MuscleMeat

Contest Log Demian's contest log

Pff, heb tegen mijn moeder gezegd dat ik voortaan echt een voeddingschema wil gaan aanhouden. Ze vind echter dat ik doorsla, en ze vind dat 50 gram kipfilet per dag eten te duur word... :mad:

edit: gesneden op brood dan...

zelf kopen;) net als kwark enzeaux

en gewoon de fruitschaal leeg vreten haha

• Topic Starter Topic Starter
zelf kopen;) net als kwark enzeaux

en gewoon de fruitschaal leeg vreten haha

Betaal jij? :D
Ik eet al elke dag brinta/melk/kwark/banaan/appel/volkoren brood/kipfilet/30+ kaas.

Betaald me moeder, moest wel zelf mn whey betalen...

Alleen ze vind dit té veel eten... maar een plakje kipfilet per sneetje is ook zo weinig...

Dat is idd weinig. Maarja.. je zult toch zelf moeten werken voor je geld;)

Ga weer terug naar fullbody, ik heb vandaag beetje alle soorten oefeningen gedaan. En ga vanaf woensdag weer volop aan mijn FB schema, vind dat split maar niks.

Vanavond weer boksen :D

Sparen voor later is niet slim op je 16e imo, in vergelijking tot wat je later gaat verdienen verdien je nu nog geen drol. Ik weet niet waar je werkt, maar bv. met een baantje in de productie rond je 20e hou je al snel 10 euro per uur over.

Ronnie van jersey shore zegt no matter how low your bank account is, you gotta look good :cool:

Ben benieuwd wat je uiteindelijk hier van gaat vinden..succes weer met de switch hé naar fb

Sparen voor later is niet slim op je 16e imo, in vergelijking tot wat je later gaat verdienen verdien je nu nog geen drol. Ik weet niet waar je werkt, maar bv. met een baantje in de productie rond je 20e hou je al snel 10 euro per uur over.

Ronnie van jersey shore zegt no matter how low your bank account is, you gotta look good :cool:

later = 18 = rijbewijs, win = chicks, rijbewijs = win
demian = win, demian = chicks

:D

vandaag:
Stiff legged deadlift: 12x20 10x30 8x30 6x40
Incline DB press: 12x5 10x7 8x9 6x12
Squat: 12x20 10x30 8x50 6x50 (pijn aan onderrug, denk dat ik squat voorlopig niet doe)
Hammer curl: 12x5 10x7 8x9 6x10
Military press: 12x16 10x16 8x20 6x20
Chin ups: assisted, gewicht is assist mee: 5x20 5x20 5x20 5x20

Goede training kerel ;)

Vandaag de uitslag van me eindexamen... ben ziek en heb beetje spierpijn in mijn hams en schouders. toch voelt spierpijn in je onderug heel onnatuurlijk en zwaar k*t omdat het op gewone rugpijn lijkt.

Alhoewel ik best ziek ben gaan we natuurlijk vanavond wel zuipen :cool:
en hopen dat ik geslaagd ben! ik laat het jullie weten :D

Ik ben geslaaagd

Oke, training dus gister - schouders/rug
Side raises: 8x5 8x5 8x5 8x5
Bent over side raises: 8x5 8x5 8x5 8x5
Front raises, je raad het nooit: 8x5 8x5 8x5 8x5
Wat abs gedaan omdat mensen de barbell bezet houden :mad:
Abs klaar, barbell nogsteeds bezet, dan maar de kleinere...:mad:
Deadlift: 8x30 8x36 8x36 8x36
Bent over row BB: 15x10 8x16 8x20 8x20
Pullups, gewicht is assisted mee, dus BW - gewicht = pullup: 8x35 5x35 6x40 5x40
Totale pullup fail, maarja had de hele training al gehad en was al gesloopt :D

Waar zijn je grotere compound oefeningen op schouders?

Pff, heb tegen mijn moeder gezegd dat ik voortaan echt een voeddingschema wil gaan aanhouden. Ze vind echter dat ik doorsla, en ze vind dat 50 gram kipfilet per dag eten te duur word... :mad:

edit: gesneden op brood dan...

Betaal jij? :D
Ik eet al elke dag brinta/melk/kwark/banaan/appel/volkoren brood/kipfilet/30+ kaas.

Betaald me moeder, moest wel zelf mn whey betalen...

Alleen ze vind dit té veel eten... maar een plakje kipfilet per sneetje is ook zo weinig...

Whaha, wat een bullshit. Gewoon even door duwen op dit moment. Gewoon eens meegaan naar de supermarkt. Koop een 1kg kipfilet van 5-6euro, koop de goedkoopste kwark. Bak zelf de kip voor 4 dagen. Heb je al in ieder geval elke dag 250g kip + bakje kwark. Kost niet veel. 1 plakje kipfilet is onzin. Beter bulk je dan maar met pindakaas, anders kom je niet eens aan je calorieën.

true :D

Vandaag super cheat dag gehad, enige gezonde was ontbijt, whey brinta melk honing... voor de rest kaassouflés, hamburgers etc :D

nu naar bedje toe

En wat kostte deze cheatdag je? :P

:birthday:

Waar zijn je grotere compound oefeningen op schouders?

Whaha, wat een bullshit. Gewoon even door duwen op dit moment. Gewoon eens meegaan naar de supermarkt. Koop een 1kg kipfilet van 5-6euro, koop de goedkoopste kwark. Bak zelf de kip voor 4 dagen. Heb je al in ieder geval elke dag 250g kip + bakje kwark. Kost niet veel. 1 plakje kipfilet is onzin. Beter bulk je dan maar met pindakaas, anders kom je niet eens aan je calorieën.

En wat kostte deze cheatdag je? :P

:birthday:

Cheatdag was mn moeders verjaardag, kostte me niks dus haha.
de kwark enzo heb ik dus al.

De compound deed ik die training niet, heb zoals je kan lezen gister wel bijv military press gedaan :)

Vandaag:
Leg press: 25x25 12x88 10x106 9x124
Bench barbell flat: 15x20 10x30 8x40 6x40
Bent over row barbell: 15x10 12x16 10x20 8x20
Dumbbell Flyes: 10x6 8x6 8x7
Pull Ups: 10x -35 5x -30 4x 30

Nogsteeds flinker spierpijn onderrug en hams van de stiff legged deadlift, dus geen onderrug gedaan.

Eeej! gefeliciteerd dat je geslaagd bent hè!

Terug
Naar boven