Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

kevinve

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
29 okt 2011
Waardering
178
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Drinking 1L Dark Chocomel/day. Still losing fat.

Mirin?

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waardering
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
the bro science is strong in this one

NIKKK

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 sep 2011
Waardering
369
Lengte
1m94
Massa
96kg
Vetpercentage
14%

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waardering
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
waarom is chocomel niet clean?

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waardering
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
:roflol: een banaan is ook alleen maar suikers, en ik denk dat er weinig mensen zijn die kwark junk vinden, het probleem is dat jullie je stukkijken op chocomel dat is zoet en lekker dus slecht, eten=eten zolang er geen transvetten oid inzitten

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
:roflol: een banaan is ook alleen maar suikers, en ik denk dat er weinig mensen zijn die kwark junk vinden, het probleem is dat jullie je stukkijken op chocomel dat is zoet en lekker dus slecht, eten=eten zolang er geen transvetten oid inzitten
Ach je hebt ook wel een punt, ik denk dat ik gewoon 250 ml (pakje) per dag weer ga doen :o

tommieee

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2010
Waardering
406
Vetpercentage
> 50%
Banaan is niet te vergelijken met chocomelk maar ben t wel met je eens dat mensen te veeo huilen over clean eten IIFYM

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waardering
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
Banaan is niet te vergelijken met chocomelk maar ben t wel met je eens dat mensen te veeo huilen over clean eten IIFYM
precies maar je snapt mijn punt, mensen vinden een pizza ongezond, maar losse groenten en vlees is dan opeens clean.
je kan zo niet-clean eten als je wil als je onder onderhoud blijft en ekv klopt val je gewoon af (niet dat dat van toepassing is)

pasta saus

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 mrt 2011
Waardering
484
Lengte
1m88
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
precies maar je snapt mijn punt, mensen vinden een pizza ongezond, maar losse groenten en vlees is dan opeens clean.
je kan zo niet-clean eten als je wil als je onder onderhoud blijft en ekv klopt val je gewoon af (niet dat dat van toepassing is)
Neemt niet weg dat te veel verzadigde vetten en zout etc. nog wel gewoon slecht voor je zijn.

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waardering
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
Neemt niet weg dat te veel verzadigde vetten en zout etc. nog wel gewoon slecht voor je zijn.
ik zei eerder al iets over transvetten:p, tuurlijk moet je wel gewoon je sodium beperken en al je vitamines etc. binnenkrijgen maar het punt is dat al het gezever van clean of niet clean totaal onnodig is

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Ga jij is afvallen op chocomelk dan...

Bovenaan