AndroidHealthClinic

Defqon 1 2007 16 juni Almere strand

Ben jij het niet zelf? "Mister Marky?" :P

Hij is zeker groot.........maar er liepen zeker wel grotere gasten rond ;)

:roflol: @ schoudervullingen

Feestje was erg vet... Ik heb eigenlijk de hele dag vooraan het podium gestaan bij Black, af en toe rechts van het podium bij silver... Heb nog wel een leuk filmpje van Angerfist, mochten er nog mensen vooraan hebben gestaan, dan staan ze er vast op...

*gaat even de link zoeken*

DefQon was zo gaaf :D Ben blij dat ik niemand ben tegengekomen want ik was niet meer op deze planeet geloof ik :P Liepen best veel brede gasten rond nog.. jummie jummie jum :D Top feestje!

ghb in haar drinken en daarna is ze hard gepaald door 2 grote n*gers

344128.jpg

Peter en ??

Haha, je auto in de prak gereden jonge?

Wat gebruik jij Yve? Kan me herrineren dat je nogal gek was op drank, GHB, blowen en coke. Xtc had je nog niet gedaan toch? :p

Feestje was erg vet... Ik heb eigenlijk de hele dag vooraan het podium gestaan bij Black, af en toe rechts van het podium bij silver... Heb nog wel een leuk filmpje van Angerfist, mochten er nog mensen vooraan hebben gestaan, dan staan ze er vast op...

*gaat even de link zoeken*

Bij Angerfirst stond ik ook vooraan... precies voor de boxen (nog voor de barrier) en zonder oordopjes!! Ik heb er nu nog last van.... :o

was inderdaad een superfeest! volgend jaar gaan we weer!

ik vond ook dat er veel grote jongens rondliepen!
was ook een brede gast met gigantische benen die rondliep in een strakke kort broek en fitness hemd, fantastisch om te zien wat mensen kunnen bereiken met bodybuilding, petje af!

ik vond het ook weer super. lijkt alleen alweer zóó lang geleden...

Ik denk dat dit wel zo'n beetje de grootste van PF is :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whehe :D

partyflock album

woow die gast is groot :D

Knuffelbert is idd een grote gast, hij is ook erg lang.

Toch vind ik persoonlijk deze buffel mooier, mede omdat hij meer beef op z'n frame heeft:

148410_large.png

Dat is een hardcore-ecto die elk weekend aan de snuif is maar toevallig goeie genen heeft, dat zie je toch zo ? :P

Zonder gekheid: HIJ is echt huge, en 2e geworden op het WK in 2005!

Ik vind die double biceps idd behoorlijk imposant!

Terug
Naar boven