- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
je houd maar gewoon je schoenen aan op een wedstrijd mag je ook niet met sokken dus gewoon gaan met die banaan
Zo erg stinken me sokken toch niet?

Dat meen je niet? Zonder schoenen lift ik makkelijk 10kg meer.
Blijf het oneerlijk vinden die deads op een wedstrijd. Je zou eigenlijk de bar bij iedere deelnemer halverwege het scheenbeen moeten leggen (dus hoogte platform stellen). Kleine personen hebben een extreem voordeel met korte benen t.o.v. lange mensen.
Mijn onderbenen zijn 3a4 cm langer dan die van mijn trainingsmaat en hij is bijna evenlang (190cm). Zou ik 3a4 cm lager mogen staan dan lift ik dus 10 a 20kg meer gewicht dan ik voorheen deed.
Mijn schoenen, waar ik zowel buiten als binnen op loop hebben hele platte zolen.. Asics Onitsuka Tigers zeg maar
Platter dan allstars.Voor mij maakt het weinig uit, alleen vind ik het makkelijker staan.. meer grip op de grond etc. Om het lengte verschil hoef ik het niet te doen.
Wat je verder zegt over lengteverschil is mierenneukerij. Dan kun je overal wel moeilijk over gaan doen.. Dat jij je onderbenen op meet vind ik uberhaupt al vrij vreemd, en dat ze langer zijn, tja daar zul je nooit wat aan veranderen! Das dan maar dikke pech zeg maar

Ik heb ook lange benen, en ik denk dat ik daardoor ook veel moeite heb met de techniek van de conventional deadlift. Vandaar de sumo, voelt veel natuurlijk, veel fijner aan. Ook bij zware gewichten.
Iemand met in verhouding lange armen heeft ook veel nadeel met benchen.. dus daar leer je mee leven en je traint harder om het te compenseren. Of je past je grip aan zodat de ROM kleiner wordt.
Ik lift op me sokken omdat ik dat veel fijner vind.. lengteverschil is nog geen eens een centimeter.
Verhoudingen van je lichaam heb je gewoon mee te leven.. je kan je er druk over maken, of je steekt je energie in trainen

11x135kg gedeadlift is netje trwns maatje, weet niet of ik dat zou kunnen, ben niet zo'n rep beast