AndroidHealthClinic

Deel jou Tren Ervaring A.U.B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tren sides zijn zwaar overdreven imo. Op wat nachtelijk zweten na en snel geïrriteerd te zijn viel alles reuze mee. Ja je hijgt als een hond als je bijv moet fietsen of bij het trainen van je benen, verder was mijn hartslag wel constant wat hoger en bonkte mijn hart wat harder. Zette tren-e eerst 500, toen 600, laatste 3 weken 750mg icm met 500 test-e. Deed dit omdat ik vooralsnog geen overdreven sides ervaarde. Werd pas in week 6 sterker vooral merkbaar met bankdrukken. Drukte op een gegeven moment 20 a 30kg zwaarder. Momenteel al 3 weken off van de tren en druk nog steeds dicht gewicht. Zal wel na de nakuur inzakken, maar blijf denk ik wel boven me oude max van 120kg. Druk nu dus 140kg.

Oh, qua vetverbranding: ik zie m'n sixpack weer en ben denk ik wel 2% in vet gezakt. Alle aderen werden goed zichtbaar en op mijn schouders kwamen er ook een paar mooie bij. Het mooie is ook dat je gewicht gelijk blijft of dat je misschien 2/3kg zwaarder wordt, maar wel een stuk droger en mooie gevormd oogt. Voor mij zeker weer de moeite waard einde van het jaar! :)

tren ace 100mg ed en test 50mg eod
3-4 dagen begon ace in te kicken
geen side effects waar ik last van had, wel zweten, krampen ect.
niet opgelet op krachtgains
10 wkn tren a en test p 8kg, nu cruise dus geen pct.

Omdat niemand het nog gezegd heeft..Op jou(en mijn) leeftijd geen middelen als tren en deca meer. Beter gebruik je de wat "mildere" middelen als mast, primo en natuurlijk test op "lage" doseringen. Liever wat langer dan hoger doseren. Kuurtjes van 16-18wkn en cruisen op trt, dit icm hgh. Veel verstandiger dan 2-3 kuren per jaar met tren of deca, in mijn opinie dan.
Succes..

• Topic Starter Topic Starter
bedankt heren dit is precies wat ik wou horen!

Ga je nu de E of de A gebruiken en hoe gaat je kuurtje eruit zien?

Geen test of andere compounds?

Tren e op 600mg is een prima dosis. Libido met 250mg test e was bij mij wel compleet weg! Kwam met 500mg weer een beetje terug.

Tren e op 600mg is een prima dosis. Libido met 250mg test e was bij mij wel compleet weg! Kwam met 500mg weer een beetje terug.

ff starten op 250 en hopen dat me libido top blijft hehe en anders idd verhogen.
en hou is de focus in de gym met tren?

heerlijk! en wat is jou ervaring kwa vetverbranding veel kennisen van mij zeggen dat je tijdens een bulk cycle met tren bijna geen vet gaind en heel mis zelf vet verliest, ik geloof dat zelf niet zo.
Wat is jou ervaring daarmee?

Is ook niet zo, het lijkt zo omdat je stuk lager qua vocht zit.. althans ik heb dat nooit gemerkt ( 2x met tren gekuurt)

Nu ben ik trouwens ook geen goede maatstaaf want ik moet altijd diep gaan om te cutten ( onderhoud op 36/3700 en moet op 2500 gaan zitten.

Omdat niemand het nog gezegd heeft..Op jou(en mijn) leeftijd geen middelen als tren en deca meer. Beter gebruik je de wat "mildere" middelen als mast, primo en natuurlijk test op "lage" doseringen. Liever wat langer dan hoger doseren. Kuurtjes van 16-18wkn en cruisen op trt, dit icm hgh. Veel verstandiger dan 2-3 kuren per jaar met tren of deca, in mijn opinie dan.
Succes..

waarom geen middelen meer op onze leeftijd

Omdat je herstel zwaar bagger gaat worden / niet meer gaat herstellen

Ik ga daar juist mee stoppen.. Tot na de zomer TRT - cruise - kuren en daarna waag ik een poging om off te gaan. Als ik niet meer herstel kan ik alsnog de TRT opnieuw oppakken maar dat is voor jou telaat opa :o

Ik ga daar juist mee stoppen.. Tot na de zomer TRT - cruise - kuren en daarna waag ik een poging om off te gaan. Als ik niet meer herstel kan ik alsnog de TRT opnieuw oppakken maar dat is voor jou telaat opa :o

Haha, jij weet ook niet wat je wilt Bold, hak is een knoop door joh.

En Opa ga loggen?

Verdikking van het bloed door die middelen zou ik niet negeren. Maar succes..

Vind dit ook wel iets om over na te denken. Op je 20e/25e herstel je overal nog van als een tiereliertje maar denk dat dat na je 40e toch wel een stuk minder gaat? Evenals dingen als een hoge bloeddruk/hartslag en verdikt bloed, is dat niet schadelijker als je die leeftijd nadert? Zelf wel benieuwd naar ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven