Dan kunnen ze de betere mensen van het ander bedrijf in huis halen.Je gaf aan dat bedrijven niet altijd kunnen groeien omdat dit ten koste van andere bedrijven gaat.
Dat interesseerd dat bedrijf toch vrij weinig hoor.![]()
Dubbel winst

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kunnen ze de betere mensen van het ander bedrijf in huis halen.Je gaf aan dat bedrijven niet altijd kunnen groeien omdat dit ten koste van andere bedrijven gaat.
Dat interesseerd dat bedrijf toch vrij weinig hoor.![]()

Dat is er 1 ja zijn er een stuk of 5 meen ik.
Degene met het meeste vermogen wint dan en zo kan je concurentie heel mooi op afstand houden of uitschakelen.
Dan kunnen ze de betere mensen van het ander bedrijf in huis halen.
Dubbel winst![]()

Dat is er 1 ja zijn er een stuk of 5 meen ik.
Degene met het meeste vermogen wint dan en zo kan je concurentie heel mooi op afstand houden of uitschakelen.
Dan kunnen ze de betere mensen van het ander bedrijf in huis halen.
Dubbel winst![]()

Moet heerlijk zijn om in zo'n vrij land te kunnen opereren.

Totdat je een monopolie hebt, dan is het eerder negatief dan 'mooi'

Vind het ook al jaren dat de democratie in deze vorm niet werk. Al die mong*len die denken, met dan aan Pim , dat zij ook moeten gaan stemmen. De niet Nederlands sprekende allochtoon die wordt ingefluisterd PvdA te stemmen. Die man op het journaal die van rode tomaten houdt, en daarom op SP stemt.
Belachelijk! Had laatst nog een discussie met iemand die PVV had gestemt, en het raar vind dat haar stem verloren lijkt te gaan.
IQ test + politieke interesse test, zouden een bepaalde waarde aan je stem moeten geven. Zou telt mijn stem voor 2, en die van een geestelijke gehandicapte ( want ja, die krijgt ook een stembiljet) voor 0. Heb je vorige x SP gestemd, dan telt jou stem voor -5.
Laatste x was er zelfs een stemwijzer in plaatjes, voor mensen die niet kunnen lezen/schrijven. Of gewoon de intelligentie niet hebben om tekst te begrijpen. Nee inderdaad, laten we luisteren naar wat deze groep te zeggen heeft over de complexe problematiek die in deze economisch duistere tijden aan de orde is.
Vind het ook al jaren dat de democratie in deze vorm niet werk. Al die mong*len die denken, met dan aan Pim , dat zij ook moeten gaan stemmen. De niet Nederlands sprekende allochtoon die wordt ingefluisterd PvdA te stemmen. Die man op het journaal die van rode tomaten houdt, en daarom op SP stemt.
Belachelijk! Had laatst nog een discussie met iemand die PVV had gestemt, en het raar vind dat haar stem verloren lijkt te gaan.
IQ test + politieke interesse test, zouden een bepaalde waarde aan je stem moeten geven. Zou telt mijn stem voor 2, en die van een geestelijke gehandicapte ( want ja, die krijgt ook een stembiljet) voor 0. Heb je vorige x SP gestemd, dan telt jou stem voor -5.
Laatste x was er zelfs een stemwijzer in plaatjes, voor mensen die niet kunnen lezen/schrijven. Of gewoon de intelligentie niet hebben om tekst te begrijpen. Nee inderdaad, laten we luisteren naar wat deze groep te zeggen heeft over de complexe problematiek die in deze economisch duistere tijden aan de orde is.
Oh god, daar hebben we er weeer een.
Heerlijk die democratie, maar niet voor iedereen hoor.

Nee het blijft jammer hoe de armen misbruik maken van de rijken.![]()
Dat heeft toch niks met democratie te maken man.
Je kan wel blijven huilen rondom dit gegeven, maar om het er nou te pas en te onpas bij te slepen is imo wat overdreven.
Hap hap* 
Inderdaad, lever die uitkering eens in! Je kan best werken naast je studie.

Inderdaad, lever die uitkering eens in! Je kan best werken naast je studie.
Momenteel zit ik in een uitkering en daarnaast studeer ik deeltijd HEAO bedrijfseconomie.
Zo geweldig sta ik er momenteel niet voor, maar heb wel graag de ruimte om wat op te bouwe.
EricR weet niet wat die bedoelt, dus laten we erover ophouden.![]()

Dat heeft toch niks met democratie te maken man.
Je kan wel blijven huilen rondom dit gegeven, maar om het er nou te pas en te onpas bij te slepen is imo wat overdreven.
Jammer dat het ook waar is, armen betalen al minder belasting krijgen vele voordeeltjes en dan willen die linkse lui ook nog een een toptarief, de wereld is niet eerlijk meer. Ze zuigen de rijken uit al een perssinaasappel, je kan niet meer rijk worden in dit land op ten duur.
Jammer dat het ook waar is, armen betalen al minder belasting krijgen vele voordeeltjes en dan willen die linkse lui ook nog een een toptarief, de wereld is niet eerlijk meer. Ze zuigen de rijken uit al een perssinaasappel, je kan niet meer rijk worden in dit land op ten duur.

Zou bijna medelijden krijgen met de rijkeren. Verder mogen ze van mij parasieten tegen de muur zetten maar ja zo drastisch zullen die matrasliggers nooit worden aangepakt. Als alle toeslagen en uitkeringsfraude eens goed werd aangepakt zouden we nog amper problemen hebben, dan is begrotingstekort ook zo weer omgebogen naar een overschot.