Grijpwijk
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk weinig grote gasten gezien, op 2 na, 1 indo en een gast in een strakke broek met monster benen.
Haha je gaat naar een feest, drank, drugs alles erop en eraan en waar iedereen achteraf over praat is het 'grote kerels spotten'.![]()

Exactly my thoughts... sounds a bit gay to me.
/
Grote mannen spotten is stiekem wel grappig... maar erover praten is eigenlijk not done![]()

@ grijpwijk; zo'n grote tattoo heb ik ook weer niet hoor, maar die chick zou ik wel willen eigenlijk!
Leuk dat je me ff aansprak. Veel mensen zullen mij namelijk wel van gezicht kennen, maar ik hen niet dus ik vond het tof dat je me ff gedag zei. Verder geen bekenden gezien.

Slimme meid.

Een impressie van de massamonsters op Defqon.
Curlz 4 tha Girlz
http://photo.partyflock.nl/images/85147/main/344467.jpg
haha collega's
@aimee .. TOP ziet er goed uit!!! had je niet herkend in je pakje![]()
Zwembroek? Ik kom gewoon in spijkerbroek.
Btw, ik en Die Lange staan ergens vooraan om 16:15 @ Black. Dus komt u allen, een lul van 22cm in real life. Of die hem omhoog krijgt met de tikkels is de grote vraag![]()
integendeel.............Ja klopt Aimee.
M'n vriendin vond dat je gigantische benen had en zei "volgens mij doet die meid bodybuilding", dus ik bekeek je, bedacht nme dat je wel eens die grote "Aimee " van DBB met de beveiligingsbaan kon zijn, en vroeg je nog hoe je dacht dat ik zou heten
Je zei ook direct: "Zal wel wat met je lengte te maken hebben"Slimme meid.
Ik had het idd bij vlagen verrekte zwaar daar tussen black en silver![]()
Ja, ik viel ook niet op he in mijn blauw met fel oranje shirt haha! Vond die opmerking van die ene gozer ook wel lachen trouwens... "heb jij schoudervullingen in?"