- Waardering
- 2.343
als het binnen je macro's valt waarom niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?
Wat eet je dan voor die vetten? Olijfolie zijn de makkelijkste calorieen imo, 200 calorieen werk je in 2 seconden weg![]()
Ik smeer 100 gram pindakaas op 3 brood. Is zon 800-900 kcal in kwartiertje
Als je net thuis kom uit school ofzo pak ik dat gewoon. Lekker filmpje van zyzz aan ofzo en happen maar xDDat van macro's is echt BS.
Dat kan je aan iedere atleet vragen die wat bereikt heb, maar zelfs ik merk verschil.
Ik heb heel lang op 5000-5200kcal (zelfs tijden op 6000) gezeten en maakte geen progressie, nu heeft ibo mijn voeding gedaan en zit ik op 4600-4800kcal en ga als een raket.
Kwaliteit voeding is echt het verschil tussen slechte en super prestaties.
Complexe carbs, goede eiwitten, goede vetten, goede vits en andere mineralen.
Je voeding is echt niet IIFM, dat is gewoon een goedmaak theorie voor een slechte motivatie.
oke hoe verklaar je dan bijvoorbeeld rob s die had een schema met broodjes met chocopasta of stroop ofzo? hoe verklaar je g-men die eet ook niet clean en heeft basenfysiek? ga zo maar door. hoe verklaar je markrot die een hele nette cut heeft gedaan terwijl die ook gwn junkt?
oke hoe verklaar je dan bijvoorbeeld rob s die had een schema met broodjes met chocopasta of stroop ofzo? hoe verklaar je g-men die eet ook niet clean en heeft basenfysiek? ga zo maar door. hoe verklaar je markrot die een hele nette cut heeft gedaan terwijl die ook gwn junkt?
Dat van macro's is echt BS.
Dat kan je aan iedere atleet vragen die wat bereikt heb, maar zelfs ik merk verschil.
Ik heb heel lang op 5000-5200kcal (zelfs tijden op 6000) gezeten en maakte geen progressie, nu heeft ibo mijn voeding gedaan en zit ik op 4600-4800kcal en ga als een raket.
Kwaliteit voeding is echt het verschil tussen slechte en super prestaties.
Complexe carbs, goede eiwitten, goede vetten, goede vits en andere mineralen.
Je voeding is echt niet IIFM, dat is gewoon een goedmaak theorie voor een slechte motivatie.

Kun je nagaan als deze gasten een serieus schema zouden volgenDat heet talentKun je nagaan als deze gasten een serieus schema zouden volgen
Ik heb dat ook, kan me nooit aan me schema houden, koekjes frikandelbroodjes, macdonalds en nog meer shit en af en toe bier. Ik ga nog steeds lekker![]()