Fitness Seller

Deadliften zonder verdere beentraning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.271
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Sinds kort ben ik dus begonnen met deadliften (5x5 principe). Ga hier trouwens ook goed op vooruit. Benen trainen doe ik niet!!! :eek: (behalve dan deels met deadliften.)
Persoonlijke reden hiervoor is dat mijn benen en glutes zoiezo al niet mager zijn (endo), en ik voorlopig, laat ons zeggen, geen behoefte aan nog dikkere benen en kont. :eek: Zou eigenlijk liefst m'n benen en glutes zo dun mogelijk houden en m'n rug en schouders het meeste aandacht geven...)

Nu, omdat ik graag Deadlift, wel ik dit ook verder blijven doen (voor m'n rug (+algemene compound oefening), en het aantal kilo's natuurlijk ook. :D )

Mijn vraag is nu of ik dit kan blijven doen, zonder dat dit problemen zal opleveren aan m'n benen? Probeer trouwens zoveel mogelijk op m'n rug te trekken en zo weinig mogelijk op m'n glutes en hams...

Tjah dat je je benen niet traint is niet ok, maar jouw keuze ;)
Lijkt mee geen probleem voor je benen als je enkel deadlift, alhoewel de squat je deadlift omhoog helpt ;)

Zucht, ik ben ook een mix tussen een endo/meso en ik train wel mijn benen. En guess what, ze worden smaller en harder :eyebrow: , weer iemand die denkt dat hij van die poten als Priest krijgt als die af en toe zijn benen traint.

• Topic Starter Topic Starter
Jinsu zei:
Zucht, ik ben ook een mix tussen een endo/meso en ik train wel mijn benen. En guess what, ze worden smaller en harder :eyebrow: , weer iemand die denkt dat hij van die poten als Priest krijgt als die af en toe zijn benen traint.

:o

Vind het erg triest dat je je benen niet traint..

je mist namelijk heel wat massa mis, en met massa bedoel ik ook het bovenlichaam!

wel elke week bollen in je bak rammen, maar benen trainen: ho maar !!!!

[Link niet meer beschikbaar]

Krijg je spijt van kerel, dalijk ga je echt serieus bezig en lopen je benen te ver achter op de rest van je lichaam.

En het ziet er gewoon niet uit als je een gespierde torso hebt zonder gespierde benen.

Post anders een je volledig schema. Een 5 dagen split zonder benen hoe gaat dat?

Beachboy?

Laatst bewerkt:
:rolleyes: helemaal geen benen , ga je volgens mij merken met de tijd

Ik eis foto's van jouw wheels.

• Topic Starter Topic Starter
:D

Mja, ik heb zoiezo al dikke benen en kont (heb het dan niet over vet, maar over bouw en spieren...) Heb ook relatief korte benen en armen tegenover m'n lange romp...
Het zal dus nog wel een tijdje duren vooraleer m'n brede schouders en torso echt afsteken bij m'n benen. :p Indien ze in de toekomst zouden achterlopn zal ik ze zeker trainen.

Nuja, in alle geval, ik ben blij dat ik verder kan Deadliften. ;) Kuiten zal ik tussendoor wel wat bijschroeven, want voel me daar niet zo stabiel tijdens de uitvoering. :)

Corleoné zei:
:D

Mja, ik heb zoiezo al dikke benen en kont (heb het dan niet over vet, maar over bouw en spieren...) Heb ook relatief korte benen en armen tegenover m'n lange romp...
Het zal dus nog wel een tijdje duren vooraleer m'n brede schouders en torso echt afsteken bij m'n benen. :p Indien ze in de toekomst zouden achterlopn zal ik ze zeker trainen.

Nuja, in alle geval, ik ben blij dat ik verder kan Deadliften. ;) Kuiten zal ik tussendoor wel wat bijschroeven, want voel me daar niet zo stabiel tijdens de uitvoering. :)

Stierenstront!

Wat een k*texcuus. Gewoon benen trainen en bovenlichaam nog harder trainen. Punt.

Jij traint je benen niet want dan worden ze te gespierd...
???

Stop anders met je schouders trainen straks pas je niet meer in je T-Shirts.

"Corleone"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik train ook niet graag mijn benen:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven