MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

fix je techniek dan, kan ook aan flexibiliteit liggen on the other hand.
wrs techniek, zelfs met k*tflexibiliteit kan je goed op diepte komen kan ik je uit ervaring vertellen :rolleyes:
 
fix je techniek dan, kan ook aan flexibiliteit liggen on the other hand.

wrs techniek, zelfs met k*tflexibiliteit kan je goed op diepte komen kan ik je uit ervaring vertellen :rolleyes:

Zou niet weten wat ik moet veranderen :o

btw; heb trouwens wel last van dat ik me benen naar binnen toe buig als het zwaar word, wat ga ik daar precies aan doen?
 
Zou niet weten wat ik moet veranderen :o

btw; heb trouwens wel last van dat ik me benen naar binnen toe buig als het zwaar word, wat ga ik daar precies aan doen?

Naar buiten buigen:P
 
Schoenen uit doen

en je knieen meer naar buiten drukken
 
Heb de hele week al gebeest, alleen niet echt gelogt sorry mensen!



bf is rond de 13%... Mijn bench faalt echt, dl is dan weer gewoon 90 kilo...
Same here and i hate that shit :p.. Bench: 3x6x 60kg DL: 3x8 90kg.
Succes met buff worden;)
 
:roflol:

@thegainer Welke grip gebruik je, overhands zeker?
 
Post van heel lang geleden? dl is nu 150 :roflol:
ochoch lol dikke faal zie het nu pas zat het begin van de posts te lezen :p..

---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 21:03 ----------

:roflol:

@thegainer Welke grip gebruik je, overhands zeker?
nop ene hand overhand andere hand underhand idk hoe die grip heet haha, watdan? :p

Op google stond baseball-grip ofzo :P
 
Laatst bewerkt:
Baseball grip :roflol:
ja dat stond bij google ofzo k weet al die termen niet kerel, het werd me een paar maanden geleden uitgelegd in de sportschool en weet hoe ik de oefening goed moet uitvoeren dus dat is genoeg voor mij :lol:
 
Baseball grip :roflol:

Mixed grip is een hand onder en een hand boven, die is goed als je hem maar goed gebruikt, dus afwisselen met handen (lijkt me beter voor symmetrie :p) en je arm arm (vooral die met onderhandse grip) gestrekt houden anders heb je kans op biceps scheuring. en gewicht komt vanzelf, Ik doe vrijwel zelfde gewichten en train al paar manden (natuurlijk met aankloten in het begin :p) En waarom doe je BP niet 8x?
 
meer kracht gericht en het schema hoort zo :o

hoi

ImageUploadedByTapatalk1333308988.093724.jpg
 
Nice... we blijven toch beachboys :D
 
Zet je deze ook op je facebook xD?
 
Ik maak nog geen pics, maar weet wel dat hij leuk is gegroeid (biceps). Triceps train ik net als biceps 2x per week en arm is best wat dikker geworden ;)
 
Ik maak nog geen pics, maar weet wel dat hij leuk is gegroeid (biceps). Triceps train ik net als biceps 2x per week en arm is best wat dikker geworden ;)

heeft hij ook een naam? :roflol:

@stefan :roflol:
 
@stefan

Waarom is je log dicht?
 
Back
Naar boven