MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje

ik geef killy wel gelijk in deze, 2 rug dagen waarop je op een dag alleen isolatie doet ??, raar schema idd, ik zou als ik jou was gewoon iets overzichtelijker gaan trainen in een simpele split, en als je last hebt van je onderrug bij het squatten moet je meer arch in je rug houden, borst altijd naar voren en flink spanning op de rug houden

Trainingsschema slaat imo nergens op... Waarom zoveel isolatie als je nog helemaal geen kracht hebt? ga 5x5 doen ofzo

Trainingsschema slaat imo nergens op... Waarom zoveel isolatie als je nog helemaal geen kracht hebt? ga 5x5 doen ofzo

een krachtgericht schema hoeft ook weer niet, imo wel een normale split (of desnoods een krachtschema zoals 5x5) die zich richt op de compounds. assistance is wel handig om in je schema te hebben om de spiergroep goed uit te putten. maar een berg aan leg extension/curls en dan 1 setje squat is idd onzin

een krachtgericht schema hoeft ook weer niet, imo wel een normale split (of desnoods een krachtschema zoals 5x5) die zich richt op de compounds. assistance is wel handig om in je schema te hebben om de spiergroep goed uit te putten. maar een berg aan leg extension/curls en dan 1 setje squat is idd onzin

Anyway we zijn het er beiden mee eens dat zijn huidige schema niet goed is:p

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb het geprobeert maar rug doet gewoon pijn. ook met arch dus dan ga ik niet door ;)

Zal nog wel even kijken naar oefenigen per dag (moet heel eerlijk zeggen dat ik gewoon 2 daagse split doe 2x per week (rug/biceps/buik - borst schouders triceps benen) en dat ik dan op de dag zelf nu kijk wat ik doe :o )

Deadlift
8x80
5x100
5x120
5x110
6x110

Pull ups 30 sec rust
7xbw chin up
5xbw chin ups
3xbw // 6x-20 chin ups
8x-20 pull ups extra wide
8x-25 pull ups extra wide

Bent over row concentrated
8x50 small
10x50 breed
10x50 small
10x50 breed
15x50 small

Decline sit ups
10x7,5
12x5
12x5

Shrugs
20x32
20x32
25x32

Hammer curls
12x12
10x14,5
10x14,5

Side bends
12x22
12x22
12x22

Preacer curls
10x12
8x12
5x12 3 negative
5x12 3 negative

vanavond boksen, dat dere kcal tekort

holy shit deafliften en boksen op dezelfde dag. prepare your anus

Lekkere gedeadlift zo te zien:) Niet slecht;)

Lekker gebokst, nu slapen en half 7 bed uit voor school :fuu:

Terug
Naar boven