Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Je hebt zo te zien wel goede aanleg hoor, zeker bij borst idd :D Ik zou persoonlijk als ik jou was ook flink massa gaan bouwen. Maar als jij wil cutten dan moet je dat maar lekker doen ;) Wil je daarna dan gaan focussen op massa? Waarom geen clean bulk? En foto met benen kan je idd beter je knieën en voeten naar wat naar buiten draaien zodat je de (evt aanwezige :p) bolling kan zien van je quads.

Ik wil droger staan, en dan cleanbulk/cut cycles gaan doen voor een yearround lager vetpercentage. Cleanbulk ga ik dus wel doen, maar wil eerst nog wat vet er af hebben.

denk je dat je nog op 14% staat? sowieso 18%

Denk niet dat ik op 18% sta :o, hoop het niet :)

Weet wel zeker dat dit hoger is dan 14, sowieso 17+

had je toch maar zonder shirt met phil op de foto moeten gaan

sowieso wel, hier op het forum worden percentages echt te laag ingeschat.
als je abs net ziet doorkomen (bij hem niet) sta je meestal op 15/16% mss zelfs hoger

Ben het eens met dat mensen zich vaak te laag schatten maar jij overdrijft het weer. Dit is geen 18%, op 18 begin je gewoon een papz*k te worden dat is hij niet. En je ziet wel heel lichtjes zijn abs

Ben het eens met dat mensen zich vaak te laag schatten maar jij overdrijft het weer. Dit is geen 18%, op 18 begin je gewoon een papz*k te worden dat is hij niet. En je ziet wel heel lichtjes zijn abs

niet waar, heb na de bulk op 21% gestaan en zag nog steeds licht de abs

dit is geen 14%, minimaal 16

niet waar, heb na de bulk op 21% gestaan en zag nog steeds licht de abs

dit is geen 14%, minimaal 16

Er zit wel een verschil tussen de lijnen van je vetrollen en je abs he;)

Dat zou betekenen dat iedereen waarvan de abs licht zichtbaar zijn op 20% zit omdat ze bij jou toen zichtbaar waren? Wat gewoon dik overgewicht is. Er zijn zoiezo nog andere factoren dan abs. Sommige mensen hebben op 12% al sicke strakke abs terwijl bij anderen ze dan pas doorkomen

Er zit wel een verschil tussen de lijnen van je vetrollen en je abs he;)

Dat zou betekenen dat iedereen waarvan de abs licht zichtbaar zijn op 20% zit omdat ze bij jou toen zichtbaar waren? Wat gewoon dik overgewicht is. Er zijn zoiezo nog andere factoren dan abs. Sommige mensen hebben op 12% al sicke strakke abs terwijl bij anderen ze dan pas doorkomen

was als voorbeeld, ben het eens dat iedereen zijn VP veels te laag inschat:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.414
Minder spam please, ik gebruik een schatting van % naar mijn idee. Het is geen precieze meting en het boeit me ook niet omdat het toch niks verandert :)

nu net;
Zercher squats
6x30
6x40
6x50
6x60 PR
6x70 PR

Military press
5x40
5x42,5
5x42,5
5x42,5