MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

Ik ga je stuff weer volgen man, heb het erg druk met school dus kom zelf amper aan mijn eigen log toe ;)

Nicee!


Ga even een lichte cut invoeren, wil toch even wat vet eraf. Ben sinds Maart t/m nu nu 13 kilo aangekomen

ps: ik weeg dus nu 85
 
dat doe je goed dan. 13 kg. Beter wat teveel aan komen, dan te weinig. Het is winter dus die zwemband maakt niks uit.... toch :D
 
Wat Koekie zegt ;).
 
dat doe je goed dan. 13 kg. Beter wat teveel aan komen, dan te weinig. Het is winter dus die zwemband maakt niks uit.... toch :D

Iedereen zegt dat je het voor jezelf doet toch? Ik wil nu gewoon graag cutten en dat ga ik dan ook doen. :) Of ik nou nu cut of over 3 maanden maakt niet uit, want ik ben van plan om voortaan na deze cut altijd wat droger te blijven staan.

ps: PR vandag, 7x55 bench press, echter faalde ik compleet (onverwacht) op de 8ste omhoog en moest ik gered worden door fitness instructeur :roflol:
 
juni 90kilo én 8% demian ? ;)
 
Iedereen zegt dat je het voor jezelf doet toch? Ik wil nu gewoon graag cutten en dat ga ik dan ook doen. :) Of ik nou nu cut of over 3 maanden maakt niet uit, want ik ben van plan om voortaan na deze cut altijd wat droger te blijven staan.

ps: PR vandag, 7x55 bench press, echter faalde ik compleet (onverwacht) op de 8ste omhoog en moest ik gered worden door fitness instructeur :roflol:

gelijk heb je om wat te cutten brah, ik had ook zo'n flubberpens half jaar geleden. Wat me wel moeilijk lijkt is om er nu vol voor te gaan. In de zomer heb je een duidelijk doel, had ik althans. Toen wilde ik perse met sixpack het strand op. Maar nu we dikke truien dragen hoop ik dat je wel ff weet vast te houden aan de cut.

Je zou ook kunnen zeggen dat je het een maandje vol houd, als een soort kleinere cut tussendoor om dan in april/mei, vol voor <10% te gaan.
 
juni 90kilo én 8% demian ? ;)

Als dat zou kunnen :D

gelijk heb je om wat te cutten brah, ik had ook zo'n flubberpens half jaar geleden. Wat me wel moeilijk lijkt is om er nu vol voor te gaan. In de zomer heb je een duidelijk doel, had ik althans. Toen wilde ik perse met sixpack het strand op. Maar nu we dikke truien dragen hoop ik dat je wel ff weet vast te houden aan de cut.

Je zou ook kunnen zeggen dat je het een maandje vol houd, als een soort kleinere cut tussendoor om dan in april/mei, vol voor <10% te gaan.

Ja ik ga nu even lekker cutten, omdat het kan :)
En, ben je al buff? :D

Je had me moeten zien in maart :o

Misschien upload ik binnekort van de zomer wel een vid, waar ik nog niet bokste en kt deed. :roflol:
 
word hier nog getraind?

oja!

maandag:

kickboksen

dinsdag:

dumbbell press
12x10
12x14
12x18
9,5x22
4,5x24
10x14,5

Flat flyes
8x8
10x8
8x9

Bench press
8x50
8x50
7x55 (PR op 1 rep extra), wou de 8 halen maar failde toen ik bijna boven was, moest gered worden door de fitness instructeur die kwam aanrennen.

Incline flyes
10x8
8x9
6x10
6x10

Concentration curls
12x8
10x9
8x10
8x10

Barbell curl
8x22
6x27
6x27

Cable curl (raar ding)
8x35
5x40
5x35
 
Jammer van die bench joh, verder goeie training ;)
 
ja indd ik dacht eerst zo 85 kilo das netjes mar een BP van 50kg is niet veel gezien je gewicht..
 
Bench komt wel weer man, had eerst ook zon dipje bij BP, anders eens paar weken 5x5 erop doen, kan wonderen doen ;)
 
ik ga je ook volgen! qua krachtstats kom ik redelijk bij je in de buurt als ik zo naar je borst training kijk dus lijkt me wel interessant om te volgen!!!!
 
Voorbeeld voeding gister:
creatine met sinasappelsap en wat olijfolie.
300 ml melk, 50 g bambix, 40g whey.
6 broodjes kip/kaas
mozzeralla bol.
Avondeten (bloemkool met wat aardappeltjes en een runder vink)
Whey shake na boksen.
450g kwark.

Honger: 8/10
Fitloos tijdens boksen: 7/10
Moe: 8/10
Kapot: 7/10
Goed gevoel omdat ik de hele dag honger heb gehad en goed bezig was: 10/10

Geschatte kcal tekort: 600+


Training woensdag:

Walking lunges dumbbell:
12x10
8x16
8x16
8x16

Reversed leg curl:
10x84
10x84
10x84 dropset ->
10x56 (epic burn :D)

Leg extension:
10x77
10x86
10x86 dropset -?
10x49 (ook epic burn :D)

Abbductor:
10x40
10x45
10x45

Adductor:
10x70
10x70
10x70

Standing calves in smith:
25x90
25x100 (pr)
25x100 (pr..)


Military press:
8x30
10x30
8x35 (pr, had het zwaar!)

Side raises:
8x8
8x8
8x8

Reversed machine flyes:
10x28
10x35
10x42 (pr)


Bench komt wel weer man, had eerst ook zon dipje bij BP, anders eens paar weken 5x5 erop doen, kan wonderen doen ;)

Ik blijf nu even lekker splitten, kijken hoe dat me afgaat!

ik ga je ook volgen! qua krachtstats kom ik redelijk bij je in de buurt als ik zo naar je borst training kijk dus lijkt me wel interessant om te volgen!!!!

Thanks!
 
demian neem je tijd en bulk eerst gewoon lekker door tot min 95kg
start dan begin maart een cut ;)
 
update vanuit de sportschool, nieuw pr! deadlift 2x110 bam!

ImageUploadedByTapatalk1322835883.921213.jpg
 
nice goed bezig ;)
 
Back
Naar boven