XXL Nutrition

De trainingslog van Marrkos

Zolang ik maar tot het naadje ga.. en dan elke keer flink verhogen..

Eigelijk hoef je niet elke keer tot het naadje te gaan, om het met de woorden van Wendler te zeggen "choose your battles". Je kan moeilijk én elke week tot het max gaan op squat én deadlift. Ik doe dat momenteel ook nog, maar van zodra het nipt wordt met de te halen reps ga ik verstandiger trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Als zelfs Jimmy zegt dat het goed is, hou ik beter m'n bek dicht... :o

Hoeft niet hoor lieverd:)

Eigelijk hoef je niet elke keer tot het naadje te gaan, om het met de woorden van Wendler te zeggen "choose your battles". Je kan moeilijk én elke week tot het max gaan op squat én deadlift. Ik doe dat momenteel ook nog, maar van zodra het nipt wordt met de te halen reps ga ik verstandiger trainen.

True.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Cycle 3, week 1:

Pushpress:
5xlege stang
5x30

5x42.5
5x50
10x57.5 PRRR

Seated DB Press:
5x20
5x22
5x24

DB Row:
20x30 Pompz.

Rock N Rolls:
10x14
8x16
6x18

Face Pulls:
3x20x 15

Daarna lekker hapje gegeten, paar biertjes gepakt.

• #1.525
Gesproken als een ware powerlifter! :thumb:
Goed getraind jongen. ;)

Ja tis wel de beste tak van sport:D

Geen dieet, zolang je maar voldoende binnenkrijgt in de juiste verhoudingen, en het een beetje gezond is. Roken is geen probleem, alcohol met mate ook niet..

Bedankt trouwens!

haha goed getraind maat alleen zal je maandag beter je best moeten doen we hebben dan concurrentie van hans textiel

• #1.527
haha goed getraind maat alleen zal je maandag beter je best moeten doen we hebben dan concurrentie van hans textiel

Ja was korte training haha..

Ik moet minstends zoveel squaten als ik kan banken dusss

Ik ga voor goede diepte, en voor minimaal 3x100, dus dat wordt 6 a 7 reps.

Hans Textiel komt niet eens opdagen joh:D

ht komt weer op z,n sandalen met schimmeltenen en moet meer dan jouw doen meer dan 100 bedoel ik

• #1.530
Training van gisteravond:

Cycle 3, week 2:

Squats:
8xlege stang
3x60

3x80
3x90
4x100 PR, dat wel, maar viel vies tegen. Lies doet pijn. Filmpje volgt nog, was in ieder gevoel goed op diepte. Durfde 5e rep niet aan.

Boxsquats:
2x5x60
Op snelheid

Standing Ab Pulldowns:
6 sets opgebouwd tot 8x45

Pullthroughs:
6 sets opgebouwd tot 10x35

Vanavond Bench.

Goed bezig dan, maar wel oppassen met je lies.
Was je maar alleen bezig omdat je de 5de rep niet aandurfde?

• #1.532
Goed bezig dan, maar wel oppassen met je lies.
Was je maar alleen bezig omdat je de 5de rep niet aandurfde?

Nee nee, was zonder rack, maar had spotter achter me.. maar die 4e ging technisch niet zo netjes.. Dus durfde die 5e niet aan.

Ja m'n lies heb ik nu geen last meer van, maar gisteravond wel.. donders!

Maar goed, ik weet nu in ieder geval dat ik goed op diepte zak, en goed vanuit m'n heupen lift.

• #1.533
Cycle 3, week 2:

Bench:

6x50
3x60

3x80
3x90
9x100 Dik vet PR Boem.

Wide Grip bench:
Wijsvinger op de ring, mooie arch, seconde stilstand op de borst.

3x5x70

Fatman Pullups:

3x10

Pullups:
2x4
1x3

Face Pulls:
3x15x15

Hierna nog paar setjes flyes, paar triceps oefeningen, paar biceps oefeningen, wat side raises, reverse grip benchpress. Overkill aan assistance, maar goed.. is ookw el eens leuk voor een keer:)

Ben blij met me PR. Zo blij dat ik nu 2 bakjes kip-saté ga eten en een bak kwark.

Mooi man, je blijft me de baas op de bench. En nog een hele tijd ook aangezien ik de komende maanden niet meer ga benchen.

9x100 begint al ergens op te lijken man! :thumb:

doe je wel een beetje rustig aan ?

Terug
Naar boven