XXL Nutrition

deadlift onder hand rood

Je armen schuren langs je benen en daarom krijg je dat. So what wrs ben je nog niet breed genoeg dan hangen je armen iets verder van je lichaam. Er is dus maar 1 oplossing en dat is hard trainen.

Als je de bar dichter bij je vingers neemt dan is je grip veel minder sterk, dat is niet bepaald praktisch. Ik weet niet met hoe veel jij deadlift maar als jij het voor elkaar krijgt om met je 4rm max ofzo, nog flink om die stang heen te klemmen terwijl die stang, half op je vingers ligt en dus als het ware open geforceerd worden.. krijg je van mij een applaus. :D

Ik deadlift altijd met bar dicht bij de vingers, is idd zwaarder maar voelt voor mij fijner aan. Kan tot ongeveer 250 kg een gewicht zo vasthouden, dus het is zeker doenbaar om het met -200 kg te doen (uiteraard niet van de eerste keer) :)

Die eelthuid die loslaat/open schiet; dat gaat echt zwaar prikken en wordt super gevoelig. Ik heb er zelf ook ervaring mee. Dan vraag ik me af hoe jij de keer daarna weer zwaar gaat shruggen of deadliften? Ik heb het zelf geprobeerd maar vond het niet te doen. Of ben ik gewoon een watje hier :p.

Altijd eelt op mijn handen gehad en zo nu en dan scheurt er was los.. nooit echt veel last van gehad, en ik ben ook niet zo van straps of powerhooks dus dan maar zo ;)

Terug
Naar boven