- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Sinds kort ben ik dus begonnen met deadliften (5x5 principe). Ga hier trouwens ook goed op vooruit. Benen trainen doe ik niet!!!
(behalve dan deels met deadliften.)
Persoonlijke reden hiervoor is dat mijn benen en glutes zoiezo al niet mager zijn (endo), en ik voorlopig, laat ons zeggen, geen behoefte aan nog dikkere benen en kont.
Zou eigenlijk liefst m'n benen en glutes zo dun mogelijk houden en m'n rug en schouders het meeste aandacht geven...)
Nu, omdat ik graag Deadlift, wel ik dit ook verder blijven doen (voor m'n rug (+algemene compound oefening), en het aantal kilo's natuurlijk ook.
)
Mijn vraag is nu of ik dit kan blijven doen, zonder dat dit problemen zal opleveren aan m'n benen? Probeer trouwens zoveel mogelijk op m'n rug te trekken en zo weinig mogelijk op m'n glutes en hams...
(behalve dan deels met deadliften.)Persoonlijke reden hiervoor is dat mijn benen en glutes zoiezo al niet mager zijn (endo), en ik voorlopig, laat ons zeggen, geen behoefte aan nog dikkere benen en kont.
Zou eigenlijk liefst m'n benen en glutes zo dun mogelijk houden en m'n rug en schouders het meeste aandacht geven...) Nu, omdat ik graag Deadlift, wel ik dit ook verder blijven doen (voor m'n rug (+algemene compound oefening), en het aantal kilo's natuurlijk ook.
) Mijn vraag is nu of ik dit kan blijven doen, zonder dat dit problemen zal opleveren aan m'n benen? Probeer trouwens zoveel mogelijk op m'n rug te trekken en zo weinig mogelijk op m'n glutes en hams...

, weer iemand die denkt dat hij van die poten als Priest krijgt als die af en toe zijn benen traint.
helemaal geen benen , ga je volgens mij merken met de tijd
Indien ze in de toekomst zouden achterlopn zal ik ze zeker trainen.