niet, zeker 1,5 maand niet meer gedaan. Zat toen op 165kg. Racks zit ik nu op 5x170kg.
Deads komen er weer in na de deload.

120? Heb je het nu over de deads of de BP? Laatste max op de BP was 115kg.
Foto's over 7 weken wanneer ik aan de truckpull wedstrijd ga deelnemen, dan is mijn BB-schema afgerond. Ga niet voor ripped abs momenteel. BF beetje terug en dan weer knallen. :D

Zoals ik zei **** die 2 reps, netjes gedaan kwark:cool: je zat er uiteindelijk dus maar 1 rep vanaf :D Maar wide grip wijsvinger op de ring :eek: Dat is geloof ik zelfs de officiele contest grip:rolleyes: Of mag je dan ook smaller Lucas?

@thomas contest wijdte is wijsvinger op de ring wijder mag niet smaller mag wel. meeste mensen gebruiken geen eens de max wijdte maar blijven er binnen

• #1.493
Zoals ik zei **** die 2 reps, netjes gedaan kwark:cool: je zat er uiteindelijk dus maar 1 rep vanaf :D Maar wide grip wijsvinger op de ring :eek: Dat is geloof ik zelfs de officiele contest grip:rolleyes: Of mag je dan ook smaller Lucas?

@thomas contest wijdte is wijsvinger op de ring wijder mag niet smaller mag wel. meeste mensen gebruiken geen eens de max wijdte maar blijven er binnen

Mijn normale grip is ringvinger op de ring of bij sommige stangen de ring tussen de middelvinger en de ringvinger. Ik deed die oefening als assistance omdat ik uiteindelijk op die manier wil gaan drukken.. ff wennen aan de oefening:D

Enne bedankt thomas;)

Wat bedoelde je nu met die 120?

zou ik voor 13 gaan ik wil voor 12 gaan ouwe of moet ik ff een bak meenemen waar je in kan kotsen haha

• #1.498
Woeps.. Keek net nog ff in de calculator.. moet op 135 reppen.

5x65%=105
5x75%=120
5x85%=135

Record is 6x140, dus dat wordt sowieso 8x135, en we gaan voor the puke.. dus 10 reps.. of wellicht wel 11 of 12. Sumo breathing style op m'n sokken, no straps, magnesium, ammoniak, en chocomel.

je houd maar gewoon je schoenen aan op een wedstrijd mag je ook niet met sokken dus gewoon gaan met die banaan

je houd maar gewoon je schoenen aan op een wedstrijd mag je ook niet met sokken dus gewoon gaan met die banaan
Dat meen je niet? Zonder schoenen lift ik makkelijk 10kg meer.
Blijf het oneerlijk vinden die deads op een wedstrijd. Je zou eigenlijk de bar bij iedere deelnemer halverwege het scheenbeen moeten leggen (dus hoogte platform stellen). Kleine personen hebben een extreem voordeel met korte benen t.o.v. lange mensen.

Mijn onderbenen zijn 3a4 cm langer dan die van mijn trainingsmaat en hij is bijna evenlang (190cm). Zou ik 3a4 cm lager mogen staan dan lift ik dus 10 a 20kg meer gewicht dan ik voorheen deed.

Terug
Naar boven