Training van vandaag:
2 aspirientjes in me mik, litertje chocomel met brinta en whey d'r achteraan, en toen:
Lichte recovery training, zonder trainingsmaat, alles ff laten doorbloeden.
Squats:
opgebouwd naar 3 singles met 100kg
Banken:
Schouder is nog steeds zwaar ****ed up, dus heb me gefocust op perfecte setup en techniek.
singles, opgebouwd met baby-stapjes tot 50kg. Toen begon m'n schouder behoorlijk te b**chen, dus gestopt.
Conv. Deadlift:
Sumo ging beetje k*t, vanwege volgepompte bilspieren en hams van gister, dus maar weer 's conventional gedaan.
1x60
1x80
1x100
1x120
1x140
1x150
1x160 Toen begon wederom m'n schouder weer te b**chen, dus gestopt.
Bent Over Row:
10x40
10x45
10x50
10x55
10x60
10x65
4x8x70
Ben de coolheid van de BOR weer gaan inzien. Megapomp in m'n bovenrug, lats, biceps, onderrug. Ik prefereerde altijd lat-pulldowns of pullups, maar deze oefening is echt uber. Blijvertje.
Triceps cable pulldown:
5x10xverschillende blokjes. niet bijgehouden.
Schouder rehab:
side raises, front raises, rear delt raises, face pulls, rotator raises, seated db cleans, one arm db presses. Alles met 5kg dumbbell, 10 reps per arm per oefening, bla bla bla.
Biceps Curls:
3x10x18kg
Fijne training, fijne afwisseling om ff wat spiergroepen aan te spreken die ik normaal gesproken niet echt aanspreek. Maandag weer goede training. Schema wordt weer aangepast. Waarschijnlijk 4 dagen per week, squat dag, bank dag, deadlift dag, rust dag, contest prep dag waarop ik alledrie tegelijk doe. zware singles, baby-steps.