XXL Nutrition

Deadliften zonder verdere beentraning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon pompen met die benen en niet zeiken. Squatten worden je poten niet direct lomper van als ze dat nu al zijn. Zonder foto valt het overigens niet te beoordelen of het nu pap is of dat je er iets mee kunt... 1.5 keer je eigen lichaamsgewicht kunnen squatten lijkt me iets wat je wel binnen je eerste jaar training moet kunnen... Anders heb je gewoon staan lummelen in de gym..

Wat ik doe in de gym is zeker geen verloren tijd, ik merk nog altijd vooruitgang al heb ik geen eetschema en neem ik alleen na mijn biceps en bortstraining turbo mass gainer;)

jongens, benen trainen is alleen voor echte kerels...

dus als je geen echte kerel bent...

super zware beentrainingen onderscheiden de de kerels van de jongens, laten we het daar op houden!

Manny Ribera zei:
Wat ik doe in de gym is zeker geen verloren tijd, ik merk nog altijd vooruitgang al heb ik geen eetschema en neem ik alleen na mijn biceps en bortstraining turbo mass gainer;)
Zie dat je ook van belgie bent, vanwaar ben je

ik ken ook zo'n gastje. Nee, ik train mijn benen niet want ik belast ze al genoeg met hardlopen :shoot:

@corleone
misschien dat forum.beachboy.nl beter voor je is ;)

ik wil mij hierbij distantiëren van elke landgenoot die dergelijke onzin uitkraamt.

België is beter dan dat!

heftig drugs nuttigen en dan ook nog eens geen benen trainen. Ach boeit verder ook niet. Je hoeft de rest ook niet te trainen. Vooruitgaan zal je toch niet.

• Topic Starter Topic Starter
Jezus wat een vooroordelen!!!!

Manny Ribera zei:
God man, als-je-blieft zeg....als je nog eens advies denkt te geven, doe dat dan lekker op een vrouwenfitness forum ofzo, maar laat die rommel hier achterwege.

"alleen een mass gainer na je biceps en borst" :rolleyes: Dat is hetzelfde effect als een schep suiker nemen na het squatten.

Centaur zei:
God man, als-je-blieft zeg....als je nog eens advies denkt te geven, doe dat dan lekker op een vrouwenfitness forum ofzo, maar laat die rommel hier achterwege.

"alleen een mass gainer na je biceps en borst" :rolleyes: Dat is hetzelfde effect als een schep suiker nemen na het squatten.

omfg :roflol:

KaLe zei:
heftig drugs nuttigen en dan ook nog eens geen benen trainen. Ach boeit verder ook niet. Je hoeft de rest ook niet te trainen. Vooruitgaan zal je toch niet.
haha, dat dacht je maar, ik maak wel nog vooruitgang:p

mass_builder zei:
jongens, benen trainen is alleen voor echte kerels...

dus als je geen echte kerel bent...
Wat is er daar echt aan, aan die vleesklompen, als je een jeans aandoet 3/4 van het jaar wie ziet er dat dan????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven