Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je nou werkelijk in iedereens log zetten dat Pjots een log gaat bijhouden.![]()

Hee je bent weer terug... 5 sterren hotel, je hebt het goed gehad dus.
Zag ook dat je binnenkort mee gaat doen aan de wedstrijd, zag je tussen het lijstje staan.![]()

Volgens mij had luc1981 daar een topic van geopend.

Nee ik ga me dit jaar volledig leggen op het winnen van massa. Wil zo snel mogelijk naar de 110kg. Pak nog wel een wedstrijdje truckpull maar die 1rm's werken momenteel niet voor mij.

Moet je niet even kijken hoe het met je schouder vandaag gaat voordat je gaat trainen. Is het nog een probleem dan zou ik wat meer rust pakken.

Markkos...ik zeg het niet graag...maar ik vrees dat je te gretig bent...
Ik begrijp het wel, we willen allemaal graag vorderingen maken, en je bent nog een jonge god, en dan wil je graag ook snel resultaat zien.
Je lichaam (schouders) geeft echter aan dat je te veel hooi op de vork hebt genomen. De oefeningen die je doet is naar mijn mening niets mis mee...ik ben zelf een voorstander van compound/basic exercises...maar dit alles 3x per week? Je traind met jongens die ervarener en op dit moment ook sterker zijn dan jou...dat werkt motiverend, maar het gevaar van blessure's ligt ook op de loer.
Je hebt over 12 weken een wedstrijd...natuurlijk wil je goed presteren...dat wil iedereen die aan een wedstrijd doet...maar luister naar je lichaam...je wilt tenslotte nog heel wat jaartjes aan krachtsport doen en geen roofbouw op je lichaam plegen, toch?
Daarom een goed gemeend advies...take it easy...less = more!![]()
![]()
Bedankt voor het advies. Hey succes met je herstel.
wat ook vaak helpt is wel die oefeningen voor jeschouders deadlift en banken , maar echt heel light, maar dan ook heel light dan veroorzaak je doorbloeding en herstel je sneller.