XXL Nutrition

Defqon 1 2007 16 juni Almere strand

Haha je gaat naar een feest, drank, drugs alles erop en eraan en waar iedereen achteraf over praat is het 'grote kerels spotten'. :roflol:

Haha je gaat naar een feest, drank, drugs alles erop en eraan en waar iedereen achteraf over praat is het 'grote kerels spotten'. :roflol:

Exactly my thoughts... sounds a bit gay to me.

Grote mannen spotten is stiekem wel grappig... maar erover praten is eigenlijk not done ;)

Een impressie van de massamonsters op Defqon.

Wie heeft dit beest gezien?
343433.jpg

Deze jongens zijn ook flinke ijzervreters!
343453.jpg

Deze jongens zijn goed op weg! Iemand ze gesproken? Ben wel benieuwd naar wat stats.
343595.jpg

Monsterpecs, nog ff cutten voor de bl0kjuh
343628.jpg

DBB.com Powerlifter!!!!!!
343655.jpg

Ben benieuwd naar zijn 'piek'.
partyflock foto van Defqon.1 Festival #343739

Gruwelijk!
partyflock foto van Defqon.1 Festival #343855

Fotoshop?
partyflock foto van Defqon.1 Festival #343980

De volgende twee zijn vast trainingsmaten.
partyflock foto van Defqon.1 Festival #344044
partyflock foto van Defqon.1 Festival #344049

Dit lijkt er meer op.
partyflock foto van Defqon.1 Festival #344072

De bewuste dubbelganger van Leander
344128.jpg

Brutal Boyzzz
partyflock foto van Defqon.1 Festival #344181

Lekker boos jongen? Jay Cutler lookalike.
344173.jpg

Die wil je toch ook niet in een donker steegje tegenkomen
344189.jpg

Zijn dit nou het soort figuren die je vertellen dat neckpress voor achterkant schouders is?
partyflock foto van Defqon.1 Festival #344232

Droog, hard, vasculair, BRUTAL!!!
partyflock foto van Defqon.1 Festival #344242

Links: BP 90 kg, Rechts: BP 80 kg.
344306.jpg

Zoals je kunt zien loopt iedereen hier met een bocht omheen, en terecht!!!
partyflock foto van Defqon.1 Festival #344369

Curlz 4 tha Girlz
344467.jpg

Massamonsters!
344511.jpg

Laatst bewerkt:
:roflol:

Mij is ook een paar keer gevraagd of ze mijn armen mochten voelen. Monster 22cm guns.

@ grijpwijk; zo'n grote tattoo heb ik ook weer niet hoor, maar die chick zou ik wel willen eigenlijk!

Ik denk dat ik een andere indicatie van groot heb. :D

Enige die ik die term geef is Muscleman met dat G-star shirt, die ook weleens met B@ss omgaat.

Ondanks het spatje regen, was DefQon weer super!

Ik liep de hele dag bij de Black and Silver tent, dus ik zal veel mensen gemist hebben. Die Lange heb ik wel gezien haha! Volgens mij was ie alleen een beetje naar de t*ring... :P Leuk dat je me ff aansprak. Veel mensen zullen mij namelijk wel van gezicht kennen, maar ik hen niet dus ik vond het tof dat je me ff gedag zei. Verder geen bekenden gezien.

En wat een mazzel hadden jullie met die 2 treinen bij Weesp... Zo kon iedereen toch nog ruim 1,5 uur doorfeesten na 11.00 uur haha! ;)

Ja klopt Aimee.
M'n vriendin vond dat je gigantische benen had en zei "volgens mij doet die meid bodybuilding", dus ik bekeek je, bedacht nme dat je wel eens die grote "Aimee " van DBB met de beveiligingsbaan kon zijn, en vroeg je nog hoe je dacht dat ik zou heten :P

Je zei ook direct: "Zal wel wat met je lengte te maken hebben" :roflol: Slimme meid.
Ik had het idd bij vlagen verrekte zwaar daar tussen black en silver :D

Op het laatst Hosper nog even gezegd dat zijn vissen geen 40 pond zijn, en ook een feestmaatje van Dennis999 kreeg nog de groetjes van me :P

Heb nu weer het idee dat ik weer een beetje begin bij te komen en mens te worden :roflol:

Was wel een topfeestje, ik zie jullie weer op Ground Zero :D:D:D

Laatst bewerkt:
Zwembroek? Ik kom gewoon in spijkerbroek.

Btw, ik en Die Lange staan ergens vooraan om 16:15 @ Black. Dus komt u allen, een lul van 22cm in real life. Of die hem omhoog krijgt met de tikkels is de grote vraag :roflol:

nou daar had hij geen problemen mee hoor ;) integendeel.............

Hixie Hixie Hixie Lange geef me eens wat tips voor 7juli in zon dixie :D

die set van de propeth is echt masterlijk!

en ik heb die kerel nog gevonden op partyflock , partyflock album

Ja klopt Aimee.
M'n vriendin vond dat je gigantische benen had en zei "volgens mij doet die meid bodybuilding", dus ik bekeek je, bedacht nme dat je wel eens die grote "Aimee " van DBB met de beveiligingsbaan kon zijn, en vroeg je nog hoe je dacht dat ik zou heten :P

Je zei ook direct: "Zal wel wat met je lengte te maken hebben" :roflol: Slimme meid.
Ik had het idd bij vlagen verrekte zwaar daar tussen black en silver :D

Haha, dat had ik in de gaten!! :D Ja, ik viel ook niet op he in mijn blauw met fel oranje shirt haha! Vond die opmerking van die ene gozer ook wel lachen trouwens... "heb jij schoudervullingen in?" :D

Terug
Naar boven