NickT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 12%
Tren sides zijn zwaar overdreven imo. Op wat nachtelijk zweten na en snel geïrriteerd te zijn viel alles reuze mee. Ja je hijgt als een hond als je bijv moet fietsen of bij het trainen van je benen, verder was mijn hartslag wel constant wat hoger en bonkte mijn hart wat harder. Zette tren-e eerst 500, toen 600, laatste 3 weken 750mg icm met 500 test-e. Deed dit omdat ik vooralsnog geen overdreven sides ervaarde. Werd pas in week 6 sterker vooral merkbaar met bankdrukken. Drukte op een gegeven moment 20 a 30kg zwaarder. Momenteel al 3 weken off van de tren en druk nog steeds dicht gewicht. Zal wel na de nakuur inzakken, maar blijf denk ik wel boven me oude max van 120kg. Druk nu dus 140kg.
Oh, qua vetverbranding: ik zie m'n sixpack weer en ben denk ik wel 2% in vet gezakt. Alle aderen werden goed zichtbaar en op mijn schouders kwamen er ook een paar mooie bij. Het mooie is ook dat je gewicht gelijk blijft of dat je misschien 2/3kg zwaarder wordt, maar wel een stuk droger en mooie gevormd oogt. Voor mij zeker weer de moeite waard einde van het jaar!
Oh, qua vetverbranding: ik zie m'n sixpack weer en ben denk ik wel 2% in vet gezakt. Alle aderen werden goed zichtbaar en op mijn schouders kwamen er ook een paar mooie bij. Het mooie is ook dat je gewicht gelijk blijft of dat je misschien 2/3kg zwaarder wordt, maar wel een stuk droger en mooie gevormd oogt. Voor mij zeker weer de moeite waard einde van het jaar!