MuscleMeat

Deeltjesversneller weer kapot

Dat er genoeg r**ards op de uni rondlopen. Of JP er ook één is, is voor mij niet relevant, daar ging mijn opmerking niet over. Maar om nu te stellen dat ''onze'' premier dusdanig pinter in de media overkomt, is een tweede.
allicht zullen er genoeg r**ards op de uni rondlopen, en mijn uitspraak was dus ook niet geheel correct, als je echter het totaalplaatje van balkenende bekijkt denk ik toch dat je wel kunt stellen dat deze man zeker slim is en verstand heeft van wat hij doet.

gelukkig draait het in de politiek niet om de media maar om wat er in de kamer gebeurt. het feit dat het CDA al geruime tijd in de coalitie zit geeft dus wel aan dat JP succesvol genoeg is. de media is wel een belangrijk aspect om stemmen te werven, dat ben ik met je eens en je werft er macht mee. maar uiteindelijk komen de wetten etc. uit de kamer en daar moet je de meerderheid zien te winnen, want niemand is groot genoeg om het alleen te redden.

er zijn bijvoorbeeld ook partijen, waarvan ik de naam niet nader zal noemen, die in de media fantastisch presteren, maar een inhoudelijk debat angstig vermijden...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven