Fitness Seller

Deel jou Tren Ervaring A.U.B

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tren liet mij, op wat exen na, mezelf zo slecht voelen dat het moeilijk is om met woorden te beschrijven.

Heb het op 600 mg. gepakt, samen met 500 mg. test.

Side's:
- Zweten
- Niet slapen
- Extreem vrolijk, óf extreem "down" (wisselde om het uur)
- agressief
- overdreven geil
- geen rust in mijn hoofd (mediteren hielp vrijwel niet ....)
- lethargie
- geen eetlust

Pro's
- Fysiek veranderde met de dag. Haalde de lol een beetje uit het trainen en goed eten ...
- Droger worden terwijl je iets op/boven onderhoud eet
- Goed middel om te recompen.

Met andere woorden: kun je het handelen, en heb je geen last van de side's, dan is tren het meest potente middel om je fysiek naar het volgende niveau te knallen.

Als je echter een goed lopend leven hebt zou ik het niet gebruiken. Tenzij je denkt dat een beter fysiek je gelukkiger gaat maken, wat het niet doet.

Met dank aan tren;
Grootste ruzie met goede vrienden
Bijna ontslagen op werk
Relatie kapot gegaan
Verbod in een discotheek :o

Ik denk dat je bij jezelf na moet gaan of je wel 100% bent als je zoveel last hebt van Tren.

OT:

- Zweten
- 's Nachts honger
- Af en toe moodswings
- Mad gains

Ik denk dat je bij jezelf na moet gaan of je wel 100% bent als je zoveel last hebt van Tren.

OT:

- Zweten
- 's Nachts honger
- Af en toe moodswings
- Mad gains

Deze beredenering slaat weer eens nergens op :roflol: iedereen reageert er anders op.. Ik ken een heel agressief persoon die heel rustig word op tren. Ik ben rustig van mezelf en word er gek van

Laatst bewerkt:
Mijn tren ervaring op 600mg;

- Trainingen gaan super.
- De massa en look die je ervan krijgt is het best vind ik.
- Iets meer zweten, maar vooral een andere lucht.
- Overdag moe.
- Chagrijnig, werd er mentaal anders door.

Ben ik de enige die vocht vasthoud op tren? eerste twee weken heb ik er zo 3kg bij. Gaat er ook net zo snel weer af zodra ik stop. Dacht eerst dat ik deca had tot er wat in mijn bloedbaan terecht kwam en ik bijna 112 wou bellen. Neem wel altijd veel carbs als ik tren gebruik

• Topic Starter Topic Starter

- Trainingen gaan super.
- Overdag moe.

bedankt voor je reply hier heb ik wat aan!

Mijn tren ervaring op 1 gram:

- Aderen komen dr lekker uit
- Spier krampen (vooral in quads & chest/front delts)
- Jas kan je in de kast laten, warm heb je t sowieso.
- Vermoeid (moest smiddags slapen)

Geen effect op agressie. (ben van mezelf wel erg fel)
Geen effect op conditie.

Binnenkort switchen van 500 test 400 tren 400 mast naar 250 test 800 tren 200 mast om te cutten. Dan in de bulk uppen richting de 1.4 gram Tren ;) <3
(vanaf 7% bodyfat opblazen)

Geen effect op conditie.

Binnenkort switchen van 500 test 400 tren 400 mast naar 250 test 800 tren 200 mast om te cutten. Dan in de bulk uppen richting de 1.4 gram Tren ;) <3

Off-topic: mag ik vragen hoeveel test je hiernaast laat lopen?

250mg test e.
Tijdens die 1gram tren had ik 1 gram test lopen, maar dat werkte niet lekker vond ik.

- Trainingen gaan super.
- Overdag moe.

Die lucht was ik bijna al vergeten idd. Tren-zweet stinkt meteen, zodra je zweet ruik je het direct.

• Topic Starter Topic Starter
Die lucht was ik bijna al vergeten idd. Tren-zweet stinkt meteen, zodra je zweet ruik je het direct.

bah dat is minder mike haha

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Geen effect op conditie.

bedankt voor je reply

hahah zelf niets van gemerkt, maar denk wel dat de tren gebruikers elkaar zullen herkennen van de zweetgeur en tren sweat, echt tijdens warming up al gezicht onder t zweet en al helemaal tijdens squats, frontsquat en deadlifts,

hahah zelf niets van gemerkt, maar denk wel dat de tren gebruikers elkaar zullen herkennen van de zweetgeur en tren sweat, echt tijdens warming up al gezicht onder t zweet en al helemaal tijdens squats, frontsquat en deadlifts,
Vandaar dat de gym leegloopt als ik aan de tren zit en ga trainen :D.

Wat ik merk op tren is dat ik vrij impulsief word. Ik heb behoorlijk wat temperament van mezelf en met test word dat erger, maar ik kan dan nog wel prima mijn verstand gebruiken. Met test/tren kan ik heel fel reageren zonder daar bij na te denken.

Bij mij is het als volgt:
test: agressief maar kan me prima beheersen
test/tren: agressief en kan me moeilijk beheersen
test/deca: word ik lief van

zit wel wat in inderdaad.. bold ook maar niet pakken dan ;-)

Nee ook niet. Gaf ook aan beperken tot test, mast, primo in relatief lage doseringen icm hgh. Maar die opa wil alleen hosanna verhalen over tren van jonkies horen..:D

Toch fijne topic, want begin woensdag met Tren A icm Test P voor 6 of 8 weken.

Vandaar dat de gym leegloopt als ik aan de tren zit en ga trainen :D.

Wat ik merk op tren is dat ik vrij impulsief word. Ik heb behoorlijk wat temperament van mezelf en met test word dat erger, maar ik kan dan nog wel prima mijn verstand gebruiken. Met test/tren kan ik heel fel reageren zonder daar bij na te denken.

Bij mij is het als volgt:
test: agressief maar kan me prima beheersen
test/tren: agressief en kan me moeilijk beheersen
test/deca: word ik lief van

Hahahah ik heb nooit gehoord dat ik stonk zowel in de sportschool als buiten of als ik met een meid was.
Wel had ik continu een knobbel in mn broek maar dat zag ik niet als een vervelende bijwerking haha. Kon ook enorm lang in bed doorgaan zonder te komen,

Ben van me zelf redelijk rustig had in het begin helemaal geen last
1-10 tren ace 100mg ed
1-4 test prop 50mg ed
5-10 test prop 50mg eod
6-10 mast prop 100mg ed

Heb een haat en liefde verhouding met testeron, ik kreeg in de 4e week beetje last van gyno, test verlaagd en aangekeken, ben nu 10dagen aan de nolva, (eerste 7dgn op 10mg en daarna op 20mg).

Ik ga nu enkel op tren blasten met mast, in de toekomst als t financieel ook
Meezit bold erbij, en low test.

Waarom de nolva verhogen na 10 dagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven