Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals mensen hier denken dat je maar door spierpijn heen kan trainen zo dacht ik ook eerst, maar op die manier heb ik een hele pittige schouderblessure opgelopen! Dus uit mijn ervaring kan ik het je afraden en zeggen, is 1xtje niet trainen en dus ietsje vooruitgang mislopen niet beter dan een risico om maandenlang ****ed te zijn. En daarbij zelfs al is het veilig dan is het nog goed om die gedachtengang te ontwikkelen, want als je iets verder vordert dan kan ik je beloven dat blessuregevaar een grote rol gaat spelen.

ik heb praktisch bij elke training spierpijn en nooit giga blessures gehad..wel acht op je lijf slaan..maar om met spierpijn niet te gaan trainen..Nou okee..je kan nooit als je de 2de keer een bepaalde spier groep pakt in de week er weer als een malle tegenaan gaan..beetje beheerst is dan wel belangerijk.
tja dan word t wat lastiger want zo kunnen je spieren idd niet herstellen..tja dan voel je het zelf t beste..dus goed gedaan dat je bent gaan lopen. Maar als je niet helemaal tevreden was, bent over je schema kan je toch ook vragen waarom zus of zo?