Fitness Seller

Contest Log Demian's contest log

Tja gewoon even in je hoofd omschakelen..je zou t een kans geven hé:p

Als je echt 300% ervoor gaat , dan train je zelf wanneer je pijn hebt..
Ik heb nog gaan trainen terwijl ik keiharde pijn had in mijn ellebogen..
Dat ik na de training 4uur mijn armen amper kon bewegen..
No pain is no gain.. Gewoon gaan kerel en knallen!

En dan je gewrichten vernken... nee ik zou pijn ook negeren! Je hebt het niet voor niks ???

EDIT: het gaat blijkbaar over spierpijn.. dan moet je idd gewoon doorgaan... ik dacht ff dat het over pijn in de elleboog ging :)

Laatst bewerkt:
Zoals mensen hier denken dat je maar door spierpijn heen kan trainen zo dacht ik ook eerst, maar op die manier heb ik een hele pittige schouderblessure opgelopen! Dus uit mijn ervaring kan ik het je afraden en zeggen, is 1xtje niet trainen en dus ietsje vooruitgang mislopen niet beter dan een risico om maandenlang ****ed te zijn. En daarbij zelfs al is het veilig dan is het nog goed om die gedachtengang te ontwikkelen, want als je iets verder vordert dan kan ik je beloven dat blessuregevaar een grote rol gaat spelen.

Zoals mensen hier denken dat je maar door spierpijn heen kan trainen zo dacht ik ook eerst, maar op die manier heb ik een hele pittige schouderblessure opgelopen! Dus uit mijn ervaring kan ik het je afraden en zeggen, is 1xtje niet trainen en dus ietsje vooruitgang mislopen niet beter dan een risico om maandenlang ****ed te zijn. En daarbij zelfs al is het veilig dan is het nog goed om die gedachtengang te ontwikkelen, want als je iets verder vordert dan kan ik je beloven dat blessuregevaar een grote rol gaat spelen.

Heb je hier over spierpijn of pijn aan je gewrichten?
Dat is iets helemaal anders ;)

Ik heb het hier over spierpijn dus. Pijn in de gewrichten daar is het natuurlijk iedereen over eens dat je dat niet kan forceren :p

Was bij mij zo dat ik op de maandag borst pakte en 2 dagen later schouders, met nog spierpijn. Door een rustweekje bleef de spierpijn van borstdag in de schouders lang aanhouden, maar domme ik trainde erdoorheen. Resultaat, 4 maanden geen borsttraining.

ligt er denk ik ook wel aan hoe je dan traint;) ik heb praktisch bij elke training spierpijn en nooit giga blessures gehad..wel acht op je lijf slaan..maar om met spierpijn niet te gaan trainen..Nou okee..je kan nooit als je de 2de keer een bepaalde spier groep pakt in de week er weer als een malle tegenaan gaan..beetje beheerst is dan wel belangerijk.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk, trainen met spierpijn is mijn probleem niet, echter te weinig rust wel? dan zou ik binnen 24 uur dezelfde spiergroep weer aanpakken, en dan binnen dezelfde 24 uur wéér?

Not too smart? ???

nope..minimaal 48u rust..dan zeg ik dus minimaal:) tja dan word t wat lastiger want zo kunnen je spieren idd niet herstellen..tja dan voel je het zelf t beste..dus goed gedaan dat je bent gaan lopen. Maar als je niet helemaal tevreden was, bent over je schema kan je toch ook vragen waarom zus of zo?

Haha heb spierpijn van het hardlopen in mn benen,

Ben van plan vandaag benen en borst te doen, en dan vanavond te boksen.

spullen pakken, even langs school naar mensen toe, dan naar sportschool benen/borst, dan naar huis eten, even ontspannen en dan boksen.

:D

Training vandaag:
Leg press 10x79 10x88 8x106 7x124
Leg extension 10x42 8x49 8x56 6x63
Seated leg curl 10x42 8x56 8x56 6x63
Standing calve raises 10x35 10x42 8x49 8x56 (PR)
Bench press BB flat 10x20 10x30 8x35 8x40 (PR)
Dumbbell flyes 8x6 8x6 8x6 8x7
Dumbbell pullovers 8x10 8x10 8x10 8x12

Weer goed bezig! ;)

Goed bezig voor je leeftijd !
Door knallen en je komt er wel , je hebt nog tijd zat !
Als je nu goed start , dan ben je binnen paar jaar een beast

Zo, even boksen gehad, natuurlijk veel abs, ook push ups en natuurlijk stoten :D
Morgen denk ik rug/triceps ofso...

Volgens mij heb ik met een grote borst best wel een lijn tussen mn links en rechts zitten waar je mn bot ziet zitten... want ik kan nu ook gewoon op mn middenrif kloppen en dan hoor je mn botten haha.

Is dat goed of niet ???

Time for bed, morgen post ik mn training :D
was rug/schouder vandaag maa ga nu bedje in :)

Oke, training dus gister - schouders/rug
Side raises: 8x5 8x5 8x5 8x5
Bent over side raises: 8x5 8x5 8x5 8x5
Front raises, je raad het nooit: 8x5 8x5 8x5 8x5
Wat abs gedaan omdat mensen de barbell bezet houden :mad:
Abs klaar, barbell nogsteeds bezet, dan maar de kleinere...:mad:
Deadlift: 8x30 8x36 8x36 8x36
Bent over row BB: 15x10 8x16 8x20 8x20
Pullups, gewicht is assisted mee, dus BW - gewicht = pullup: 8x35 5x35 6x40 5x40
Totale pullup fail, maarja had de hele training al gehad en was al gesloopt :D

Pff, heb tegen mijn moeder gezegd dat ik voortaan echt een voeddingschema wil gaan aanhouden. Ze vind echter dat ik doorsla, en ze vind dat 50 gram kipfilet per dag eten te duur word... :mad:

edit: gesneden op brood dan...

Terug
Naar boven