Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je voelt toch aan je lichaam dat het niet ging als je maar 3,5 keer 70 omhoog kreeg?

Het is niet dat ik niet opensta voor commentaar, maar je post niet echt iets waar ik aan heb? Het is niet dat je vervelend bent ofso, maar post dan gewoon iets nuttigs man.
En waar zie jij een rug foto? Die heb ik namelijk nog nooit gepost?![]()

Ik had toen niet echt de tijd om uitgebreid te posten.
Ehm geen idee, ik weet nog dat iemand vroeg waar jou pics te vinden waren.
Daar ging ik dus naar op zoek en ik had er enkele gevonden. Of daar een rug foto bij zat zou ik niet meer weten.
Maar goed mijn punt was, ik had in ieder geval wat pics gezien. En ik was niet echt onder de indruk, zeker omdat je af en toe wel een wijsneus bent (niet lullig bedoelt verder) en dat maakt verder ook helemaal niet uit want iedereen begint ergens. Maar dan zie ik vervolgens dat je 8x80KG BOR pakt en dan komen bij mij wel de vraagtekens omhoog wat betreft techniek.
Ik zeg niet dat je een slechte techniek heb, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je met je huidige fysiek 8x80KG BOR kan doen met een goede beweging in de scapula, anders zou je best wel al flinke traps/romboids/lats hebben en die had ik niet gezien
inb4 beweging v/d scapula komt niet door lats.

Thanks voor je post, het is trouwens niet dat ik de wijsneus uit probeer te hangen, ik leer en probeer te leren. Als ik iets leer en vervolgens iemand die zn best doet ofso de mist in zie gaan probeer ik gewoon te helpen...
Ik zal binnekort wel even proberen over die BOR's op jou manier te doen.
Neem aan dat je ook bedoelt om je achterkant schouders naar elkaar toe te squeezen?
Ja. Je zou voor de grap eens aan iemand kunnen vragen om zijn vinger op je ruggenwervels tussen je schouderbladen te prikken als het ware.
Vervolgens probeer je om zijn vingers te klemmen tussen de beide scapulae.
En dan vooral goed letten op het gevoel dat dat met zich mee brengt, dat je goed 'leert voelen' hoe het is om je schouderbladen naar elkaar toe te trekken.
Vervolgens pak je gewoon een voor jou licht gewicht met de BOR en herhaal je dit.
Probeer het de eerstvolgende keer en laat maar weten wat het verschil is of waar de problemen zijn.

Dan ga ik jou ook maar volgen hahaOngeveer ook beetje zelfde stats of niet?
Lekkere training man
Ik sta zelf 79kg en op 13% schat ik, abs kan je wel zien als ik net getraind heb.
Dus nog een paar kg verschil;p
Massa gaat voor mijn gevoel toch wel sneller dan kracht... 
Pullups gaan goede kant ophoeveel pak je nu al op BW?
En probeer ook eens cable crunch, super oefening voor je abs(iig zo voelt het, ik zie niks
)
)