Fitness Seller

Deadliften zonder verdere beentraning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Corléone trek het je niet aan man, als je benen echt uit verhouding zijn met je torso, waar ik zelf overigens ook mee zit, kan niemand je dit kwalijk nemen.

Uiteraard ga je wel ook torsomassa inboeten door je benen niet te trainen dus wel ff kijken of het met je torso wel een voldoende vaart loopt zonder benen te trainen hoewel je ze met deadlifts toch ook nog wel stevig aanpakt.

Maar die deadlifts zou ik no matter what blijven doen want dat is gewoon dé überoefening imo

• Topic Starter Topic Starter
Beetje puberaal al die opmerkingen. Ja, dat jij je benen niet traint is een slecht idee maar dat moet je zelf weten.
Ik neem aan dat je je verder 100% inzet voor je trainingen. En dus vind ik het een beetje triest dat bepaalde personen dan een beetje de "popie jopie" gaan uithangen.

Mars zei:
"Manny Ribera" is het type dat zegt zijn benen niet te trainen omdat hij ze al genoeg pakt bij het fietsen naar de "gym" en deadlift met "monster" gewichten haha.

je hebt ook die gasten die zeggen "ja vroeger heb ik al op voetbal gezeten dus mijn benen zijn gespierd genoeg"

ik heb zitten denken en ben tot de oplossing gekomen,

ik fiets voortaan naar school toe, hoef ik benen niet meer te trainen.
ik doe 1keer per week alle boodschappen lopend met 2 zware tassen, traps hoef ik dus niet meer te trainen.
trekken doe ik voortaan ook afwisselen met rechts en links, schouders en armen hoef ik niet meer te trainen.
de trap op doe ik voortaan achterste voren en kruipend, zo hoef ik ook mijn borst niet meer te trainen.
aan de koelkast heb ik een elastiekje geplaatst zodat die wat zwaarder open gaat, is goed voor mijn rug.
kortom, ik train genoeg en hoef niet meer naar de gym!

Laatst bewerkt:
PreludE zei:
je hebt ook die gasten die zeggen "ja vroeger heb ik al op voetbal gezeten dus mijn benen zijn gespierd genoeg"

ik heb zitten denken en ben tot de oplossing gekomen,

ik fiets voortaan naar school toe, hoef ik benen niet meer te trainen.
ik doe 1keer per week alle boodschappen lopend met 2 zware tassen, traps hoef ik dus niet meer te trainen.
trekken doe ik voortaan ook afwisselen met rechts en links, schouders en armen hoef ik niet meer te trainen.
de trap op doe ik voortaan achterste voren en kruipend, zo hoef ik ook mijn borst niet meer te trainen.
aan de koelkast heb ik een elastiekje geplaatst zodat die wat zwaarder open goed, is goed voor mijn rug.
kortom, ik train genoeg en hoef niet meer naar de gym!

omfg :roflol: :roflol:

Is imo een goede oplossing voor mensen die toch willen trainen en een fit lijf willen hebben zonder er meteen als een Bodybuilder te willen uitzien.

Een fit lijf is gay.

Corleoné zei:
Is imo een goede oplossing voor mensen die toch willen trainen en een fit lijf willen hebben zonder er meteen als een Bodybuilder te willen uitzien.

Doe dan teminste wat leg extensions & Leg curl's dat het geen pap lijkt :) denk dat dat lelijker is dan een dik achterste :D

Benen om de 2 weken trainen is dat dan goed? Want iedere week zie ik mij dat niet doen:D

Ik zal eerst mijn onderarmen wat trainen daarna komen de benen aan de beurt:p

:scratch:

Oja juist die 2 passen niet in 1 schema :)

Succes!

Nerds.

Er moeten dringend maatregelen komen tegen dit soort gezeik!
Een ban vind ik zelfs geen overdreven maatregel.

Jou gezeik maakt mij lauw:zzz:

"You wanna be a girly man?"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven