Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nee dat niet
maar ik denk dat ik teveel met me onderarm trek
maar wel vreemd dat ik dus de ening ben![]()

Je schuurt wel met je onderarmen langs je benen als je je onderarmen bedoelt, kan niet anders.
Als het je handen zijn - doorheen bijten. Ga static holds doen met zwaardere gewichten als je het gevoel hebt dat het je deadlift tegenhoudt. Je moet gewoon ff door de fase waarin je realiseert dat trainen pijn kan doen, als je hier door heen bent stopt alleen een hernia je nog!
.hernia? allemaal psychologische nonsens, is nooit bewezen dat het echt bestaat.

Vandaag ook nog ge deadlift, met hier het resultaat aan mijn handen. hoort er allemaal bij toch? haha. Wel karma-waardig dit![]()

Weet ik, maar ik vind dit fijner.. mijn grip is niet denderend namelijk![]()

Het lijkt alsof je veel meer grip hebt op die manier, maar het scheelt heel weinig heb ik ondervonden.
Kzou het toch eens proberen, en niet enkel bij de deadlift maar ook bij chin ups/pull ups, bor,..![]()

En als je te extreem schuurt dan wordt het ook nog blauwig, wel een mooi zich an sich.Heb al veel geprobeerd maar dit gaat toch het lekkerst. Die wondjes neem ik voor lief![]()
.En @ de gasten met de dikke eelt: neem de bar eens dichter bij u vingers, tenzij je trots bent op je eelt.

Als je de bar dichter bij je vingers neemt dan is je grip veel minder sterk, dat is niet bepaald praktisch. Ik weet niet met hoe veel jij deadlift maar als jij het voor elkaar krijgt om met je 4rm max ofzo, nog flink om die stang heen te klemmen terwijl die stang, half op je vingers ligt en dus als het ware open geforceerd worden.. krijg je van mij een applaus.![]()