Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Als je kijkt naar hoelang jullie daad werkelijk trainen kom je ook op 20-30 minuutjes uit![]()
Dus dan is mn schema toch gewoon goed?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je kijkt naar hoelang jullie daad werkelijk trainen kom je ook op 20-30 minuutjes uit![]()

Natuurlijk is er een grens qua lengte en belasting van een training, maar die grens is niet zwart-wit en ligt zeker niet bij 60 minuten als je voloende aandacht geeft aan rust, voeding e.d. Op dbb kunnen regelmatig de meest bizarre claims gepost en overgenomen worden van elkaar terwijl er voorbij gegaan wordt aan het begrijpen van de wisselwerking tussen anabole en katabole processen in het lichaam (ik bedoel niet dat ik er alles van begrijp overigens). Je hebt huiswerk en geen zin, prima- misschien heb je een andere keer zin om de volgende link door te lezen (het is een begin). Welicht vergroot het je perspectief. I'm out. http://www.myosynthesis.com/articles/cortisol-bodybuilding

Dan train ik op sommige dagen helemaal geen spiergroepen, en wil extra werk aan achterlopende spiergroepen doen.
Ga bulken danGoeie opmerking, cutten met 3 dagen KT per week dat doen.

In de cut ga je echt niet je achterliggende spiergroepen bij trekken

Kan ze toch nog wel beetje laten groeien? Je zegt zelf ook nog dat het wel kan.
Ga het schema nog wel even onder de loep nemen, geen oefeningen voor armen los voelt egwoon niet goed
Will consider (@iwj)
je kan er nog wel 1 assistance oefening bij doen als je perse wil ofc maar nogmaals in de cut kan je wat groeien, je moet er niet op rekenen. dus train gewoon op massa/kracht behoud want dat gaat al moeilijk zat volgesmij
denk dat ik toch mijn FB ga doen, maar om intensiteit wat naar te halen op 2x8, cardio verhogen naar 10 min opwarmen en afkoelen