Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje

Natuurlijk is er een grens qua lengte en belasting van een training, maar die grens is niet zwart-wit en ligt zeker niet bij 60 minuten als je voloende aandacht geeft aan rust, voeding e.d. Op dbb kunnen regelmatig de meest bizarre claims gepost en overgenomen worden van elkaar terwijl er voorbij gegaan wordt aan het begrijpen van de wisselwerking tussen anabole en katabole processen in het lichaam (ik bedoel niet dat ik er alles van begrijp overigens). Je hebt huiswerk en geen zin, prima- misschien heb je een andere keer zin om de volgende link door te lezen (het is een begin). Welicht vergroot het je perspectief. I'm out. http://www.myosynthesis.com/articles/cortisol-bodybuilding

Ik heb er toevallig met mijn studie er 2 kwartalen les over alle fysiologische processen met nadruk op stress.
Dus ik heb het idee dat ik wel een wat grotere basis kennis heb dan de gemiddelde dbber :p

1. curl.
2. curl.
3 curl.
4 abs.
5 abs.
6 abs.

Waarom kom je zelf niet met een voorstel? Leer je er misschien ook wat van.

Dan train ik op sommige dagen helemaal geen spiergroepen, en wil extra werk aan achterlopende spiergroepen doen.

jawel je traint praktisch alles elke dag, en het is natuurlijk maar een voorbeeld

dag 1
squat quads,glutes hams en kuiten
mp schouders
pull-uprug en biceps
dipsborst en triceps

dag 2
dl hams glutes en rug
incline bench chest
upright row(als deze oefening k*t is voor je arnold press oid) shouders
curl biceps
leg press (of frontsquat)quads

dag 3
sldlhams
rowrug
benchchest
schouderoefening schouders

armen abs en kuiten zit in heel veel oefeningen als synergisten verwerkt, maar het gaat er niet om dat dit schema niet goed zou zijn, je bent gewoon te koppig en snapt simpele logica na een jaar trainen nog niet

In de cut ga je echt niet je achterliggende spiergroepen bij trekken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.154
In de cut ga je echt niet je achterliggende spiergroepen bij trekken

Kan ze toch nog wel beetje laten groeien? Je zegt zelf ook nog dat het wel kan.

Ga het schema nog wel even onder de loep nemen, geen oefeningen voor armen los voelt egwoon niet goed :o
Will consider (@iwj)

Kan ze toch nog wel beetje laten groeien? Je zegt zelf ook nog dat het wel kan.

Ga het schema nog wel even onder de loep nemen, geen oefeningen voor armen los voelt egwoon niet goed :o
Will consider (@iwj)

je kan er nog wel 1 assistance oefening bij doen als je perse wil ofc maar nogmaals in de cut kan je wat groeien, je moet er niet op rekenen. dus train gewoon op massa/kracht behoud want dat gaat al moeilijk zat volgesmij

je kan er nog wel 1 assistance oefening bij doen als je perse wil ofc maar nogmaals in de cut kan je wat groeien, je moet er niet op rekenen. dus train gewoon op massa/kracht behoud want dat gaat al moeilijk zat volgesmij

Als zijn achterliggende spiergroepen in de bulk niet echt willen groeien neem ik aan dat die in de cut helemaal niet willen xD

• #1.157
denk dat ik toch mijn FB ga doen, maar om intensiteit wat naar te halen op 2x8, cardio verhogen naar 10 min opwarmen en afkoelen

• #1.160
Fullbody
Dag A 2x8:
Deadlift
Stiff legged Deadlift
Sitting calve raises
Pull ups
Face pulls
Barbell curl
Incline dumbbell press
Military press/Shoulder press